Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også kokosboller og jordbær :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ferie, men bare 2 uker igjen. Det er alt for lite. 

Her er det øl på bordet. Og moreller i bollen. Dessuten er jeg ferdigpakket selv om den ene blusen jeg hadde tenkt å ha med var blant det som lå i vaskemaskinen når den takket for seg. Godt man har et velfylt (overfylt?) klesskap. 

Skrevet

Pakke, ja. Noe skal man jo gjøre i pausen også. Overfylte klesskap? Har aldri skjedd meg...

Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Pakke, ja. Noe skal man jo gjøre i pausen også. Overfylte klesskap? Har aldri skjedd meg...

Nei, jeg antok at det var ukjent for deg...... :fnise:

Skrevet

Pakke, ja. Se NCIS først. 

Skrevet

Jeg har funnet fram det jeg skal ha med meg - må bare finne skoene også og velte alt nedi noe dertil egnet. Samt ta de store bok- og veske-avgjørelsene...

Skrevet

Å fy f...! For et vanvittig skudd! Mannen med bleket hanekam serverer en sterk kandidat til EMs lekreste mål. :ball:

Skrevet

Wales til semi på bekostning av Belgia - dette mesterskapet blir bare villere og villere. Nå drømmes det om Wales mot Island i finalen neste søndag - om så skjer, Skravla og RR, er det faktisk noe man må få med seg. jeg må hvertfall...

Skrevet

Nå ryker visst både Beyonce-konsert og forlover-oppdrag for noen av Wales-spillerne. Vi får vel anta at det er verdt det... :fnise:

Skrevet
10 timer siden, Daria skrev:

Wales til semi på bekostning av Belgia - dette mesterskapet blir bare villere og villere. Nå drømmes det om Wales mot Island i finalen neste søndag - om så skjer, Skravla og RR, er det faktisk noe man må få med seg. jeg må hvertfall...

Blir det Wales - Island i finalen, så skal jeg og se kampen. :hoppe:  

Skrevet

Skal nok få sett finalen om ønskelig - jeg er ikke vanskelig :hoppe: Til og med sett hele første omgang av Tyskland - Italia i dag (det var de to landene, sant? Ble plutselig i tvil...)

:romeo: For jeg skal til Danmark - i golden circle :romeo:

:strix::bolledeig::hoppendeglad: 

Skrevet

Og er nesten ikke fornøyd med det, skjønner jeg... :fnise: Ser ikke akkurat ut som om det blir Island i finalen, men vi kan fortsatt håpe på Wales...

Fin tur, flott teater :strix: Vi satt på rad og rekke og hikstet og hulket alle fire :grine::fnise:

Skrevet

Da var det (kanskje ikke så overraskende) slutt for Island. Men så usannsynlig gøy det var mens det varte! :ball:

Skrevet

Synd de tapte, men de jobb jo ekstremt langt i EM sånn egentlig. Men da slipper vi finale neste helg da.... :ler: 

Skrevet

I fjor startet min første feriedag hjemme med at naboene (to leiligheter...) begynte å pusse opp badet. I år startet den med lossing av stilas rett nedenfor vinduet. Jeg elsker lyden av metall mot metall når klokka så vidt har passert 07 og jeg hadde tenkt å sove en stund til...

Skrevet

Huff, høres ut som du ikke bør tilbringe feriedagene hjemme... :troest: 

Skrevet

Jeg synes det var unødvendig av pcen å mene at den også trengte ferie. Dvs, det er vel bare skjermen som har gått i svart og nekter å samarbeide :sur: Ny maskin har stått på høstplanen en stund, det begynner å bli sliten, men et punkt på sommerferien gjøre-liste var å gå gjennom det som er lagret på den og se hva som er verneverdig av bilder, musikk, notater osv. Hvis jeg ikke finner ut av det i løpet av ferien får jeg sette IT-gutta på jobben på saken.

I det minste var det jo flaks at jeg hadde dratt med meg jobb-pcen hjem...

Skrevet

Er dette sommeren for sammenbrudd blant dyrere innkjøp?

Her er badet vasket ned. Tatt tak og vegger når vaskemaskinen først er ute. Gikk faktisk veldig greit å få ut maskinen. 

Skrevet

Kan jeg nominere en 10 år gammel bil? :sukk: 

Innom verkstedet i ettermiddag, han skulle komme tilbake til meg i morgen. Bare keen på å få det unna nå kjenner jeg!

Skrevet

Hmm, dette er en urovekkende trend... *ser strengt på mine øvrige dyre dingser*

Har pakket ut, pottet om et par planter, ryddet og vasket noen hyller og skuffer på kjøkkenet, lest på balkongen, vært i butikken, sett Tour de France, skiftet knapper i en jakke, gått tur, sett og fått slettet et par opptak fra pvr-boksen, drukket flere kanner te - slett ikke verst for første feriedag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...