Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42161 Skrevet 1 time siden Daria skrev (10 minutter siden): Steph kalte presentasjonen sin en blomsteoppsats - i mine øyne så det ut som om noen hadde sluppet den oppsatsen i gulvet og tråkket på den, men det kan jo være hun ikke var helt ferdig...
Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42162 Skrevet 1 time siden Ostesmørbrød er kanskje ikke tingen å lage i en utslagsrunde i MC…
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42163 Skrevet 1 time siden Han demonstrerer jo at konkurranser som dette ikke bare handler om gjennomføring og evner, men om å ta de riktige valgene.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42164 Skrevet 1 time siden -I'm here all week! Maybe... Matt og Declan i tospann kan gi mye dårlige vitser utover i sesongen...
Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42165 Skrevet 1 time siden Daria skrev (1 minutt siden): -I'm here all week! Maybe... Matt og Declan i tospann kan gi mye dårlige vitser utover i sesongen... Bare å glede seg
Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42166 Skrevet 1 time siden Brent sopp kan gi håp om at Cath kanskje må reise…
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42167 Skrevet 1 time siden I motsetning til mange av de tvilsomme isvariantene vi har sett tidligere, er min umiddelbare reaksjon når hun presenterer en agurk- og mynte-iskrem at det tar jeg gjerne en boks av - det høres jo så friskt og godt ut...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42168 Skrevet 1 time siden Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): Brent sopp kan gi håp om at Cath kanskje må reise… Du så også potensiale her ja?
Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42169 Skrevet 1 time siden Daria skrev (3 minutter siden): I motsetning til mange av de tvilsomme isvariantene vi har sett tidligere, er min umiddelbare reaksjon når hun presenterer en agurk- og mynte-iskrem at det tar jeg gjerne en boks av - det høres jo så friskt og godt ut... På en veldig varm sommerdag kunne det faktisk friste.
Sauen Shaun Skrevet 1 time siden #42170 Skrevet 1 time siden Daria skrev (5 minutter siden): Du så også potensiale her ja? Helt klart
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42171 Skrevet 1 time siden Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): På en veldig varm sommerdag kunne det faktisk friste. Fortrinnsvis med litt sjokoladesaus...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42172 Skrevet 1 time siden (endret) Det var flere som ble litt emosjonelle da Laura begynte å snakke om Jock - og særlig da jeg så Andys reaksjoner Endret 1 time siden av Daria
Sauen Shaun Skrevet 58 minutter siden #42174 Skrevet 58 minutter siden Derimot felles det ikke tårer over at Cath måtte reise hjem
Daria Skrevet 55 minutter siden Forfatter #42175 Skrevet 55 minutter siden Jeg vil jo ikke savne henne - og lydnivået på kjøkkenet sank umiddelbart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå