Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt i vår, når mange av skuespillerne på Det Norske har spilt i både to og tre stykker parallelt - går de ikke i surr av og til? Takk til Julie Moe Sandø som bekrefter dette og forteller om da hun tok på seg kostyme til feil forestilling :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare opplyse om at alle Brexit-vitser relatert til gårsdagens fotballkamp var oppbrukte ca 20 min etter at kampen var over i går kveld. Å komme med dem nå og tro at du er morsom og original... :riste: 

Skrevet (endret)

Nå begynner ferie-utålmodigheten å bli stor... Jeg har skjøvet litt på ferien i år, vanligvis har jeg bare jobbet en uke etter skoleslutt, så kroppen er helt i feriemodus allerede. Men det er uansett og definitivt sommer - jeg fant årets første markjordbær i går :sikle: 

Endret av Daria
Skrevet

Jeg må åpenbart høre mer på radio (eller i det minste slenge innom nettradioen litt oftere) - se (og hør) hva jeg fant! En halvtimes Tenk om-reportasje :hoppe: Kan melde om umiddelbar ståpels og en antydning til klump i halsen ved et par anledninger, samt en svært udiskret latter bare ved tanken på Frank Kjosås/Steinar med helskjegg. :rulle:  -Har eg ikkje skjegg og kjem ikkje til å få det heller, så treng vi ikkje late som noko anna...  Dette burde da noen ha vært vennlige nok til å forevige på insta... 

Skrevet

Hadde vært kult å se han med skjegg ja... eller barten på halv snei. 

Litt savn av å høre dette gitt. 

Skrevet

En smule. Eller et ekstra stort brød - meterlang baguette eller noe...Dessuten havnet jeg etterhvert over på Bok i P2, noe som fikk bok-bunken jeg dro med meg hjem til ferien til å bli ena høyere, og ramlet også over denne. Han har spilt noen usjarmerende karakterer, men jeg har aldri hørt Jon Bleiklie Devik så creepy. Han går jo mannen med de erotiske folkeeventyrene en høy gang når det gjelder å få huden til å krølle seg.

Skrevet

Sånn apropos creepy mann med erotiske folkeeventyr. Gitaristen gikk fra sexy til kul fra prøvene til premiere. Mener å huske han var kul hele tiden, men i radioreportasjen var han sexy. 

Skrevet

Det er mye som foregår på radio. Mulig jeg må bytte til P2 på jobben. Har hatt P1 og klassisk og P1+ på veksling lenge nå.

Skrevet

Jeg synes vel kul var et mer dekkende ord enn sexy i denne sammenhengen... :fnise:

Skrevet

Morgenes mail kommer fra Yves Rocher, som vil selge meg tørrolje som gir lekre ben. For det første trodde jeg definisjonen på olje var at den ikke var tørr, for det andre er jeg ikke helt overbevist om at en smøring (eller et dryss, hvis den er tørr?) er alt som skal til for å sende beina mine inn i lekker-kategorien...

Skrevet

Det kan da ikke være for mye forlangt at overbetalte fotballspillere kan ta litt hensyn til oss som faktisk må opp i otta for å gå på jobb at de faktisk klarer å avgjøre kampen i de tildelte 90 minuttene? Med 30 min ekstraomganger og (minst) 2x5 straffespark blir det en sen kveld.

Dessuten synes jeg det er dårlig gjort å ikke vise det som skjer når en streaker kommer løpende med et kobbel sikkerhetsfolk etter seg...

Skrevet

De overbetalte fotballspillerne kommer nok dessverre aldri til å ta hensyn til dine behov er jeg redd... :riste: 

Du får satse på at det dukker opp amatøropptak av streakeren i diverse medier etterhvert. :fnise:  

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke noe stort behov for å se det i ettertide, men jeg vil jo se det som skjer på banen når det faktisk skjer noe, heller enn nærbilder av portugisere med hoftefeste...

Feriefredag! :danser: 

Skrevet
15 minutter siden, Daria skrev:

Feriefredag! :danser: 

:danser:  Hvor mange uker ferie har du nå? 

Skrevet

Fire - men det spørs nok jeg ikke ikke trekker den litt over i den femte uka også, med hjemmekontor og avspasering. NSB truer med bussfortog-kaos den uka, så jeg får se hvordan det går...

Skrevet

Bussfortog er jo alltid like festlig...

Skrevet
9 timer siden, Daria skrev:

Det kan da ikke være for mye forlangt at overbetalte fotballspillere kan ta litt hensyn til oss som faktisk må opp i otta for å gå på jobb at de faktisk klarer å avgjøre kampen i de tildelte 90 minuttene? Med 30 min ekstraomganger og (minst) 2x5 straffespark blir det en sen kveld.

Dessuten synes jeg det er dårlig gjort å ikke vise det som skjer når en streaker kommer løpende med et kobbel sikkerhetsfolk etter seg...

Disse overbetalte vil jo bare gi noe tilbake. En lengre opplevelse for alle pengene de får. 

Skrevet
29 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Bussfortog er jo alltid like festlig...

Det har gått veldig greit denne uka - med et par unntak har jeg til og med sluppet å bli påtvunget reklameradio.

8 minutter siden, Skravla skrev:

Disse overbetalte vil jo bare gi noe tilbake. En lengre opplevelse for alle pengene de får. 

Ha. Haha. Hahaha. :rulle: Hadde de villet gi noe tilbake, kunne de jo prestert litt underveis. Det er ikke for mye forlangt at Cristiano Ronaldo i det minste skal treffe ballen. Portugal er i semifinale uten å ha vunnet en eneste kamp ved ordinær tid i hele mesterskapet, det burde ikke være mulig.

Skrevet

Nå går det raskt nedover med arbeidsinnsatsen, gitt.. :plystre: 2t15min til ferie...

Skrevet

Ross Noble og Johnny Vegas i samme QI-episode blir nesten litt mye av det gode... :fnise:

Forresten, i tilfelle noen ikke har fått det med seg - jeg har ferie :nigo::danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...