Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er samme anmelder i år som tidligere år, men jeg synes anmeldelsene er stort sett kjedelige - og bærer mer preg av hva anmelder ønsker seg enn hva han faktisk hører. 

 

Hege er mer spenstig normalt sett - det blir litt som normalen at mange kræsjer i egen sjanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at det Vegard primært driver med er musikal, skulle man jo tro at MGP var mer hans greie enn country, men jeg synes han var bedre i dag. Mye bedre antrekk, dessuten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johnny Cash, faktisk. Jeg spår, på grunnlag av låtvalg, manglende sangerfaring og generelt ukjenthet at hun havner i bunn 3 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Johnny Cash, faktisk. Jeg spår, på grunnlag av låtvalg, manglende sangerfaring og generelt ukjenthet at hun havner i bunn 3 i dag...

Hjelpes, det der var da virkelig ikke bra. *har kommet opp i sanntid *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daria skrev:

Man kan de ikke dele grine-historiene sine med Mona på bakrommet etterpå, så kan vi andre slippe?

Ingen protester herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Daria skrev:

Myra fikk 6 av nrk-anmelderen. han er herved avskrevet og pensjonert. Kan vi få Jostein Pedersen neste uke...?

Ja, han har i hvertfall ironien......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å si at det at Knut Marius sitter og surrer med handlingen fra Turandot ikke betyr at han skal gjøre Nessun dorma neste uke...? :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Vær så snill å si at det at Knut Marius sitter og surrer med handlingen fra Turandot ikke betyr at han skal gjøre Nessun dorma neste uke...? :pls: 

Det er vel en viss fare for det..... Men det er jo så mange andre bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææææææææææ? Hva med Alex da... Må man høre han synge opera? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  :daane:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...