Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Susan Calman og Holly Walsh får med seg publikum i allsang av Any dream will do. Et av mine favoritt-QI-øyeblikk :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden Marius Roth Christensen mettopp sang Mattinata på operaens tirsdagskonsert... Han kunne godt tatt denne versjonen i stedet - han beviste jo på Beat for beat at han kan den :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed ble revyviser kveldens youtube-tema... En ung Dag Frøland og en sang av det slaget jeg alltid har kunnet, uten at jeg egentlig vet hvorfor og hvordan. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Daria skrev:

Og dermed ble revyviser kveldens youtube-tema... En ung Dag Frøland og en sang av det slaget jeg alltid har kunnet, uten at jeg egentlig vet hvorfor og hvordan. 

 

Å den var det lenge siden jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius var ikke "tenor faktisk" i kveld. Men han var det på den siste Sang for dagen han hadde. Flirte litt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo understreket for ham at han var tenor i kveld, så han slapp å påpeke det selv :fnise: Da han snakket om det spesielle med tenorstemmen, kom jeg på at Stephen Brandt-Hansen pleide å skryte av lengden på stemmebåndene sine - det var visst en sammenheng, men jeg husker ikke om de var uvanlig lange eller korte (men det var helt klart størrelsen det kom an på...) :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel lengden som gir tonene - så dess lenger de er - jo høyere toner..... Så jeg liker best de korte. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

-Vi kan jo ikke se den grense under vann... 

 

Liker du musikk? Vi har stort balalaikaorkester....jaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Det er vel lengden som gir tonene - så dess lenger de er - jo høyere toner..... Så jeg liker best de korte. :plystre:

Det ser ut til at det er omvendt Når gutter kommer i stemmeskiftet, vokser stemmebåndene og blir tykkere og lengre. Da blir stemmen mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daria skrev:

Maurstad :rulle: 

Den er så bra. Den ligger blant mine favoritter på YT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppsøkende her-får-ingen-være-i-fred-teater. :hoho: Og alle skuespillerinnene - ouch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Den er så bra. Den ligger blant mine favoritter på YT. 

Den var ny for meg - og den ble jo ganske skarp etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Den var ny for meg - og den ble jo ganske skarp etterhvert...

Ja, den er veldig Frøland. Han hadde noen skarpe parodier. Jeg så han aldri på scenen, men så det på tv og digget han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skravla skrev:

Nokre Folketunor?

...rapa og ralla i lag... Også kalt bygdefest? Eventuelt enhver uteservering en lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...