Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sandra - den så jeg ikke komme. Riktignok var hun svak i dag, men det var jo de som var adskillig verre *host*Alex*host*.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Hæææææææææææææ? Hva med Alex da... Må man høre han synge opera? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  :daane:

Jeg spår entusiastisk og hyppig bruk av mute-knappen...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Sandra - den så jeg ikke komme. Riktignok var hun svak i dag, men det var jo de som var adskillig verre *host*Alex*host*.

Alex har jo vært dårlig for tredje lørdag på rad.......

Skrevet

Nå: Last night of the proms; radioversjonen 📻

Skrevet

i all verden...? Det der var da virkelig ikke rettferdig? 

Skrevet

Avstemninger hvor publikum avgjør er sjelden det...

Skrevet

Jerusalem tolket som alternativ samtidsmusikk synes jeg var unødvendig - og kan levende forestille meg reaksjonene i de tusen britiske hjem akkurat nå...

Skrevet

Twitter er svært delt i om dette var en god idé. De som antydet noe om all the right notes, but not necessarily in the right order var jo inne på noe :fnise: 

Skrevet

Jeg har nå sett og hørt Last Night of the Proms så mange gange at jeg ikke lenger trenger å google teksten på Land of hope and glory for å kunne synge med :fnise: (Jerusalem har så mange vers, der klarer jeg med kniven på strupen de to første under tvil...). Det blir jo ikke helt det samme uten publikum og allsang, selv på radio...

Skrevet
13 timer siden, Daria skrev:

Sandra - den så jeg ikke komme.

Og der var hun visst tilbake igjen. Feil med SMS stemmingen så alle går videre. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Cata skrev:

Og der var hun visst tilbake igjen. Feil med SMS stemmingen så alle går videre. 

Melodi Grand Prix-spøkelset som fremdeles herjer i systemene hos NRK? :klo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Det har jo faktisk skjedd i Stjernekamp en gang før, mener jeg å huske. Blir vel to som ryker neste uke i stedet, da.

Skrevet
2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Melodi Grand Prix-spøkelset som fremdeles herjer i systemene hos NRK? :klo:

Siden jeg ikke følger med på MGP : aner ikke. Men et eller annet var det, i følge VG. 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Det har jo faktisk skjedd i Stjernekamp en gang før, mener jeg å huske. Blir vel to som ryker neste uke i stedet, da.

Med opera som tema så kan det være like greit :fnise: . Tror ikke det er lett å synge med mindre stemmen er trent for det. 

Skrevet

Og et par av dem har jo knapt stemme i det hele tatt...

Skrevet

Dagens hjerteattakk - plutselig trendet "theQueenisdead på twitter. Det sitte en gjeng musikknerder og har twitter-lyttefest til The Smiths-albumet med det navnet... :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet

Det satt to menn på bussen og diskuterte hvorvidt munnbind av tøy var like sikre som engangsvariantene. Jeg hadde jo litt lyst til å påpeke at jeg med mitt hjemmesydde bind var mye mer beskyttet enn de var helt ute noe som helst...

Skrevet

Man lurer jo litt på hva som er vannet i Bodø for tiden - men alt er bedre enn at Molde vinner serien... :ball: 

Skrevet

Per Ciljan Skjelbred scorer for RBK :danser: En vakker setning jeg ikke har hørt på noen år...

Skrevet

Kjæresten til Karsten Warholm som kontant slår fast at han ikke er A-kjendis - ikke er han gammel nok, og det er mange som ikke vet hvem han er... :hoho: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...