Skravla Skrevet 18. mars 2010 #101 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg aner ikke hva du skulle ha jeg. Selv så forsøker jeg å overse at det ligger en jakke her som skal monteres..... *ser ingenting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Nei, det var en rent uselvisk tanke -jeg arver gjerne gamle bøker også Endret 18. mars 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2010 #103 Del Skrevet 18. mars 2010 Gamle bøker er ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. mars 2010 #104 Del Skrevet 18. mars 2010 Morfar nettshopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 18. mars 2010 #105 Del Skrevet 18. mars 2010 Og på grunn av den boksiden kom jeg meg videre og har funnet en side hvor jeg kan få kjøpt en sybok fra 1978 som jeg har vært på let etter lenge! Thænk ju søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #106 Del Skrevet 18. mars 2010 Morfar nettshopper? Godt opplært av barnebarnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 18. mars 2010 #107 Del Skrevet 18. mars 2010 Snill du da, som tenker fornuftig for bestefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 18. mars 2010 Og på grunn av den boksiden kom jeg meg videre og har funnet en side hvor jeg kan få kjøpt en sybok fra 1978 som jeg har vært på let etter lenge! Thænk ju søta!! Så bra Godt opplært av barnebarnet. Jeg har en gang pr telefon guidet ham gjennom nettkjøp av kinobilletter. Ikke at han skulle ha kinobilletter akkurat da, men han hadde oppdaget at det gikk an og var nysgjerrig på hvordan det virket Og fem minutter senere ringte han igjen -da hadde han begynt å lure på hvordan man fikk tak i billettene når man kjøpte dem på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #109 Del Skrevet 18. mars 2010 Så bra Jeg har en gang pr telefon guidet ham gjennom nettkjøp av kinobilletter. Ikke at han skulle ha kinobilletter akkurat da, men han hadde oppdaget at det gikk an og var nysgjerrig på hvordan det virket Og fem minutter senere ringte han igjen -da hadde han begynt å lure på hvordan man fikk tak i billettene når man kjøpte dem på nett Høres ut som noe jeg godt kunne gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #110 Del Skrevet 18. mars 2010 Morsom morfar du har! :dåne: Som dere har skravlet. fra multi som tester den nye funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. mars 2010 #111 Del Skrevet 18. mars 2010 test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #112 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Morsom morfar du har! :dåne: Som dere har skravlet. fra multi som tester den nye funksjonen Vi har vel ikke skravlet mer enn vanlig. Det har bare blitt mer konsentrert på få steder. Vanligvis er jo skravlinga spredt i en haug med blogger. For et lite øyeblikk siden kom jeg forresten inn i de åpne bloggene, men de private klarte jeg ikke å finne. Og plutselig var de åpne borte igjen også. Så de jobber ihvertfall med saken... Endret 18. mars 2010 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #113 Del Skrevet 18. mars 2010 De trodde de hadde klart det, men hadde sperret for mye. Ingen så sine private blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 18. mars 2010 #114 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant min egen blogg og gikk inn og slettet alle tråder, i frykt for at de skulle bli offentlige. Dere finner de ved å klikke på navnet deres, da kommer de opp på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 18. mars 2010 #115 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg finner ikke frem i noe og synes alt virker håpløst å lete i.. Dessuten synes jeg det er skrekkelig tungvindt å måtte bla meg frem til siste, av meg, uleste innlegget. Tidligere så havnet jeg jo rett på der hvor jeg avsluttet.... Æsj... Menne, har Vilma fått altså? Eller er det en annen V? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 18. mars 2010 #116 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant min egen blogg og gikk inn og slettet alle tråder, i frykt for at de skulle bli offentlige. Dere finner de ved å klikke på navnet deres, da kommer de opp på listen. Gjorde jeg også Jaja, det er vel ikke noe problem å starte opp igjen en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #117 Del Skrevet 18. mars 2010 jeg nekter å slette alt hos meg. Den lange fine mat-tråden min er verneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #118 Del Skrevet 18. mars 2010 Gjorde jeg også Jaja, det er vel ikke noe problem å starte opp igjen en eller annen gang Gadd ikke jeg.... men jeg må tydeligvis gi folk tilgang igjen... men hvem skal jeg kutte ut. Det er satt en grense på max 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 18. mars 2010 #119 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant ingen av bloggene bortsett fra min egen jeg... Jaja, grense på max 20, det var jo en rar idé? Hmmm. Jaja, jeg skal nok klare meg uansett vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. mars 2010 #120 Del Skrevet 18. mars 2010 Grense på 20?!? Kødder du? Makan til nazisystem, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå