Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes den svenske kommentatoren sa om en av skiskytterne at han är kjekk, dessutom og syntes det var en litt pussig ting å si. Så innså jeg at det handlet om språkforvirring - det han faktisk sa var at mannen var tsjeck, dvs tsjekkisk... :fnise:

Skrevet

Kan jo ha vært en kjekk tsjekker… :fnise:

Skrevet (endret)

Her ligger det jo grunnlag for litt skikkelig tungegymnastikk. Gjenta raskt tre ganger:

En kjekk tsjekker skjøt sju kjappe skudd i skiskytingsstafetten.

:ler:

Jeg har avlagt en visitt hos krystallspesialisten og fått vite at skranglete krystaller også er en del av den pågående form-cocktailen 🍸 Det var ikke det eneste hun kunne opplyse om - da sekretæren forklarte meg det nye betalingssystemet, kunne hun opplyse fra kontoret at jeg hadde frikort. Jeg visste at jeg hadde gått gjennom taket, men har ikke fått beskjed om at det er registrert ennå. Det hadde hun -Jeg sjekket, for jeg tenkte det var på tide at du hadde fått det nå. Sa legen jeg var hos for første gang i år. Ikke at jeg har gått der lenge eller at hun har oversikt på noe vis... :fnise:  

Endret av Daria
Skrevet

Nå er jeg også offisielt informert om frikortets eksistens :ler:

Skrevet

Jeg er skremmende nær frikort allerede. Lenge siden jeg var nær så tidlig på året. 

Skrevet

Jeg ligger flere uker etter fjoråret - forskjellen på psykofysio en gang i uka og en gang i måneden...

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Jeg ligger flere uker etter fjoråret - forskjellen på psykofysio en gang i uka og en gang i måneden...

Ja, forskjellen på oss. Men endrede og ekstremt mye dyrere medisiner hjelper på....... 

Skrevet

Sånt driver jeg ikke med - her er alle helsetjenester til utvortes bruk...

Skrevet

Når både været, formen, dagen og humøret befinner seg i nedre del av skalaen og Kiwi har sjokoladetunge Kafébakeriet-cookies på tilbud er jo utfallet gitt... 

Jeg kom til stengt dør og mørklagte vinduer på fysikalske i dag - sånn går det når man er litt tidlig ute og har dagens første time :fnise:  

Skrevet

Dagen så langt:

:sol: :skravle: :spise:  :skravle: :sol: 

Nå:

:sjokolade: 🍵 :veslejenta: :norsk: 

Det første har inkludert Skravla og en nærliggende kafé, det siste skiskytingsstafetten for herrene. Damenes fikk jeg ikke sett, og det var visst like greit... Noe brodering vil også kunne forekomme, samt litt presserende te-bestilling.

Skrevet (endret)

Te kjøpt - så langt har jeg  prestert bedre enn Sturla Holm Lægreid...

Endret av Daria
Skrevet

Takk for i dag. Det var godt du dro meg ut. :) ☀️

Skrevet

Du er jo ikke så grusomt vond å be :ler:

Skrevet

Litt SoMe-lei for tiden - når humør og energi er litt labert føles det mest som et ork og forsøket på å følge en februar-utfordring på insta for å finne litt inspirasjon virket også mest mot sin hensikt. Nå har jeg logget av snapchat og fjernet appen, ryddet i følge-listen på insta og satt noen av de mest intense på fb på en måneds pause (den ivrigste hadde 40 innlegg på en drøy uke...), så får vi se om jeg vil savne noe...

Annonse
Skrevet

Vetle Sjåstad Christensen sprekker fullstendig på siste runde og Sverige ligger an til gull - det er orgasmiske tilstander i svts kommentarboks. Det er jo vanskelig å ikke unne dem det...

Skrevet
Daria skrev (26 minutter siden):

Litt SoMe-lei for tiden - når humør og energi er litt labert føles det mest som et ork og forsøket på å følge en februar-utfordring på insta for å finne litt inspirasjon virket også mest mot sin hensikt. Nå har jeg logget av snapchat og fjernet appen, ryddet i følge-listen på insta og satt noen av de mest intense på fb på en måneds pause (den ivrigste hadde 40 innlegg på en drøy uke...), så får vi se om jeg vil savne noe...

You and me both. Men jeg slettet meg på snap, så nå er det andre medier som gjelder. 

Skrevet

Jeg ville ha en returmulighet, hvertfall en stund. Å slette kontoen føltes litt for drastisk i første omgang. 

Skrevet

Jeg ser på åpningsnummeret til kveldens Mello-sending og den engelske uttrykket om å se ut som om man har been through a hedge backwards renner meg i hu. Om noen var i tvil - det er ikke en kompliment... :fnise:

Danskene har sin finale i kveld (svenskene er bare halvveis i delfinalene), jeg vil nok komme tilbake til dette.

Ola Salo er et palindrom, det har jeg aldri tenkt på :ide:Alt man lærer av å se på tv :ler:

Skrevet (endret)

Danskene har hatt sitt første bidrag på scenen før svenskene er ferdige med forsnakket. Bra låt, altfor slitsomt lysshow.

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...