Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De lysende mikrofonstativene er for å sikre seg om at de går fullstendig i ett med bakgrunnen og være like lite bemerkelsesverdige som låta...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

De lysende mikrofonstativene er for å sikre seg om at de går fullstendig i ett med bakgrunnen og være like lite bemerkelsesverdige som låta...?

De lysende mikrofonstativene ser bare rare ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man var såpass rik at man hadde gårdsgutt, så var det neppe sosialt akseptabelt får gårdens datter å forelske seg i ham... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det var ikke så mye annet enn gårdsgutten og deg og dyra...

Kjærlighet i gamle dager i følge Ulrikke... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Skravla skrev:

Hvis man var såpass rik at man hadde gårdsgutt, så var det neppe sosialt akseptabelt får gårdens datter å forelske seg i ham... 

Poeng :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

-Det var ikke så mye annet enn gårdsgutten og deg og dyra...

Kjærlighet i gamle dager i følge Ulrikke... :fnise:

Var så mye enklere da bestemor var ung.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har innsett viktigheten av glitter i MGP, både i antrekk og sceneshow. Rent musikalsk er jo dette kveldens beste, selv om underholdningsverdien er hallet høyere hos Rein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Hun har innsett viktigheten av glitter i MGP, både i antrekk og sceneshow. Rent musikalsk er jo dette kveldens beste, selv om underholdningsverdien er hallet høyere hos Rein.

Ja, valget er mellom musikaliteten til Ulrikke eller showet til Rein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Var så mye enklere da bestemor var ung.... 

Utvalget og muligheten var tross alt ikke så mange... Det sies jo at sykkelens ankomst gjorde mye for å minske innavlen i norske bygder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Ja, valget er mellom musikaliteten til Ulrikke eller showet til Rein. 

Ulrikke vil høyst sannsynlig gjøre det bra i den internasjonale finalen - Rein kan vinne eller få 0 poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til neste runde: Rein, Ulrikke, Solli-Tangen-gutta og Raylee. Ikke fordi jeg liker den siste, men jeg tror mange andre gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat slått på tv'n her, etter at besøket har dratt. Så det eneste jeg har sett av årets norske artister er oppsummeringen :fnise:

Men er det bare jeg som legger merke til at i sangen "Pray for me" så veksler hun på å synge "Pray for mi" og "Pray for me"? Sånn helt plutselig? Hørtes rart ut.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Ulrikke... Men det er jo faktisk litt skandale at Rein ikke går videre - det vil bli mer snakk om stemmeproblemene på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daria skrev:

Til neste runde: Rein, Ulrikke, Solli-Tangen-gutta og Raylee. Ikke fordi jeg liker den siste, men jeg tror mange andre gjør det...

To av tre.... ikke verst. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...