Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo litt fristende å minne både Raja, Ulstein og Melby (og forsåvidt alle øvrige Venstre- og KrF-medlemmer) om at de har et valg - hvis de er så uenige i valget av Listhaug som statsråd er et mulig alternativ å ha integritet og ryggrad nok til å melde seg ut av partier som muliggjør det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fot på avveie...

...det ble umiddelbart sendt ut en melding til de ulike institusjonene med det noe spesielle spørsmålet om noen manglet en fot...

Oops :fnise: (Sikkert ikke så gøy for hen som fant foten, men det er jo litt vanskelig å ikke le...)

Skrevet
14 minutter siden, Daria skrev:

Fot på avveie...

...det ble umiddelbart sendt ut en melding til de ulike institusjonene med det noe spesielle spørsmålet om noen manglet en fot...

Oops :fnise: (Sikkert ikke så gøy for hen som fant foten, men det er jo litt vanskelig å ikke le...)

Au da. Hvorfor giret hjernen min med ett opp "Footloose"? :fnise:

Skrevet

Sikkert heelt tilfeldig :ler: :bigfoot:

Skrevet

I dag er den første dagen i mitt nye avisliv. Jeg har irritert meg så lenge over at store deler av innholdet i Aftenpostens helgeutgaver og A-magasinet ligger på nett både to og tre dager før avisen kommer at jeg avsluttet papirabonnementet og nøyer meg med digitalutgaven. Men det er jo hyggelig med papiravis i helgen, så nå tester jeg lørdagsabonnement på Klassekampen - de har jo dessuten bokmagasin på lørdager...

Skrevet

Innom og ønsker deg en fin lørdag! 
Med Klassekampen. 📖

Skrevet

Så langt i dag har det vært mest sykkelkamp - damenes Tour de Yorkshire-etappe med skikkelig ruskevær, og det som sannsynligvis var sabotasje. Å tømme olje i løypa til et sykkelritt er direkte livsfarlig - ingenting kan forsvare sånn idioti, uansett hva man vil protestere mot :frustrert:

Skrevet

Hva feiler det været i dag? Nå hagler det igjen, det er sol og det er regn og det er vind og det er skyer i alle sjatteringer - rene vestlandstakter...

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Så langt i dag har det vært mest sykkelkamp - damenes Tour de Yorkshire-etappe med skikkelig ruskevær, og det som sannsynligvis var sabotasje. Å tømme olje i løypa til et sykkelritt er direkte livsfarlig - ingenting kan forsvare sånn idioti, uansett hva man vil protestere mot :frustrert:

Minner meg om noen år siden da idioter hadde hengt opp «snublekjetting» og helt ut mye skarpe ting i løypa til Terrengsykkelrittet i Østmarka. Faens til idioter!

Skrevet

Det er så tragisk hva enkelte mennesker får seg til å gjøre! :tristbla: 

Skrevet

Og alle var enige om at det hadde vært en riktig fin lørdagskveld...

Skrevet

Duene har en merkelig tid å holde fest på... Kl 0709: *kurrr - kurrr, tramtramptramp * :Gjesp:

Skrevet

De er vel morgrenfugler...:rulle:

Skrevet
19 minutter siden, Daria skrev:

De er vel morgrenfugler...:rulle:

:sinna::kjempesinna::hoho:

Skrevet

Den var så nærliggende... :fnise: 

Skrevet
På 2.5.2019 den 15.39, Daria skrev:

Ny måned :ac: 

02.05: To lest, ingen kjøpt.

Singeld out handler om the surplus women i Storbritannia etter første verdenskrig - alle kvinnene hvis potensielle ektemenn døde på slagmarken, og som i stedet måtte bygge seg et liv på egen hånd og kjempe seg inn i arbeidsliv og samfunnsliv. Det er ikke tilfeldig at det skjedde store framskritt i kvinnesaken i mellomkrigstiden... Veien ved Boolavaun er et irsk familiedrama, kjøpt litt tilfeldig på salg en gang og mye bedre enn foreventet. Godt oversatt også.

05.05: To lest, syv kjøpt.

Det ble en liten søndagsutflukt til bokmarkedet på Bjølsen... :shoppe: Jeg fant uleste bøker av tre favorittforfattere (Kjell Westö, Ian McEwan, Amitav Ghosh), en diktsamling, en amerikansk queer-klassiker, en roman basert på en svensk rojal skandale og en bok fra Paris under 1. verdenskrig, skrevet av mannen som da var norsk visekonsul i byen (inni ligger et konfimasjonskort fra 1931...).

Skrevet

-Chris Froome kjører med lange ben. Altså med løse ben han kan ta av seg.

Jeg antar at det handler om syklistens benklær, men det er ikke de bildene jeg får i hodet... :fnise: 

Skrevet (endret)

Amor spiller på Bodø/Glimt, Psyché på Kristiansund...  

Endret av Daria
Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

-Chris Froome kjører med lange ben. Altså med løse ben han kan ta av seg.

Jeg antar at det handler om syklistens benklær, men det er ikke de bildene jeg får i hodet... :fnise: 

Var  da fælt så mange ben på avveie for tiden...

Skrevet

Jeg tror Froome hadde kontroll på sine, de har vel følgebil til slikt... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...