Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skravla skrev (4 minutter siden):

Tix sin låt vokser på meg. Jeg krysser fingrene for han. 

Jeg tror den kan gå begge veier - helt der oppe eller skikkelig mageplask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah du tenkte på den I don't wanna talk about it.  Jeg var mer på Marit Larsen sin sang med de navnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke engang at hun hadde en sang med det navnet - tror jeg... Jeg har minst en cd med henne, men det er en stund siden sist den var ute av hylla. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den på spillelisten på spotify for tiden så det er bare et par dager siden jeg hørte den. 

 

Kanskje Rod må inn dit også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den på youtube - og er fortsatt ikke overbevist om at jeg noen gang har hørt den... Hun har det med å ligge på grensen mellom bra og irriterende.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Seriestart - verdens vakreste ord!

:fnise: TV2s programleder er minst like klar for eliteseriestart som meg :hoppe: :ball: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vi er jo glade for å ha Tromsø tilbake, selv om vi ikke liker dem så godt...

Bodø/Glimt-supporteren oppsummerer greit ambivalensen og følelsene knytte til lokaloppgjør (og nordpå er lokal et svært tøyelig begrep) :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Han kikker ned mot stolpen sin og ser at han har den dekket.

Selv kikket jeg plutselig og uventet opp fra en koffert... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 minutter siden):

-Han kikker ned mot stolpen sin og ser at han har den dekket.

Selv kikket jeg plutselig og uventet opp fra en koffert... :plystre: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (15 timer siden):

:fnise:

 

Cata skrev (14 timer siden):

:rulle:

Dere trenger jo ikke så mye hjelp for å ramle etter... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens konklusjon: Jeg har null shopping-stamina. Snarturer innom H&M og bokhandelen, og kroppen synes det holder. Selv om jeg ikke er like bevisst det som jeg var til å begynne med,  da hvert skritt krevde aktiv konsentrasjon og å klø seg på nesa mens jeg gikk var i overkant krevende multitasking, bruker jeg nok fortsatt en del mer hjerneaktivitet enn normalt på å gå. Når hjernen da i tillegg forventes å navigere rundt hyller, stolper og mennesker mens den skal ta stilling til behovet for de hårstrikkene, det skjørtet og den (og den og den) boka, blir det fort litt mye. Dessuten forbanner jeg smitteverntiltakene som innebærer at alle benkene er sperret av. Jeg skjønner at man skal unngå unødig opphold, men for enkelte av oss er det å kunne sette seg ned ganske nødvendig til tider, og utebenkene er så lite fristende når det striregner... For øvrig kjøpe jeg ingenting, men det var litt deilig å kjenne at jeg hadde muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (2 timer siden):

 

Dere trenger jo ikke så mye hjelp for å ramle etter... :fnise: 

Det var vel ordet sin i sitatet ditt som gjorde utslaget, i alle fall i denne kofferten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare hos deg, kan jeg fortelle - men det at han kikket ned bidro også :fnise: Det var snakk om en keeper og en målstolpe - bort hadde vært et mer naturlig valg av preposisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det stor koffert med plass til mange i  :ler: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kofferten har alltid plass til flere :ler: (Hvertfall den metaforiske - den jeg reiser med er ikke alltid like tøyelig og kan trenge litt press og overtalelse...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykende fersk bok i Pondus: Eliteserien lå i postkassa  i dag - ikke helt urelatert til kofferter, forsåhvidt :fnise: Det er sånne dager jeg tenker at jeg burde sende ut nabovarsel - det er mulig de har hørt min som alltid ytterst diskret latter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk man kjørt seg litt denne uken også. Jeg synes jo det er på grensen til ufint at hun finner så mye glede i slitet mitt...

-Er det tungt? Så bra!

:jolie: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...