Daria Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4362 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Lite er så avslørende for mine diller til enhver tid som youtube-loggen Tror den dekker de to siste månedene eller deromkring. I høst gikk det mye i Josh Groban, i skrivende stund er 10 av de 17 mest spilte youtube-videoene mine Nordic Tenors, ytterligere fire er Sveinung Hølmebakk. Enspora? Næh, aldri... Tror jeg har en astrologisk unskyldinger -tvillinger blir fort oppslukt, men det varer ikke så lenge... Denne lå pussig nok ikke på topplista, den må ha blitt oversett... Endret 2. januar 2012 av Daria
Daria Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4363 Skrevet 2. januar 2012 Tok en siste gjennomgang av kasserte bøker før de går i containeren og fant fire gamle sybøker som skal få et godt hjem hos sine artfrender i bokhyllen min... Barneklær fra 70-tallet og et syleksikon fra 1953, blant annet Tror jeg må hive ut juletreet og få fram symaskinen (ja, det er en sammenheng -treet står i veien for spisebordet ) -ble inspirert av å lufte gamle kreasjoner på nyttårsaften
Daria Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4366 Skrevet 3. januar 2012 ...sier jeg. Plandag i dag, får vel ta turen ned og høre om rektor har noen bevingede ord å komme med på starten av det nye året...
Daria Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4367 Skrevet 3. januar 2012 Jeg elsker den nye termokoppen min -vi er nesten uadskillige Også kalt tåteflaske for voksne
Daria Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4368 Skrevet 3. januar 2012 Kjære mage, kan du vennligst holde munn nå? Jeg vet det ligger til slekta, og jeg vet at det var salatbar til lunsj, det betyr ikke at du kan holde en flere timer lang monolog. Takk.
Skravla Skrevet 3. januar 2012 #4371 Skrevet 3. januar 2012 Jeg elsker den nye termokoppen min -vi er nesten uadskillige Også kalt tåteflaske for voksne Hurra...... Hvordan var tilbehøret?
Skravla Skrevet 3. januar 2012 #4372 Skrevet 3. januar 2012 Kjære mage, kan du vennligst holde munn nå? Jeg vet det ligger til slekta, og jeg vet at det var salatbar til lunsj, det betyr ikke at du kan holde en flere timer lang monolog. Takk. Min holdt et lengre foredrag under en teaterforestilling i høst.... Heldigvis uten å forstyrre andre enn meg.....
Daria Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4376 Skrevet 3. januar 2012 Juletreet er nå et eks-tre... Skred til verket med sag og tang, så nå er det klart for ovnen. Regner med at barnnålene vil gjøre gjesteopptredener på de mest uventede steder i flere måneder...
vimse Skrevet 3. januar 2012 #4377 Skrevet 3. januar 2012 ...barnnålene... Deilig å fyre med juletreet, det lukter SÅ godt
Daria Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4378 Skrevet 3. januar 2012 Den feilen har jeg tatt meg i mange ganger * vil ha dobbel n der* Må bli litt kaldere før det er aktuelt å fyre her, litt lunk på panelovnen holder lenge for tida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå