Daria Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #21782 Skrevet 1. mai 2019 Kommentator i cupkampen kan opplyse at årsaken til den noe spesielle frisyren til en Mjøndalen-spiller er hans samboers ikke helt vellykkede forsøk på å klippe ham hjemme. NRK Sport vet virkelig alt
Daria Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #21783 Skrevet 1. mai 2019 (endret) -Hadde jeg sluppet ham, ville han spist opp den lille der. Og det hadde kanskje vært like lurt... Irritert mann med godt tak i sin store hund (som han hadde i bånd) til eieren av den lille, frittgående pelsrotta som yppet til bråk utenfor. Han har min forståelse... Endret 1. mai 2019 av Daria
Daria Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #21784 Skrevet 1. mai 2019 Kommentator 1: Han har faktisk prøvespilt for juniolaget til Milan, for fem år siden. Kommentator 2, tørt: Det gikk åpenbart ikke så bra... En smule forskjell på Milan og Hønefoss, man kan jo ikke være uenig i det...
Daria Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #21785 Skrevet 2. mai 2019 I dag har jeg gjort et nytt og forhåpentligvis mer vellykket forsøk på å kjøpe ny madrass. Ikke bare ble det en del billigere (kombinasjonen annet merke og kampanjetilbud viste seg å utgjøre noen tusen), men leveringstiden var også mye kortere enn den jeg ble forespeilet sist. Bohus - Skeidar 2-0...
Daria Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #21786 Skrevet 2. mai 2019 Ny måned 02.05: To lest, ingen kjøpt. Singeld out handler om the surplus women i Storbritannia etter første verdenskrig - alle kvinnene hvis potensielle ektemenn døde på slagmarken, og som i stedet måtte bygge seg et liv på egen hånd og kjempe seg inn i arbeidsliv og samfunnsliv. Det er ikke tilfeldig at det skjedde store framskritt i kvinnesaken i mellomkrigstiden... Veien ved Boolavaun er et irsk familiedrama, kjøpt litt tilfeldig på salg en gang og mye bedre enn foreventet. Godt oversatt også.
Daria Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #21787 Skrevet 2. mai 2019 Naboen over har fått det for seg at verandakasseholderne må skrus fast i balkongen. Ham om det, sånn i utgangspunktet, men når han henger over kanten og borer i betongen på balkongens utside bråker det helt vanvittig både ute og inne og det dekker balkongen og ikke minst kassene og blomstene mine med borestøv - og dette har han nå brukt tre dager på. Han begynte på søndag, fortsatte i går og er nå i gang igjen. Mine kasser, i standard henge-over-kanten-stativ, tok det meg et lydløst kvarter å få på plass...
Skravla Skrevet 2. mai 2019 #21790 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, Daria skrev: Snø?! Hvor i all verden er du? Tydeligvis langt mot nord.....
Roadrunner Skrevet 2. mai 2019 #21791 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Snø??? Endret 2. mai 2019 av Roadrunner
Skravla Skrevet 2. mai 2019 #21792 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Snø??? Kun i luften.... heldigvis ikke noe som la seg på bakken. Men tro meg, det var ingen ønskedrøm....
Daria Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #21793 Skrevet 2. mai 2019 5 minutter siden, Skravla skrev: Tydeligvis langt mot nord..... Her sørpå snør det bare kirsebærblader...
Roadrunner Skrevet 2. mai 2019 #21794 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Nei, det skal du få meg til å tro... (Var ikke meningen at du skulle få inn et svar i mellom her, Daria! ) Endret 2. mai 2019 av Roadrunner
Daria Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #21795 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, Roadrunner skrev: Nei, det skal du få meg til å tro... (Var ikke meningen at du skulle få inn et svar i mellom her, Daria! ) Du forventet at jeg skulle sitte pent og stille og vente på tur?
Roadrunner Skrevet 2. mai 2019 #21796 Skrevet 2. mai 2019 18 minutter siden, Daria skrev: Du forventet at jeg skulle sitte pent og stille og vente på tur? Når jeg for en gangs skyld IKKE siterte, men svarte i en frittstående melding, så hadde det vært fint om du ventet rolig på tur ja. Ellers blir det jo bare rot (som nå...)
Skravla Skrevet 3. mai 2019 #21798 Skrevet 3. mai 2019 15 timer siden, Roadrunner skrev: Når jeg for en gangs skyld IKKE siterte, men svarte i en frittstående melding, så hadde det vært fint om du ventet rolig på tur ja. Ellers blir det jo bare rot (som nå...) Vit at med Daria pålogget er sitering et must!
Daria Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #21799 Skrevet 3. mai 2019 (endret) Dagens favoritt på insta: Gardistene som øver på å danse vals før de skal til pers på Karl Johan 17. mai... Dagens antrekk: Eldre mann på toget med blazer og Lyn-skjerf Endret 3. mai 2019 av Daria
Daria Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #21800 Skrevet 3. mai 2019 -Lokalvalget i Storbritannia er rett rundt hjørnet, sier tv2s sykkelkommentator. Strengt tatt var det i går...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå