Daria Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #23541 Skrevet 14. desember 2019 AI skal fullføre Beethovens 10. symfoni. AI, som i Artificial Intelligence. Ikke, som jeg først leste i et ukonsentrert øyeblikk (det er tross alt sent og jeg har hørt på juleplaten til Christian Ingebrigtsen), A1. En boyband-symfoni hadde jo vært noe... Jul, et symfoniorkester og 1/4 av A1 - det er vel så nærme som man kommer
Daria Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #23542 Skrevet 15. desember 2019 Tre lys er tent, håndballjentene tapte bronsefinalen før morgenteen min var ferdig trukket og Johaug ser ut til å være i det umulige hjørnet i dag også. Ute sludder det, det betyr at det sannsynligvis snør der jeg skal og spise julegrøt senere i dag. Vinterstøvler på føttene og brodder i veska er nok en plan...
Daria Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #23543 Skrevet 15. desember 2019 Dagens tips til nybakt ekspert Emil Hegle Svendsen - ikke spekuler i en kvinnes alder på tv...
Daria Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #23544 Skrevet 15. desember 2019 Litt fascinert/overrasket/oppgitt over hvor høyrøstet vulgære og grove voksne mennesker kan være på bussen en søndag ettermiddag, og svært lykkelig over å ha husket å ta med ørepropper til telefonen...
Flying Skrevet 16. desember 2019 #23545 Skrevet 16. desember 2019 OMG! "Sist logget inn i 2012". Så utrolig stas å se kjendsfolk her inne etter så mange år! Dere er jo fortsatt her! 🥰💃
Daria Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #23546 Skrevet 16. desember 2019 Noen må jo holde tradisjoner ved like... Hva bringer deg tilbake etter så mange år - må jeg ut og lete etter ny graviditetsdagbok...?
Flying Skrevet 16. desember 2019 #23547 Skrevet 16. desember 2019 🤣SÆRLIG! Vet ikke helt hva som fikk meg til å tenke på å logge inn igjen. Satt på kontoret og plutselig fikk jeg for meg at jeg måtte inn. Da var det jo stas å huske både brukernavn og passord. Og enda mer stas å treffe på gode gamle her inne!😅
Daria Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #23548 Skrevet 16. desember 2019 Man kan jo aldri vite... Men ellers er alt bra?
Flying Skrevet 16. desember 2019 #23549 Skrevet 16. desember 2019 Ble vel brått litt mye tid her inne😅 Joda, eller er alt bare bra. Du da? Det er så hyggelig at mange fortsatt etter så mange år fortsatt følger litt med hverandre både på insta, face og snap.
Daria Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #23550 Skrevet 16. desember 2019 Litt kontroll har man jo fortsatt
Daria Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #23551 Skrevet 16. desember 2019 Hvorfor er så mange mennesker og handler på Oslo City så sent på kvelden, når jeg tenkte å få handlet litt i fred og ro...?
Skravla Skrevet 17. desember 2019 #23554 Skrevet 17. desember 2019 12 timer siden, Daria skrev: Hvorfor er så mange mennesker og handler på Oslo City så sent på kvelden, når jeg tenkte å få handlet litt i fred og ro...? Kanskje de tenkte det samme.....
Daria Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #23555 Skrevet 17. desember 2019 Prøver du å antyde at verden ikke nødvendigvis er sentrert rundt meg og mine ønsker og behov?
Daria Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #23557 Skrevet 17. desember 2019 I dagens Tante Sofie-spalte (Hvis bare alle var som meg...) undrer jeg meg over den uidentifiserte naboen som hadde heng ty til tørk på snorene i vaskekjelleren. Det er åtte av dem, de går fra vegg til vegg (ca fire meter) og er derfor ikke mulig å gå rundt eller komme til fra mer enn en side, og naboen hadde hengt sitt fra vegg til vegg på de tre forreste. Med andre ord var det nok av ledig plass, men for å komme til den måtte jeg dukke under, eventuelt flytte på, naboens klær. For enkelte av oss andre er det naturlig å begynne å henge innerst og i halv bredde... Misantropiske tanker går også til mannen på coop som ikke kunne vente et øyeblikk, men bare måtte ha noe i det samme meieriskapet hvor jeg holdt på å hente ut melk, og i sin iver stengte meg inne uten mulighet til å gå noe sted. Jeg så bare oppgitt på ham til han tok et hint... Forøvrig en relativt effektiv dag - skittentøyskurven er tømt, en julegave overlevert (mottaker kom hit for å bytte, så det skal vel strengt tatt gå på hennes effektivitetskvote heller enn min), og mat og en halv juegave innkjøpt.
Cata Skrevet 17. desember 2019 #23558 Skrevet 17. desember 2019 1 minutt siden, Daria skrev: Forøvrig en relativt effektiv dag - skittentøyskurven er tømt, en julegave overlevert (mottaker kom hit for å bytte, så det skal vel strengt tatt gå på hennes effektivitetskvote heller enn min), og mat og en halv juegave innkjøpt. Julegaver er pinefullt. Sjekket med slekta om Nissen (les:posten) hadde vært der med pakke enda og det hadde han ikke. Rask sjekk av kollinummer på Norgespakke viste at pakken hadde ligget der siden den 13. Det var bare ikke sendt ut hentemelding.
Daria Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #23559 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har heldigvis ingen som skal sendes, det aller meste får jeg overleveret direkte på julaften. Et år hadde jeg bestilt en julegave på nett, innenfor fristen, og den kom først i romjula. Heldigvis var det til en voksen.
Cata Skrevet 17. desember 2019 #23560 Skrevet 17. desember 2019 1 minutt siden, Cata skrev: pakken hadde ligget der siden den 13. Second thoughts: Fredag den 13. effekt? 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå