Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-Nå skal jeg tre av på naturens vegne, så du får klare deg på egen hånd noen minutter...
-Alle vi andre bruker reklamepausene til å pisse, men ikke han...

Og jeg som syntes jeg fikk vite i overkant mye om syklistenes vannlatingsvaner, kommentatorenes er virkelig ikke nødvendig å informere om...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å legge målgang på toppen av et bratt fjell, etter 4,5 timers sykling, er jo bare ondskapsfullt...

Skrevet

I kveld var det deilig ute. Jeg har sittet på balkongen i timesvis med bok og te og biscotti og sett humlene suse i min nyplantede japanske myrt - den ser ut til å være like insektsvennlig som det ble påstått på potten.

Skrevet
På 10.7.2019 den 20.59, Daria skrev:

10.07: To lest, fire kjøpt.

Kate Bolicks Spinster tilhører kvinneliv- og feminisme-avdelingen i bokhyllen min, underkategori singellivet. Veldig amerikansk på enkelte områder, særlig når det gjelder syn på dating og ekteskap, men flere spennende historiske kvinner - leselisten min har lagt på seg igjen...

11.07: Tre lest, fire kjøpt.

To strofer i Två, Märta Tikkanens sterke og ærlige skildring av ekteskapet med forfatteren Henrik Tikkanen, skrevet 20 år etter hans død, gjør særlig inntrykk. 

Jag är svårelskad, sa Henrik en gång med en grimas. Han var tross allt ännu svårare att sluta elska.

Jag saknar honom ofta. Inte ett ögonblick har jag önskat honom tillbaka.

Tror det er på tide å gjenlese Århundrets kjælighetssaga, diktsamlingen hun skrev om forholdet og alkoholproblemene hans for mange år siden. Dessuten kan jeg notere et av de sammentreffene jeg er så begeistret for- en litt obskur (jeg hadde hverrfall aldri hørt om henne) amerikansk forfatterinne som dukket opp i et par ubetydelige bisetninger i Spinster i går, dukker opp i et par like ubetydelige besetninger her. Jeg måtte dobbeltsjekke at jeg virkelig husket riktig... :fnise: 

Skrevet

:sjokk: :daane: Nå trodde jeg et øyeblikk jeg så syner her...

Skrevet

Long time no see er vel egentlig ikke helt dekkende... :fnise: Alt vel?

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

:sjokk: :daane: Nå trodde jeg et øyeblikk jeg så syner her...

:scorpis:

Its me.......

Skrevet

Og hvor mange sider har du å oppdatere deg på...? :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Long time no see er vel egentlig ikke helt dekkende... :fnise: Alt vel?

Haha! 

Da jeg fikk innfall om å søke etter noe på KG, og endte med å logge inn, gikk jeg rett inn her for å se om du fortsatt holdt koken!!! Og for å snike på kommentarene dine for å se hvem andre som er her 😂

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Og hvor mange sider har du å oppdatere deg på...? :fnise: 

Veldig veldig mange! Men har fått med meg litteratur, at lugar ikke gjelder for begge veier, te og shopping. Er vel kjernen fortsatt det? 

Skrevet
2 minutter siden, iss skrev:

Haha! 

Da jeg fikk innfall om å søke etter noe på KG, og endte med å logge inn, gikk jeg rett inn her for å se om du fortsatt holdt koken!!! Og for å snike på kommentarene dine for å se hvem andre som er her 😂

Noen må jo sørge for opprettholde tradisjonene - og nivået på dagbøkene :ler: 

1 minutt siden, iss skrev:

Veldig veldig mange! Men har fått med meg litteratur, at lugar ikke gjelder for begge veier, te og shopping. Er vel kjernen fortsatt det? 

Det dekker vel en del, ja... :fnise: 

Skrevet

Skravla! Har du egen hybel eller henger du for det meste her??

Skrevet

Hadde tenkt å skrive ett oppdateringsinnlegg i bloggen, men har nå skjønt at de ikke lenger har lukkede blogger, og at jeg er den eneste som ser den gamle.... Makan:rasende:

Skrevet

Bloggene døde i en oppgradering en gang...

Skrevet

Argumentet var så vidt jeg husker at Egmont ikke tillot skjult innhold, uten at de kunne gi noe godt svar på hva som var forskjellen på en PM-tråd og en skjult blogg...

Skrevet

Æsj. Så dumt. Tar kortversjonen her jeg da: Endret sivilstatus, i litt over ett år, leier leilighet hos min bror og har det generelt veldig bra :) Skjønningen har jeg på heltid, og vi har det supert.

Skrevet

Oi sann. Men godt at dere har det bra, det er jo det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...