Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

-Han har en herlig liten knekk i håndleddene, Karl Geiger...

...sa NRKs kommentator, og mente nok noe helt annet enn det han fikk det til å høres ut som... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir en krevende aften - om to timer braker det løs med MGP-finaler både i Sverige. Danmark og Finland. Noe zapping må påregnes...

*vurderer om jeg trenger vafler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt ord for finnenes åpningsnummer - og det er ikke primært på grunn av språkutfordringene... Men de finlandssvenske kommentatorene dukker opp innimellom, det hjelper jo. Den finske betegnelsen er forøvrig UMK - jeg sliter litt med de åpenbare Ungdommens KulturMønstring-assosiasjonene (og de tilhørende dårlige vitsene...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskene har live-orkester i år - sånt kan jeg like. Bare synd at førstemann sang så surt at jeg skyndte meg videre til Sverige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finska har sidesplitter til navlehøyde - det undertøyet er enten minimalt og hudfarget eller fullstendig fraværende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm so in love, I must confess - say yes, say yes, say yes.

I og for seg ganske fengende refreng, men jeg tror jo ikke et øyeblikk på at det er hverandre de er så forelsket i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kledd i heldekkende knallrosa lateksdress og har to bjørner på scenen. Hvordan kan man ikke elske MGP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste goth i Vejle. Fantastisk tittel :rulle: Sunget av en godt voksen dame ikledd en orange og svart gardinmorgenkåpe, så det er åpenbart ikke seg selv hun synger om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens heftigste push-up tilhører en av de svenske programlederne - her snakker vi nok industristål og gaffatape... :sexy:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnene har vært gjennom sine seks bidrag, danskene er på nummer 8 av 10, svenskene på 9 av 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden har budt på to dressjakker med ett erme, den ene kombinert med en bukse med bare ett ben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnene kjører stor internasjonal avstemning med juryer i åtte land som skal melde inn sine poeng. Jeg begynner jo å skjønne hvorfor sendingen deres er nesten like lang som den svenske, selv om de bare har halvparten så mange bidrag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danserne i det finske pauseinnslaget danser åpenbart til sin egen indre rytme, det hadde hvertfall ikke noe med det som ble sunget å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokkert finsk vinner med kakaobart (gi den mannen en barberhøvel...) og det fengende etternavnet Kankaanranta :danser:Damen med bjørnene kom på annenplass - hun var visst forhåndsfavoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller mest imponerende så langt - den finske sendingen var ferdig fem minutter foran skjema :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene sender The Weather Girls The Mamas til Rotterdam - det vil si at de i stedet for sine tradisjonelle kjekke, unge, kunne-vært-en-Dressmannreklame-menn sender en gruppe voksne og relativt omfangsrike damer. Me like! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederne og de tre superfinalistene klapper for hverandre i Danmark - finalen har gått uten publikum på grun av corona-viruset. Det blir ikke helt den samme stemningen over avsløringen uten jubel og applaus - faktisk hakket stussligere enn Kollen uten publikum... Men vinneren er:

1 time siden, Daria skrev:

I'm so in love, I must confess - say yes, say yes, say yes.

I og for seg ganske fengende refreng, men jeg tror jo ikke et øyeblikk på at det er hverandre de er så forelsket i...

Absolutt en av kveldens beste - og manglende kjemi mellom duettpartnere er jo en MGP-tradisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...