Skravla Skrevet 11. juli 2019 #22421 Skrevet 11. juli 2019 30 minutter siden, iss skrev: Skravla! Har du egen hybel eller henger du for det meste her?? Ikke eget sted. Henger vel mest her.
Skravla Skrevet 11. juli 2019 #22422 Skrevet 11. juli 2019 18 minutter siden, iss skrev: Æsj. Så dumt. Tar kortversjonen her jeg da: Endret sivilstatus, i litt over ett år, leier leilighet hos min bror og har det generelt veldig bra Skjønningen har jeg på heltid, og vi har det supert. Oi, det får man si var endringer.
Roadrunner Skrevet 12. juli 2019 #22423 Skrevet 12. juli 2019 God fredag og god helg i de østlandske strøk
Daria Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #22424 Skrevet 12. juli 2019 Fredag, sier du? Ja, jo, det lå vel et Morgenblad på dørstokken i morges, når du nevner det... Jeg er midt i fire uker ferie og har sluttet å forholde meg til ukedager
Daria Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #22425 Skrevet 12. juli 2019 17 timer siden, Daria skrev: 11.07: Tre lest, fire kjøpt. To strofer i Två, Märta Tikkanens sterke og ærlige skildring av ekteskapet med forfatteren Henrik Tikkanen, skrevet 20 år etter hans død, gjør særlig inntrykk. Jag är svårelskad, sa Henrik en gång med en grimas. Han var tross allt ännu svårare att sluta elska. Jag saknar honom ofta. Inte ett ögonblick har jag önskat honom tillbaka. Tror det er på tide å gjenlese Århundrets kjælighetssaga, diktsamlingen hun skrev om forholdet og alkoholproblemene hans for mange år siden. Dessuten kan jeg notere et av de sammentreffene jeg er så begeistret for- en litt obskur (jeg hadde hverrfall aldri hørt om henne) amerikansk forfatterinne som dukket opp i et par ubetydelige bisetninger i Spinster i går, dukker opp i et par like ubetydelige besetninger her. Jeg måtte dobbeltsjekke at jeg virkelig husket riktig... 12.07: Tre lest, fem kjøpt. Jeg kom litt for nærme Fretex, sånt blir det jo fort en bok av - i dag en Joyce Carol Oates-pocket. Dessuten fant jeg en bokhandler (boghandler, for å være nøyaktig - han var ganske gammel...) på gravlunden, samt en veterinærkaptein. Jeg er litt usikker på akkurat hva det innebærer - dyrlege (prirmært hester, sannsynligvis) i militæret? Dagens navn jeg ikke ville gitt min datter: Bernhardine...
Skravla Skrevet 12. juli 2019 #22426 Skrevet 12. juli 2019 47 minutter siden, Daria skrev: 12.07: Tre lest, fem kjøpt. Jeg kom litt for nærme Fretex, sånt blir det jo fort en bok av - i dag en Joyce Carol Oates-pocket. Dessuten fant jeg en bokhandler (boghandler, for å være nøyaktig - han var ganske gammel...) på gravlunden, samt en veterinærkaptein. Jeg er litt usikker på akkurat hva det innebærer - dyrlege (prirmært hester, sannsynligvis) i militæret? Dagens navn jeg ikke ville gitt min datter: Bernhardine... Ja, jeg tror veterinærkaptein er veterinær i det militære.
Daria Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #22427 Skrevet 12. juli 2019 Dagens pussigste (og mest frustrerte): Løperne som ikke fikk med seg at det var tjuvstart og løp en hel runde før de skjønte hva som skjedde...
Daria Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #22428 Skrevet 12. juli 2019 Noen sommervikariater er mer prestisjefulle enn andre - å synge Rigoletto i Bregenz-festivalen på kort varsel, for eksempel...
Daria Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #22429 Skrevet 12. juli 2019 For oss som fulgte med på Naboer ca 1990... Jeg vil hevde at hun har holdt seg best, men det er vel heller ikke utenkelig at hun har gjort en større innsats for det, på så mange måter...
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22430 Skrevet 13. juli 2019 Ut på tur i dag - har besøkt lillebror & co på hytta, overlevert bursdagsgaver og spist på den lokale kinarestauranten - som hadde løvestek på menyen... De hadde også potetemos og sjokoladerfondant, så de hadde generelt et visst bokstavoverskudd...
Skravla Skrevet 13. juli 2019 #22431 Skrevet 13. juli 2019 Koselig med familieutflukt. Jeg har hatt tantebarn på besøk med "eat all you can" med kake. Men etter pizza først så var det begrenset hvor mye kake som er igjen. Men de ble gode og kakekvalme begge to. Og mitt rykte om alltid å ha mye kake er vedlikeholdt.
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22432 Skrevet 13. juli 2019 -No. No no no no. There is no when, Stephen. Jeg elsker Sarah Millicans kontante svar når Stephen Fry kommer med when you have children... Man har vel svart noe liknende en gang eller to.
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22433 Skrevet 13. juli 2019 1 minutt siden, Skravla skrev: Koselig med familieutflukt. Jeg har hatt tantebarn på besøk med "eat all you can" med kake. Men etter pizza først så var det begrenset hvor mye kake som er igjen. Men de ble gode og kakekvalme begge to. Og mitt rykte om alltid å ha mye kake er vedlikeholdt. Lurt å fylle opp med noe annet først Så nå har du kake både i kveld og i morgen?
Skravla Skrevet 13. juli 2019 #22434 Skrevet 13. juli 2019 1 minutt siden, Daria skrev: Lurt å fylle opp med noe annet først Så nå har du kake både i kveld og i morgen? Og sikkert flere dager om jeg velger å ha litt vanlig mat innemellom også.
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22435 Skrevet 13. juli 2019 Jeg har fått fylt på fryseren med både torsk og sei i dag - sånn går det når man ha en far som liker å fiske og har fått seg feriehus nordpå...
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22437 Skrevet 13. juli 2019 Jeg får være flink husmor og lage grateng en dag...
Skravla Skrevet 13. juli 2019 #22438 Skrevet 13. juli 2019 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg får være flink husmor og lage grateng en dag... Say when.....
Daria Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #22440 Skrevet 13. juli 2019 Jeg er åpenbart overmoden for en ny dose LesMis - ble sittende og høre på denne og plutselig var det ting som trengte seg på både i halsen og øynene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå