Daria Skrevet 15. august 2021 Forfatter #29681 Skrevet 15. august 2021 Disney-eventyractionkomedie av Pirates-slaget - det sier vel seg selv at de seriøse litteraturklassiker-ambisjonene ikke er så store når Charlie Sheen spiller en av musketerene Men Bryan Adams var jo ledende i filmballader på den tiden...
Daria Skrevet 15. august 2021 Forfatter #29682 Skrevet 15. august 2021 Denne, først og fremst *mimrer om slowdance på leirskole i 6. klasse*
Daria Skrevet 16. august 2021 Forfatter #29683 Skrevet 16. august 2021 Jeg har kommet ut av tellingen, men jeg tror jeg snart skylder den lokale lesekiosken et par bøker igjen... Tidligere i sommer fant jeg en høyt elsket ungdomsbok fra 90-tallet (Kari Sverdrup - Svarte netter, hvite dager), i dag lå Laurence Oliviers On acting, med egne kapitler om mange av de store Shakespeare-rollene, og lokket. *nerdelykke* Det burde jo ikke være så vanskelig å kvitte seg med bøker jeg har lest og ikke har noe påtrengende behov for å lese igjen, men...
Little Diva Skrevet 16. august 2021 #29684 Skrevet 16. august 2021 Daria skrev (På 15.8.2021 den 21.07): Denne, først og fremst *mimrer om slowdance på leirskole i 6. klasse* Så gøy med minner. Leirskole 6. klasse var toppers. Har selv mange gode minner derfra. Hvor dro dere?
Daria Skrevet 16. august 2021 Forfatter #29685 Skrevet 16. august 2021 Tror det var i Valdres et sted. Det er jo bare snart 30 år siden...
Little Diva Skrevet 16. august 2021 #29686 Skrevet 16. august 2021 Daria skrev (5 minutter siden): Tror det var i Valdres et sted. Det er jo bare snart 30 år siden... Haha! Så gøy at minnene sitter enda. Valdres, ja. Der var jeg for første gang i sommer 😅😌
Little Diva Skrevet 16. august 2021 #29688 Skrevet 16. august 2021 Daria skrev (1 time siden): Da var det jo på tide Så absolutt. Utrolig flott natur der 🤩😀
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29689 Skrevet 17. august 2021 (endret) Forkortet økt hos fysio i dag, men likevel godt over middels utslitt - formen har sett bedre dager (og i følge fysio var det ganske synlig utenfra også). Der skal jo ikke så mye til - litt svakhet i et ledd (dårlig søvn, litt ustabile krystaller) forplanter seg kjapt til hele systemet og slår ut i mange varianter. Jeg er som en litt gammel mobil - må lades ofte og mye, og all aktivitet trekker mer strøm enn du tror... (Og når vi snakker om mobiler sikler jeg hver gang det dukker opp nye klapptelefoner. Det er jo størrelsen det kommer an på... ). Endret 17. august 2021 av Daria
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29690 Skrevet 17. august 2021 En strøtanke mens jeg leser Erika Fatlands Himalaya-bok, nærmere bestemt kapittelet om Mount Everest. Det eneste poenget jeg kan se for meg med å befinne seg på toppen av verdens høyeste fjell er utsikten - den første blinde besteg fjellet i 2001. Riktignok fikk hen sikket merke at det blåser på toppen, men...
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29691 Skrevet 17. august 2021 Lykken er en postkasse full av te (eller, å ha dem tilgjengelig på kjøkkenet er jo enda bedre, men dere skjønner poenget...). Ikke bare kom begge bestillingene samtidig, men begge fikk plass i kassa. Et par nødvendige høstklassikere (eple med og uten mandel og vanilje), krydder i både svart og grønn variant, svart med peppermynte og frukt (det ble ikke spesifisert hva slags...) og svart med krem. 🍵 Jeg leste i overnevnte bok (hun besøkte en teplantasje i Darjeeling og jeg lyste litt grønt et øyebikk) at tyrkerne er den nasjonen som drikker mest te - 3 kg eller 1300 kopper pr person i snitt. Det tilsvarer ca 3,5 kopp om dagen - som om det er så mye...
Cata Skrevet 17. august 2021 #29692 Skrevet 17. august 2021 Daria skrev (1 time siden): Og når vi snakker om mobiler sikler jeg hver gang det dukker opp nye klapptelefoner. Den var da riktig så snasen..
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29693 Skrevet 17. august 2021 Definitivt snasen - og en bitteliten smule dyrere enn jeg anser som ideelt nesten uansett hva det er snakk om...
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29694 Skrevet 17. august 2021 Stein-saks-papir-forbundet ble overveldet av oppmerksomhetsbehov... Man får jo anta at det er humoristiskment, selv om jeg får litt lyst til å be dem skaffe seg et liv. Men kudos til Audun som benyttet anledningen til å bevise at politikere kan legge seg flate når de får kritikk
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29695 Skrevet 17. august 2021 Tema for kveldens allsångsfinale ser ut til å være interessante antrekk - jeg lurer på om ikke den skjorten til Peter Jöback potensielt kan være straffbar. Men det store spørsmålet (i tillegg til hva som feiler hen so turner fra en varmluftsballong i bakgrunnen) er hvordan Sanna med en såpass langt framskreden graviditet fortsatt klarer å gå på så høye hæler...
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29696 Skrevet 17. august 2021 Det tar fortsatt litt pusten fra meg når Peter Jöback synger Guldet blev til sand...
Daria Skrevet 17. august 2021 Forfatter #29697 Skrevet 17. august 2021 Sanna går igjen inn for å få alle til å tro at nå gir hun seg Med en hånd på magen (-min lilla sidekick) snakke hun om at livet nå vil forandre seg på så mange måter, så da er det vel på tide å si... -at det er så deilig å vite at noe skal forbli som før!
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2021 #29698 Skrevet 18. august 2021 Notis til meg selv: Ha telefonen på lydløs når man oppdaterer seg her mens man sitter på kafé 😂 *flaut å spille YouTube på full guffe her* 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå