Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden Australia likner på Sinead O'Connor ca 1990 går hun for en video som ser ut som om den er fra samme periode... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Sikkert smart av Australia å ha hjemmekontor. De kan faktisk risikere å ikke få komme tilbake. Australia har helt vilt strenge innreisekrav. Norge har åpne grenser i forhold. 

Å nekte sine egne borgere innreise er ganske spesielt...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Å nekte sine egne borgere innreise er ganske spesielt...

Jepp. Og om de kommer tilbake så er det ikke bare 10 dager på karantenehotell. Mulig det er litt ulike regler i de ulike statene. Men de har knapt hatt covid heller da. 

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg synes noen burde synge med mindre innlevelse, men for Vasil gjør jeg et unntak... Egentlig tror -OMG, det antrekket!! Jo, jeg tror at sangen egentlig er helt i min gate, og han har jo stemme, det er måten han synger på som ødelegger alt.

Skrevet

Litt enig med Christer... målløs 

Skrevet

Man kunne sagt så mangt, men av og til er det tryggest å la være...

Skrevet

Jeg skjønner at noen må ha reklamepause, men kunne de ikke plaget oss med noen tidligere vinnere i stedet for dette fjåset der. 

Skrevet

Hun har glemt bhen sin - og kommer på det fra tid til annen og prøver å dekke seg med tekstkortet...

Skrevet

De glemte diksjonen til Irland da de rigget ferdig scenen. 

Skrevet

Hun høres andpusten og anspent ut - enten ble hun stresset av forsinkelsen eller så er bare stemmen hennes sånn. Synd, for låta er ikke så dum.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

De glemte diksjonen til Irland da de rigget ferdig scenen. 

Diksjon kom aldri til Irlands mer rurale strøk - den aksenten der er neppe fra Dublin... :fnise: 

Skrevet

Nesten ikke spekulativt antrekk. Lurer på hva Russlands kjeledresskledde feminist synes om dette... 

Skrevet

Er jo passende at hun synger at El Diablo mener hun er hans engel - og så kommer engelen Andreas etterpå. :ler:

Skrevet
loffen skrev (Akkurat nå):

Heia TIX :bolledeig:

Enig. Den sangen synes jeg blir bedre og bedre. 

Skrevet

Han har modulasjon, flammer og et refreng som setter seg på hjernen umiddelbart - og et iøynefallende sceneshow. Det er jo et godt utgangspunkt...

Skrevet

Man husker jo mannen i hamsterhjulet... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (På 7.5.2021 den 21.19):

Det er ikke så nøye med smittefaren, bare du får skikkelig mat? :fnise: 

Jeg har så mange nærkontakter på jobb at noen få på et hotell ikke gjør noe til og fra. 😉

Måtte innom for litt oppdatering, men strever fortsatt med det kryptiske. 😅

Skrevet

Håper han kommer til finalen. Litt morsommere å titte på lørdag da. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...