Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har sett det nye sesongkruset... 

*googler*

Oooh, jeg ser poenget ditt - min! 

*står i mot fristelsen til å løpe ned på Kitchn med det samme*

Men kanskje i morgen... :plystre: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Daria skrev:

*googler*

Orker du å vente altså? :ler: 

Skrevet
4 timer siden, Daria skrev:

*googler*

😂 

Jeg sa jo det hadde navnet ditt på seg. 

Skrevet

Og jeg skjønner jo hvorfor... :fnise: 

I dag har jeg fornyet Filharmoni-abonnementene mine, begynt på to bøker og sett Edda - føler meg over middels finkulturell...

Skrevet (endret)

Tror forresten at fadderbarnet mitt som går på dramalinja må få det siste kruset i overraskelsespresang. Må ho være den perfekte presangen etter premieren på årets klassestykke?

Endret av Rosalie
Skrevet

Høres ut som en plan :Nikke: 

Skrevet

Vi gratulerer Åhlens med det mest umuskalske utspillet på svært lenge. Seriøst, hva tenkte de? Røykskadesalg?!

Skrevet
6 timer siden, Daria skrev:

Vi gratulerer Åhlens med det mest umuskalske utspillet på svært lenge. Seriøst, hva tenkte de? Røykskadesalg?!

Helt utrolig at det er mulig... Var få timer etter! 

Skrevet

:skaal:

Ok, jeg overdriver muligens en smule - men jeg har vært på pubquiz og alkoholholdig fluidum har blitt konsumert. Dessuten har jeg lært at Algerie er Afrikas største land og at alkohol (ordet, altså) kommer fra arabisk. Vi kom på fjerde plass av 14 lag og var godt fornøyd med det. Dessuten har jeg spist and og banankake (ikke på samme tallerken).

Skrevet

Josh Widdicombe er dypt indignert over å ha bestilt te og fått en kopp varmt vann med en tepose ved siden av. :fnise: Jeg vet om en del steder han ikke bør gå i Oslo... Restauranten i dag serverte faktisk te i kanne, støpejernsutgaven. Men når jeg er på en asiatisk restaurant og te-alternativene er hvit, grønn, jasmin og ingefær blir jeg jo litt overrasket når det henger en Harney & sons-pose (hvit earl grey) ut av kannen. Skikkelig te, for all del, men ikke akkurat det jeg så for meg på et sånt sted...

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke skjønne hva Dallandra mente med det kruset. :ler:

Ha en fin påske :)

Skrevet

:sol::kaffekopp::ac: -> uslagbar kombinasjon.

Skrevet
På 5.4.2017 den 16.57, Daria skrev:

Jeg kuttet ned bestillingen fra ni til to aktuelle kåper før jeg sendte bestillingen og håper en av dem passer. Litt usikker på hva som er det verste scenarioet - at ingen passer eller at begge gjør det... :fnise: 

Resultat: ingen av dem passet :sur: Begge var veldig fine både i utseende og fasong og ville antagelig passet fint i en størrelse større - men det er selvfølgelig utsolgt... Fikk meg en fin vårkåpe og to par støvler, da...

Skrevet

Instinktene mine sier at jeg bør handle mat i dag, siden jeg har planer i morgen formiddag og butikkene stenger tidlig onsdag før påske. I praksis har Kiwi åpent til 23 i morgen som vanlig, og Bunnpris har åpent hele påsken om det skulle være krise. Instinktene mine henger ikke helt med i tiden...

Skrevet

MIne instinkter sier meg at jeg må raske på med en tur til Sverige for å redde påsken ( :vin: ) i dag, før alle andre tullinger skal dit i morgen og skjærtorsdag. :P

Skrevet

:fnise: Husk pass, det er skjerpet grensekontroll for tiden :opplyser: 

Skrevet

Vært på ekspedisjon til Lillestrøm i dag. Det var ikke bare-bare, siden nesten alle tog fra Oslo S er innstilt i påsken. Melkeruta om Groruddalen hjem. Puh...

Skrevet

Buss er din venn på sånne dager. Eller en annen destinasjon... :fnise: 

Jeg har kjøpt mandelegg i dag. Det gjenstår å se om jeg må kjøpe flere i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...