Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Publikumstekke har han hvertfall :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkato og mumlete - jeg var ikke så imponert, men det skal jo litt mer til å få dommerne til å si noe kritisk...

Skrevet (endret)

Oh, Heart - nå snakker vi. Selv om Kari Gjærum har altfor skolert stemme til en sånn genre...

Endret av Daria
Skrevet

Og nå vi først snakker om Heart - denne teksten måtte jeg høre noen ganger som tenåring før jeg helt trodde mine egne ører... :fnise: 

Skrevet

Nabulungi skal synge Bon Jovi! :hoho: *nerdelykke*

Skrevet

Mulig det er siste refreng han gruer seg til, men han var på bærtur før han kom til det første...

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Daria skrev:

Mulig det er siste refreng han gruer seg til, men han var på bærtur før han kom til det første...

...mens Dagbladet mener han er kveldens beste. Dem om det... :filer:

Jeg forventer at Åge Steen Nilsen nå gruser alle - stadionrock burde jo ligge for ham.

Endret av Daria
Skrevet

Glemte det helt  dag..... Skravlet i telefonen de siste timene og så lange samtaler skjer ikke ofte :ler: 

Skrevet

Det er langt mellom hver timeslange telefonsamtale nå ja - en gang var det en helt dagligdags affære. Alt under en time var jo en kort samtale... :fnise:

Skrevet

Jeg hadde en gang hele denne konserten på vhs. Det skal forsåvidt ikke utelukkes at jeg har det fortsatt - et sted innerst i skapet ligger det en pose med opptakskassetter...

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Det er langt mellom hver timeslange telefonsamtale nå ja - en gang var det en helt dagligdags affære. Alt under en time var jo en kort samtale... :fnise:

Og for meg som aldri har likt å snakke i telefon er det nærmest ukjent, og det åpnet seg en ny verden da mobilen, med mulighet for SMS, ble allemanns eie

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg har en personlig rekord på over tre timer... :fnise: Med mine beste venner på andre skoler stort sett hele oppveksten, ble det mye oppdateringer og diskusjoner som måtte tas på telefon på kveldstid.

Skrevet

Denne dukket opp i feeden min nå. 

Skrevet

-Elskar deg...!
-Elskar deg!
...
-Faen, du lurte meg til å seie det!

Våre var så mye bedre... (Og om jeg noen gang ser Jon Bleiklie Devik på en elektrisk sparkesykkel i byen kommer jeg til å le på meg varig mén... :fnise: )

Skrevet

Jeg (*skriver lapp om at elev har vært hos meg og hentet bøker i timen*): Jeg skriver altså som en gris...

Elev: (gutt, vg3): Næsjda, det går så fint...

:fnise: Vi får vel anta at lærere har trening i å tolke tvilsomme håndskrifter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...