Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22101 Skrevet 4. juni 2019 Mimmi Tamba er nominert for Lazarus - en enkelt stemme i salen på Det Norske, hvor pressekonferansen er, jublet Madou Bah er nominert for De urørlige - sykepleierrollen kler ham tydeligvis, han burde jo vært nominert for Engler i Amerika i fjor...
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22102 Skrevet 4. juni 2019 Ola G. Furseth er nominert for hovedrolle i Den knuste krukka, en scene 3-oppsetning som vel ikke var noen stor slager hverken hos publikum eller kritikere. Joachim Rafaelsen er pussig nok ikke nominert for Lazarus, som til gjengjeld er nominert til beste forestilling, den rakk vel så vidt å ha premiere i tide... Ways of seeing, stykket som drev forhenværende justisminister Waras samboer til så mangt, er også nominert. Det er jo litt fristende å se det vel så mye som teaterrmiljøets støtte til de involverte kunstnerne, uten at jeg har noe grunnlag for å uttale meg om stykkets kunstneriske kvaliteter.
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22106 Skrevet 4. juni 2019 Jeg holder fortsatt på å høre meg gjennom gamle opptakskassetter og gjennomdager gamle og glemte perler, som denne fra Mr. Big. Nok en gang er det skjemmende hvor fort hjernen kan grave fram teksten til en sang jeg ikke har skjenket en tanke på de siste 25 årene...
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22107 Skrevet 4. juni 2019 Jeg byttet kassett og dermed også tiår (jeg hørte knapt på radio uten å ha en opptakskassett i beredskap fra jeg var ti til jeg var 23, så spennvidden er stor) og ble minnet om at Christian Ingebrigtsen har prøvd seg også uten A1, uten at forskjellen er så påfallende...
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22108 Skrevet 4. juni 2019 Mulig jeg skal sende ut et lett nostalgisk youtube-varsel for kvelden... Vakre folkehøgskoleminner (i noe nyere versjon, det må sies...). Men sjekk gutta på 2.36 og 3.23 - sikkert så stolte over å ha fått evig liv på youtube i ettertid...
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22109 Skrevet 4. juni 2019 Det er også mulig at jeg ramlet ned i A1-hullet og sliter litt med å finne veien ut igjen. Mengden tekst jeg finner er derimot imponerende...
Daria Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #22110 Skrevet 4. juni 2019 Det ultimate publikumsfrieri - stille i kilt i Glasgow
Daria Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #22111 Skrevet 5. juni 2019 Det var en gang en kjole - nå er det et skjørt istedet. Det var noe med at overdelen - i et stoff helt uten stretch - ikke lenger satt helt som den gjorde da jeg kjøpte den som 17-åring...
Skravla Skrevet 5. juni 2019 #22112 Skrevet 5. juni 2019 Så effektiv du er på ettermiddagene da. Kanskje jeg bare skal levere sømmen min til deg....
Daria Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #22113 Skrevet 5. juni 2019 Takk, jeg har. En haug Paris-stoffer jeg fortsatt ikke har gjort noe med, for eksempel...
Skravla Skrevet 5. juni 2019 #22114 Skrevet 5. juni 2019 21 minutter siden, Daria skrev: Takk, jeg har. En haug Paris-stoffer jeg fortsatt ikke har gjort noe med, for eksempel... Som sagt..... levere til deg høres ut som en god ide.... Jeg har visst også noe fra Paris her.
Daria Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #22115 Skrevet 5. juni 2019 (endret) Jeg har fra Paris, fra Karlstad, fra mormor, fra tilbuds- og restekurver både her og der - et helt skap fult av gode intensjoner og enda bedre ideer... Endret 5. juni 2019 av Daria
Daria Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #22116 Skrevet 5. juni 2019 Et heidundrende fyrverkeri braket løs - fuglene var ikke blide... Mulig naboen som stakk hodet ut av soveromsvinduet heller ikke var overlykkelig,
Daria Skrevet 6. juni 2019 Forfatter #22117 Skrevet 6. juni 2019 Mørket senket seg og det buldrer i det fjerne...
Skravla Skrevet 6. juni 2019 #22119 Skrevet 6. juni 2019 Det er du ikke alene om. Denne siste runden var kjip. Fikk bilde av to små under samme pledd og teksten Godt med trøst av storesøster når det bråker sånn.
Daria Skrevet 6. juni 2019 Forfatter #22120 Skrevet 6. juni 2019 Min storesøster er ikke her - jeg er helt alene Det kom et plutselig gigantbrak her så jeg skrek til -satser på at naboene ikke hørte noe... Spiller gamle boyband-cder (mye god trøst i nostalgi) og konsentrer meg om symaskinen, lengst mulig unna vinduene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå