Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Men folkejuryen lider jo under at de mangler den søte lille østfoldingen fra i fjor...

Det er ikke noen som bare har sjarm der i år. Det ser for "alvorlige" ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den danske var jo litt MGP da. Den er morsom. 

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Jeg var litt som Kevin der.... er han kjent altså....

Kjent er et svært relativt begrep :ler: Men det minner meg på at jeg glemte å fortelle deg om ukas kjendis-spotting - jeg så Geir Kvarme i joggebukse lufte hund ved Frognerparken forleden. :hund:

Skrevet

-Det e bare vi to her...

:hoho: 

Skrevet

Når man er en MGP-artist som heter Fyr & Flamme forventer jeg jo pyro på scenen...

Skrevet

Jeg likte jo Danmark bedre enn San Marino. 

Men dette tegner til å bli en fin kveld her i mai. 

Skrevet

Kanskje det hadde hjulpet på diksjonen hennes om hun slapp å løpe mens hun sang...? Låta ellers er var jo bra - her er det tendenser til både allsang og dansing i sofaen.

Skrevet

Blir nok ikke noen førsteplass på Irland i år. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Kanskje det hadde hjulpet på diksjonen hennes om hun slapp å løpe mens hun sang...? Låta ellers er var jo bra - her er det tendenser til både allsang og dansing i sofaen.

Jeg føler at vi har litt ulik smak i år. 

Skrevet

Flate låter (selv om jeg ikke er enig i at dette er en av dem) kalles tissepause, Kevin, og er også en MGP-tradisjon...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Jeg føler at vi har litt ulik smak i år. 

Lover godt for engasjement i sofaen under finalen :ler:  

Skrevet

Me like! 

Ikke like sikker på MGP-sjansen. Men jeg liker stilen. 

Skrevet

Første tanke: Så søt! Andre tanke: Han skal være glad for at prisen for kveldens mest irriterende stemme alt er delt ut... Men han vokser på meg, og med en annen vokalist kunne jeg elsket dette...

Skrevet

Den russiske har vært etterforsket for mannehat - kanskje jeg må stemme på den bare av prinsipp...

Skrevet

Heftig - den var jo litt kul :ler: 

Skrevet

Det kan være at de får noen stemmer fra kvinner i Europa. 

Skrevet

Jeg lurer jo litt på hva slags tilbakemeldinger mannen som er med på låta har fått...

Skrevet

Jeg sovnet etter to linjer av Østerrike... :Gjesp:

Skrevet

...og så våknet jeg, men den starten kan være nok til å sende meg ut på kjøkkenet etter mer te. Det hjelper ikke at refrenget tar seg opp når verset er så monotont.

Skrevet

Jeg er overraskende på linje med Kevin (som har styrt unna alle damene så langt) stadig vekk i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...