Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Kvinne, kom deg vekk fra arbeidet mitt! :fnise: 

Nysgjerrigheten på den nynorske teksten var ikke nok til å beholde lyden på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Du holder ut!

Dagens kompliment :ler: 

Skrevet

Jepp :ler: Det kom et punkt hvor jeg ikke kjente igjen melodien - og Carmen er av de operaene jeg kjenner best...

Skrevet

Godt låtvalg, det skal han ha - ingen lange, høye toner å rote seg bort i, og en karakter som kler ham. En smule andpustent og halt, da - og la oss ikke snakke om diksjonen :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Cata skrev:

Slår du på igjen nå?

Mute forble ubrukt - som Mona må jeg jo si at det var mye bedre enn jeg fryktet og forventet...

Skrevet

Sandra synger en av de vakreste ariene jeg vet om - da er det vanskelig å ikke reagere på hver eneste sure tone...

Skrevet

Ingen av oss trenger å vite hvor du er svett, Sandra...

Skrevet

Flere som legger lista høyt - den sluttonen krever sin tenor...

Skrevet

(og bittelittegranne snurt på at de droppet et vers, men siden de hadde med koret er de tilgitt...).

Bror som er operasanger? :idesmil: Han har man jo både sett og hørt (med mindre det er enda flere Djupvik der ute).

Skrevet

Jeg lurer litt på om nrks anmelder utover kvelden angret litt på at han åpnet med terningkast 6 til Odd Einar - det er jo nivåforskjell på ham og Knut Marius.

• Liker 1
Skrevet

Myra eller Hege ligger vel dårlig an i kveld...

Skrevet

Hadde det vært opp til meg hadde det vært Myra som røk... Men det beste var jo overraskelsen til Alex over å ikke være blant de tre dårligste - før sending trodde han vel som oss andre at det var hans tur i kveld :ler: 

Skrevet

Myra eller Alex burde røket ja. Alvorlig talt. Og nå må vi jaggu slite med Alex videre framover også. 

*fremdeles slem*

Skrevet

Jeg synes faktisk han fortjente å gå videre i dag - jeg hadde sett for meg så mye verre...

Skrevet

Av og til blir jeg litt... oppgitt? matt? lattermild? over hvor tett, uvitende og historieløs det er mulig å være... Fant denne kommentarer under en youtube-video med Øystein Sunde og Halfdan Sivertsen:

To av mine helter fra barndommen. Litt trist å se det nå, for begge er venstrevridde og klarer ikke å skille politikk og kunst. Men nostalgisk og koselig å se dem.

Visebølgen på 70-tallet, som de begge var en del av, var jo politisk - det var vel nesten en del av eksistensgrunnlaget. Å skille mellom kunst og politikk blir kunstig i veldig mange tilfeller, men litt ekstra her - nesten på linje med å klage over at så mange salmer er så religiøse...

Skrevet
På 12.9.2020 den 20.31, Skravla skrev:

Han bør vel bli coachet av broren til opera.... :ler:

3 timer siden, Daria skrev:

(og bittelittegranne snurt på at de droppet et vers, men siden de hadde med koret er de tilgitt...).

Bror som er operasanger? :idesmil: Han har man jo både sett og hørt (med mindre det er enda flere Djupvik der ute).

Som jeg nevnte forrige lørdag...... :fnise: Men det kunne jo også vært Emil og Didrik. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...