Daria Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #30781 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har aldri sydd et bisebånd i mitt liv, men nå får jeg litt lyst til å prøve... -Slåbroken din presenterer seg veldig fint... Mulig Andreas har for vane å kommunisere med klærne sine, men jeg ville vært skeptisk til et plagg som presenterte seg seg...
Daria Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #30782 Skrevet 31. oktober 2021 Nå er jeg redd for at Guro ryker - det passer jo dårlig med mine planer om at hun skulle vinne...
Daria Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #30783 Skrevet 31. oktober 2021 Eller ikke... Da ryker vel Zenab, da - heller ikke en del av min plan
Daria Skrevet 1. november 2021 Forfatter #30785 Skrevet 1. november 2021 Da må jo Guro vinne - hvis en av de andre to tar det blir jeg mer snurt enn da Bjørn vant Stjernekamp... Jeg har et problem med min nye Meny - det er ikke noe sted å sette fra seg handlevogna ved kassene. Tanken er sikkert at man skal være en god kunde og trille den tilbake til inngangen, men når rulletrappen opp er rett ved kassa blir det en relativt sett lang omvei. Når jeg er ferdig med å handle er jeg ganske klar for nærmeste benk, ikke for en 40 meters æresrunde...
Skravla Skrevet 1. november 2021 #30786 Skrevet 1. november 2021 Sauen Shaun skrev (4 timer siden): Zenab skulle da ikke ryke nå… Jeg synes også det er synd. Men ut fra hva hun presterte i denne episoden så har jeg full forståelse for det.
Daria Skrevet 1. november 2021 Forfatter #30787 Skrevet 1. november 2021 Det er jo det som gjør sånne program så frustrerende når man har sett noen episoder - det er alltid dagens innsats som er avgjørende, selv om alle vet at i det lange løp er det andre som har vært svakere. Hver episode er eksamen, det gis ingen standpunktkarakter...
Daria Skrevet 2. november 2021 Forfatter #30788 Skrevet 2. november 2021 Jeg vet at det er både et godt tegn og bra for meg når fysio annonserer at hun har nye utfordringer, men det varsler også en tung time...
Daria Skrevet 2. november 2021 Forfatter #30790 Skrevet 2. november 2021 Vektløfting driver jeg heldigvis ikke med, men jeg har nå erfart at man kan kombinere stepbrett og balansepute - og det hevet nivået et par hakk både for kroppen og hodet...
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #30791 Skrevet 2. november 2021 Har fremdeles lyst til å være en flue på veggen på disse timene dine. Både hos den ene og den andre
Daria Skrevet 2. november 2021 Forfatter #30792 Skrevet 2. november 2021 For inspirasjons-, opplysnings- eller underholdningsøyemed? Psykologen filmer jo faktisk noen av samtalene, men jeg tror ikke de er egnet for offentlig visning...
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #30793 Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (11 minutter siden): For inspirasjons-, opplysnings- eller underholdningsøyemed? Psykologen filmer jo faktisk noen av samtalene, men jeg tror ikke de er egnet for offentlig visning... Alt sammen!
Daria Skrevet 2. november 2021 Forfatter #30794 Skrevet 2. november 2021 (endret) Underholdningsverdien var nok høyest den gangen gamle fysio drev med hinderløyper - jeg fikk meg en god latter da han fant ut han skulle prøve selv også Men det kan sikkert være litt underholdning i å studere kroppsspråket mitt hos psykologen også - det er innimellom så klassisk avvisende og ukomfortabel at det hender jeg kommenterer det selv. -Se der ja, da hadde jeg visst krysset armene igjen... Blikkontakten også - blir noe for vanskelig vandrer blikket mitt gjerne bort fra ham og ut vinduet. Det er jo litt interessant å vær klar over at det skjer og hvorfor det skjer, og likevel ikke klare å unngå at det skjer, selv om jeg prøver. Endret 2. november 2021 av Daria
Daria Skrevet 3. november 2021 Forfatter #30795 Skrevet 3. november 2021 Jeg har gått morgentur (før 11 = morgen i min verden...) og for første gang siden jeg ble dårligere i september dristet meg ut uten å ha med stavene. Jeg går så langt jeg klarer uten å bruke dem ellers også, men det gjør noe med hodet (og aksjonsradiusen - det er ikke bare elbil-sjåfører som kan kjenne på rekkeviddeangst...) å ikke ha dem tilgjengelig. 2,5 kvartaler er jo ikke så mye å slå i bordet med, men det er en start...
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2021 #30796 Skrevet 3. november 2021 2,5 kvartaler er 2,5 kvartaler mer enn ingenting. Så da har du slått alle sofasliterne langt nedi støvlene.
Daria Skrevet 3. november 2021 Forfatter #30797 Skrevet 3. november 2021 Forskjellen på meg og de fleste sofasliterne er at hos dem handler det om å gidde, mens hos meg handler det om å klare...
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2021 #30798 Skrevet 3. november 2021 Det er sant. Og hver tur du klarer er en seier. Men samtidig finnes det en del i din og min situasjon som gir opp, og velger sofaen framfor å trene for å bli så bra som mulig. Du imponerer med treninga di.
Daria Skrevet 3. november 2021 Forfatter #30799 Skrevet 3. november 2021 Jeg hadde en plan om en rolig dag hjemme, men rastløsheten og utferdstrangen ble for stor. Det ble en liten tur i Frognerparken hvor jeg så på fugler og høstløv, var piken på broen og leste og drakk te i kaféen. Kaféfrekvensen min er i det hele tatt høy i år - men det er jo på oppfordring fra helsepersonell
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2021 #30800 Skrevet 3. november 2021 (endret) Høres helt herlig ut Her må kaféfrekvensen økes. ❤️ Endret 3. november 2021 av Sauen Shaun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå