Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jepp. Enkelte har jo sett det som en fulltidsjobb å sitte i hornet på veggen etter sin avgang, sikkert til stor glede for sine etterfølgere (eller hva, Siv...?)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbet til 19.45 i dag og er sliten. Plageånden min er syk og meldte avbud på morgendagens time så jeg får ikke knadd opp muskelknuter....  

 

Ups.... feil dagbok for trøst. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du at jeg ikke er trøstende, forståelsesfull og medlidende? Godt, da forstår vi hverandre :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Antyder du at jeg ikke er trøstende, forståelsesfull og medlidende? Godt, da forstår vi hverandre :ler: 

Kun når det er seriøst nødvendig..... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være jeg trenger det mer på mandag etter tannlege..... 

 

Hektisk uke neste uke. Tannlege og knaing mandag, masse kurs og kursing resten av uken og barnebarnbesøk på fredag..... Gleder meg til fredag :hjerte: 

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Wicked - med noen subtile små tekstendringer (og ikke fullt så subtile kjønnsskifter...) :fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Kan være jeg trenger det mer på mandag etter tannlege..... 

 

Hektisk uke neste uke. Tannlege og knaing mandag, masse kurs og kursing resten av uken og barnebarnbesøk på fredag..... Gleder meg til fredag :hjerte: 

Er du fedigkronet nå, eller skal du bli enda mer kongelig? 👸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Er du fedigkronet nå, eller skal du bli enda mer kongelig? 👸

Mer og mindre ferdigkronet. Må skifte en krone pga at den ikke er optimal etter at ene roten på jekselen ble amputert og operert ut. 

 

Men jeg blir nok mer kongelig etterhvert.... holder ikke med diadem her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at Rod Stewart fyller 74 i dag :daane: Han er vel ikke evigung han heller...

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes jeg hørte noen stå og sage - en helt naturlig ting å gjøre ute i gata klokka 22 en januarkveld. Hva det faktisk var? En som sto og skrapte is av bordtennisbordet. Litt usikker på om det er mer eller mindre rart, egentlig... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skulle lure, kan jeg opplyse at jeg nå har hatt opptelling og de harde tallene for leseåret 2018 er 81 lest og 84 kjøpt (36 kjøpt brukt). Av de 84 er 33 lest og syv av det slaget som aldri vil havne på en lest-liste (sangbøker, oppslagsverk osv), mao er bortimot halvparten lest det året de er kjøpt - og det er slett ingen dårlig statistikk. Den romanen jeg begynte på i ettermiddag har stått på hylla så lenge at jeg har glemt nå, hvor og hvordan den kom i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Daria skrev:

Om noen skulle lure, kan jeg opplyse at jeg nå har hatt opptelling og de harde tallene for leseåret 2018 er 81 lest og 84 kjøpt (36 kjøpt brukt). Av de 84 er 33 lest og syv av det slaget som aldri vil havne på en lest-liste (sangbøker, oppslagsverk osv), mao er bortimot halvparten lest det året de er kjøpt - og det er slett ingen dårlig statistikk. Den romanen jeg begynte på i ettermiddag har stått på hylla så lenge at jeg har glemt nå, hvor og hvordan den kom i hus...

Takk for utfyllende statistikk! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Vel overstått jul. :opplyser: Har faktisk lest meg gjennom alle sidene fra 21. desember.

 

Så nå er du opplyst om og oppdatert på det meste? :ler: 

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Takk for utfyllende statistikk! :nigo: 

Kun til ære for deg :ler: Ytterligere detaljer med fordeling på kjønn, språk, sjanger osv vil dukke opp i bokbloggen med tid og stunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selvfølgelig ikke å antyde noe som helst om journalistens alder, tilhørighet eller andre preferanser, jeg bare konstaterer at det er ikke så ofte man ser ordet skiver brukt i denne sammenhengen for tiden...

Blant annet kommer en CD-boks med 12 skiver fra hele karrieren, bygget opp kronologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...