Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Damen med bordduken også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Østerrikes wannabe-Disney-prinsesse - hun kunne jo faktisk synge.

Skrevet

Så ikke Russland, men mener den høres bra ut???? Har trukket inn fra verandaen. Tenk å sitte der til nærmere 23 og det tidlig i mai. 

Skrevet

Russland er en veldig typisk MGP-schlager - det minner om mye man har hørt før (og det er jo ikke nødvendigvis en ulempe i denne sammenhengen). Dessuten er han litt i overkant inspirert av sceneshowet til Måns i fjor.

Skrevet

Feeden er skuffet og indignert over at San Marinos creepy gamle mann ikke gikk videre - jeg deler ikke de følelsene...

Skrevet

Jeg hadde med nettbrett og øretelefoner, men ga opp det prosjektet. Så jeg slo av telefon, nettbrett og bare hørte. 

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Russland er en veldig typisk MGP-schlager - det minner om mye man har hørt før (og det er jo ikke nødvendigvis en ulempe i denne sammenhengen). Dessuten er han litt i overkant inspirert av sceneshowet til Måns i fjor.

En viss gjenkjennelse er nok ikke dumt, men Next year in Russia? Tenk på invasjonen av skruller. :hoho:

Skrevet

Feeden er skuffet og indignert over at San Marinos creepy gamle mann ikke gikk videre - jeg deler ikke de følelsene...

Var det han Cohen-imitasjonen? Den var jo ikke så bra. 

Skrevet

Jepp. Gammel mann i lilla dress og unge kvinner i trange kjoler...

Skrevet

Jepp. Gammel mann i lilla dress og unge kvinner i trange kjoler...

Hørte SVT kalte sangen en krysning mellom Cohen og Baccara.... så jeg tippet det var minst en mann med hatt. :fnise: 

Skrevet

Overskrift på nrk.no: Streiker nrk får du ikke Skam. Kriise :filer: Tror igrunnen det er et større problem for mange flere at dekningen av 17.mai-togene kan ryke...

Skrevet

Ouch. På så mange måter. (men også: :rulle: )Og igjen pluss til Isaksen for humor og god håndtering. Tror ikke Valen ler så mye mindre, heller...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Ouch. På så mange måter. (men også: :rulle: )Og igjen pluss til Isaksen for humor og god håndtering. Tror ikke Valen ler så mye mindre, heller...

:fnise: 

Skrevet

Jeg hørte en litt flappende lyd og trodde jeg hadde tråkket på en post-it-lapp (det ville jo ikke være første gang...). Det var lyden av skosålen som gradvis går i oppløsning - på begge skoene. Tror de møter søppelposen i kveld...

Skrevet

Godt du har et utvalg hjemme da....

Skrevet

Hvem, jeg? Neinei, jeg trenger jo et nytt par nå...

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Hvem, jeg? Neinei, jeg trenger jo et nytt par nå...

Trenger og trenger.... lyster er vel mer korrekt.

Skrevet

Men altså, jeg har jo ikke et tilsvarende par som de jeg har slitt ut. Ergo er det et hull i samlingen som må fylles...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...