Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, man får vel kikke litt på MGP i kveld også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved første øyekast ser ikke dette ut til å bli noen høydare...

Skrevet

Hvorfor kaller han seg Big Daddy, men kler seg som en forvokst småunge i rosa sparkedress...?

Skrevet

Sangen sitter jo, selv om jeg har hørt det meste av den i ymse varianter mange ganger før. Og pluss for å ha skjønt at skal du danse sånn er shorts et mye bedre valg enn miniskjørt...

Skrevet (endret)

All mulig respekt og ære til ham for å stå fram i et miljø hvor det koster en del, men er det meningen at vi skal ta dette nummeret (og ikke minst det antrekket) alvorlig? Dessuten har vi da snakket om dette med rapping i MGP før...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg er stadig litt fascinert av at #nrkmgp på twitter domineres av spansk og engelsk - alle mgp-nerdene som sitter rundt om i Europa og følger norske delfinaler på nett. Dommen over Big Daddy Karsten var svært delt... :fnise: 

Skrevet

Diksjon er visst oppskrytt, men låta var jo litt kul - og med en fagott inne på låtskriversiden.

Skrevet

Hvis du ikke vil at folk kal dømme låta di, er det jo litt dumt å delta i MGP - det er litt av konseptet...

Skrevet

Herregud så pinlig.

Skrevet

Internasjonale MGP-twitter elsker dette. Internasjonale MGP-twitter skjønner ikke teksten...

Skrevet

Takk og lov, folkemusikkrusselåta gikk ikke videre. Jeg blåser i at den kunne gjort det bra i den internasjonale finalen, det er grenser for hva vi kan være bekjente av å vise fram.

Skrevet

Vindmaskin, modulering og nødrim - hun har skjønt hva som er viktig her :ler: 

Skrevet (endret)

Disse MGP-overgangene til Kåss til kvelds var kanskje en anelse festlig første gangen - nå er det bare teit...

Endret av Daria
Skrevet

Godt, fornuften og Emmy seiret til slutt...

Nå over til musikkgalla på tv4, hvor hun som skriker seg gjennom It must have been love åpenbart har vondt noe sted. Min teori er at den kjolen er ubehagelig trang på flere sentrale steder...

Skrevet

Helen Sjöholm, Peter Jöback og Tommy Körberg på samme svene - nå snakker vi...

Skrevet
Daria skrev (13 minutter siden):

Helen Sjöholm, Peter Jöback og Tommy Körberg på samme svene - nå snakker vi...

...samme svene? svane....? svette?

Skrevet

Nå skal ikke du være så vanskelig, da... :rolleyes: 

Daria skrev (17 minutter siden):

Helen Sjöholm, Peter Jöback og Tommy Körberg på samme svene  scene - nå snakker vi...

Fornøyd nå?

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Nå skal ikke du være så vanskelig, da... :rolleyes: 

Fornøyd nå?

😇🤓

Skrevet (endret)

Jeg ble sittende og lese gamle brev i går, ikke minst alle de jeg fikk fra folkehøgskolegjengen det første året etterpå - da vi alle var ferske studenter med masse nye opplevelser og vant til å dele det meste. Her var detaljerte beskrivelser av hybler og eksamener, fyllekuler og nye venner og ikke minst gutter både av det slibrige og det adskillig mer tiltalende slaget :fnise: Nå har jeg knapt kontakt med noen av dem utover en og annen burdagshilsen på fb - det er litt trist, med tanke på hvor nære vi en gang var. Vi hadde vår første reunion to uker etter skoleslutt - da var savnet stort :ler: Kanskje noen av dem kan vente seg et plutselig brev... :lur:  

Endret av Daria
Skrevet

Yr påstår at det er strålende sol og -7, vindu og termometer melder om overskyet og -3. Uansett bør man vel finne et par lag til med klær og dra seg ut en tur snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...