Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
58 minutter siden, Daria skrev:

Jeg tror Froome hadde kontroll på sine, de har vel følgebil til slikt... :fnise: 

Plukker opp så de ikke havner på vidvanke? 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uten på ha sett en eneste episode, mistenker jeg sterkt at naboene med det litt for gode surroundanlegget så Game of Thrones i går kveld. Mengden hyl, skrik, slåssing og det som kunne tolkes som dragebrøl peker ut fra hva jeg har hørt om plottet i den retning...

Skrevet

Det snør sidelengs. Jeg ser ingen god grunn til at dette skal være nødvendig...?

Skrevet

Heldigvis ikke noe snø her. Men jeg ser på snap og insta at det er mye snø i fylkene rundt omkring. :sno:

Skrevet

Gøy på landet, gøy på landet, sånt no' hakke'vi i byn - og det er vi glad for...

Satser på at det roer seg før jeg skal gå til toget...

Skrevet

Jeg har blåst støvet av noen gamle opptakskassetter (jeg har bortimot hundre med et (svært) variert utvalg musikk tatt opp fra radio mellom 1990 og 2005 eller deromkring), og ikke bare gjenoppdager jeg sanger jeg hadde glemt at jeg noen gang har hørt men likevel kan teksten til umiddelbart,  men det renner også på med assosiasjoner og glemte/fortrengte minner...

Skrevet

Dessuten  - it's a boy! :babygutt: Den royale baby har endelig funnet veien ut...

Skrevet

Dagens sitat: 

Sitat

Greta Thunberg fikk rett:

SAS hadde flyene på bakken ei uke, og allerede er det 10 grader kaldere...

:fnise:

Skrevet

Aldri så galt... :fnise:

Skrevet

Filharmonien er åpenbart skikkelig ivrige på at jeg skal komme på konserter neste sesong - så langt har jeg fått tilsendt tre eksemplarer av sesongprogrammet. Alle adressert til meg, men med forskjellige følgebrev. Jeg har jo tross alt hatt to forskjellige abonnement, i tillegg til at jeg innimellom har kjøpt billetter utenom... 

Skrevet

Det er noen som har det. Jeg har ikke fått tilsendt noen i posten. Operaen har også klart å bare sende 1 i år. 

Skrevet

Fikk du ikke med abo-giroen?

Skrevet

Prins Archie... Hvis han får prins-tittel, da - ettersom han har fått etternavn er jo ikke det en selvfølge.

Skrevet

Min umiddelbare reaksjon gikk også hitover... :fnise: 

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Fikk du ikke med abo-giroen?

Nei, jeg fikk bare en epost om at jeg kunne fornye abonnement. 

Skrevet

Man må jo elske svenskene - en uke til ESC og de lader opp med direktesending (den første av flere). Men det er snart på tide å pensjonere Kikki Danielsson - ikke bare er det en stund siden hun hadde stemme nok til å synge Love shine a light, men hun mumler og roter med teksten...

Skrevet

*synger med på både Dag efter dag og Bra vibrationer*

Skrevet

Låta vant i i 1997, men en feilkobling i hjernen gjør at jeg forbinder den med språkreisen til England i 1994 (Walking on sunshine er den jeg burde forbinde med språkreisen...).

Skrevet

Og  om noen ikke allerede ha skjønt det - et generelt MGP/ESC-varsel er utstedt for dagboka fram til etter finalen, med sannsynlige topper tirsdag og torsdag kveld :opplyser:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...