Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper på amnesia etter den låta. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har glemt den allerede...

Skrevet

Mye kjedelig i dag egentlig. 

Skrevet

Det er jo ikke til å komme unna at det er herreavdelingen som er de beste i folkejuryen også i år...

Skrevet

Vår egen gullgutt hvem, sa hun...? :klo: 

Skrevet

Stakkars, jeg tror han har spist noe han ikke tåler - den ansiktsfargen så jo ikke god ut...

Skrevet

Enig i at Storbritannia ofte stiller med B-lag. Men så  mye god popmusikk så får de det ikke lenger til i MGP. Man kan jo lure på om de vant fordi de sang på engelsk heller enn at de var bra - i gamle dager. :ler: 

Skrevet

Engelsk som morsmål og fortsatt lojale tidligere kolonier hjalp nok :ler: Dessuten tok de det nok mer på alvor den gang da -de har jo hatt noen bidrag som har vært så latterlige at det ikke engang har vært gøy *ser særlig på kalkunen Justin og cabin crew-gjengen*

Skrevet

Albania kan funke - hvis hun kan synge live...

Skrevet

Veldig mye pupp der..... 

Skrevet

-Hun har et nydelig vesen å se på...

Må vi ta en prat om hva som egentlig ligger i uttrykket å ha et nydelig vesen...?

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

-Hun har et nydelig vesen å se på...

Må vi ta en prat om hva som egentlig ligger i uttrykket å ha et nydelig vesen...?

Se min kommentar over...... :ler: 

Skrevet

I motsetning til Kevin er jeg gammel nok til å faktisk huske da Celine Dion vant - den er av de bidragene jeg kunne utenat uten å skjønne et ord av teksten...

Skrevet

Vant ikke hun det året Karoline Krüger var med for Norge? 

Husker jo også at hun vant, men jeg falt aldri helt. Men et er nok mer at det var på fransk. 

Skrevet

Det var i 88, godt mulig det var samme år *sjekke* Jepp, det var det. Begge låten må jo sies å ha holdt seg bedre enn antrekket til Dion...

Skrevet

Flere falne engler...

Skrevet

Det er tydeligvis året for falne engler. 

Skrevet

Det refrenget minner meg så veldig om en annen (og helt annen type sang), men jeg kommer ikke på hvilken :sur: 

Skrevet

I don't wanna talk about it! :idesmil: 

*youtube-demonstrasjon kommer*

Skrevet

Tix sin låt vokser på meg. Jeg krysser fingrene for han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...