Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en plan :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dagen så langt:

*Måkeunger :strix: Det tror jeg knapt jeg har sett før, men de satt på muren rett utenfor togstasjonen sammen med sin mor (antar jeg) - tre små svart- og hvitspettede dunete nøster som sikkert skulle ha flygetrening.

*Zen har det med å få små hang-ups. Den står stort sett alltid på shuffle og har bortimot 1000 sanger å velge i. Forleden ga den meg fire med Bjarte Hjelmeland på en time (tror det er 10-12 av ham på spilleren), i dag var det oppe i hvertfall syv Nordic Tenors/Sveinung Hølmebakk i samme tidsrom. For et par uker siden hadde den dilla på Josh Groban...

*Lykkelige elever forsvinner ut på sommerferie etter å ha bestått muntlig. Eller de drar hjem for å lete etter bøkene de mangler...

*Trondheim fikk ikke ski-vm :grine: 

Endret av Daria
Skrevet

Dagens sitat:

Sitat

...wail like a cat in a blender...

Et så veldig ikke bra bilde og samtidig så hysterisk festlig :fnise: Det gjelder forsåvidt hele blogginlegget - og bloggen generelt.

Skrevet

Den franske målsoreren har en rosa og en gul sko? :klo: *opptatt av de viktige tingene* Og en av de rumenske spillerne har turkise sko - de står virkelig ikke til den knallgule drakten... Jeg lider vanligvis ikke av farge-vegring, men akkurat når det gjelder fotballsko er jeg enig med Nils Arne Eggen - de bør være svarte (eller i det minste matche resten av drakten. Mitt forbehold - Eggen er neppe enig :fnise: )

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Daria skrev:

*Trondheim fikk ikke ski-vm :grine: 

:grine:

Skrevet

Husarbeid - fotball - teater - mer fotball. Dagen i et nøtteskall...

Skrevet

Man må regne med litt svinn - at det går med en pressefotograf når de engelske spillerne feirer sitt første EM-mål med i overkant stor entusiasme, for eksempel :fnise:

Skrevet

Usj, tribunebråk etter kampen i Frankrike - russiske tilskuere stormet de engelske tribunene. I følge tv2s reporter har det visst vært en del stygge slåsskamper i forkant av kampen også. Her må det vel bli litt oppvask om sikkerhetsopplegget?

Skrevet

Jeg vil ha en kanal som viser Tony-utdelingen :sur:

Men jeg har tilbragt kvelden med Bryn Terfel, så jeg skal ikke klage så veldig...

Skrevet

I dag har jeg tilbragt kvelden, eller i hvertfall ettermiddag, med kollegaer - avskjedsmiddag for en som skal bytte jobb. Akkurat det - at hun skal slutte - er det grunn til å klage på, men kvelden forøvrig var hyggelig...

Skrevet (endret)

The hills are alive with the sound of trouble... :fnise:

Fikk jo litt frysninger av slutten der. Men jeg skjønner virkelig ikke hva han mener med setningen Give me an hour, I'll know it by heart... :plystre:

Endret av Daria
Skrevet

Dommeren i den pågående EM-kampen heter Turpin. Jeg syntes det var noe som hørtes kjent ut - og det var det. Bill.mrk. bergenser med parykk og fluesmekker...

Skrevet

Islandsk supporterfamilie på EM-tur med tre barn forteller at de har billetter til alle Islandsk kamper. Tv2s reporter spør om det ble dyrt:

-It is a once in a lifetime-experence. So no, it is not expensive.

Alt er relativt, det gjelder å se hva som er viktig i livet :ler:

Skrevet (endret)

Dagens beste på tribunen: En røslig islandsk mann i sin beste alder, i landslagstrøye og ansiktsmaling - og matchende blå neglelakk :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Island holdt faktisk Portugal til uavgjort! Tøft! :hoppe::ball:

Skrevet (endret)

Årets Allsång-artister

Kan ikke si det oppsto noe umiddelbart behov for en Stockholmstur i sommer...

Endret av Daria
Skrevet

Eneste hadde vært BAO, men tror ikke jeg gidder det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...