Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens overhørte sukk, en 50+ dame til en annen:

...jeg ble ordentlig lei meg - eller lei ham...

Godt, plasser skyld og ansvar de det hører hjemme :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2018 den 21.53, Daria skrev:

Som sagt, så gjort:

07.12: Tre lest, en kjøpt.

Etter å nå ha lest både Hillary Clinton og Madeleine Albright fortelle om å være kvinne i internasjonal politikk på 90-tallet, lurer jeg på om ikke selvbiogafien til Gro er et naturlig sted å fortsette...

11.12: Tre lest, to kjøpt.

Det var disse farene forbundet med å kjøpe bokjulegaver til andre... :plystre:

Første bok av selvbiografien til Gro er forøvrig i hus, men der nøyer jeg meg med bibliotekets eksemplar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daria skrev:

En intim samtale i Oslo spektrum, billetter fra 500 til 5000. Tror jeg nøyer meg med å lese boka...

Jeg stoppet å lese ved intim samtale i Oslo spektrum..... da fikk eg latterkrampe Intimt ja jøss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Up close and personal... Men for all del, sammenliknet med arenaene hun sannsynligvis besøker i USA er jo spektrums 6000 plasser bittelite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She was a woman of iron will and monumental stupidity.

Dessverre var hun også tsarina av Russland med sterk innflytelse over sin mann *ser dokumentar* Historien om Russlands siste hersker er tragisk på så mange vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Daria skrev:

She was a woman of iron will and monumental stupidity.

Dessverre var hun også tsarina av Russland med sterk innflytelse over sin mann *ser dokumentar* Historien om Russlands siste hersker er tragisk på så mange vis.

Leste i vei her og trodde du fremdeles snakket om Michelle Obama. Stusset litt etterhvert kan du si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Roadrunner skrev:

Leste i vei her og trodde du fremdeles snakket om Michelle Obama. Stusset litt etterhvert kan du si :fnise:

Dum kan man neppe kalle fru Obama - i så fall står det virkelig dårlig til med verden forøvrig...

1 time siden, Skravla skrev:

Hvordan går det med ryggen din forresten? Kranglet ikke den litt?

Etter to voltarol og litt bevegelse gikk den fra krangling til lett furting, og nå tror jeg stort sett den er ferdig med det også... Det stakk visst ikke så dypt (hverken på den ene eller andre måten...).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg sniker meg også til å lese bokjulegavene før jeg gir dem vekk! :fnise: Hvis det var det du mente da?
Hvis jeg rekker det før de kommer frem i posten da! 

Leser dem uten å åpne permen skikkelig, ser sikkert skikkelig Noldus ut, men det føles til og med litt ekstra moro ut fordi jeg føler jeg gjør noe ulovlig? Men boka tar jo ikke skade, og gaven blir jo ikke dårligere, den gir bare meg litt ekstra hygge i tillegg. Er det skikkelig dårlig av oss? :P 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ha jeg aldri gjort - jeg ber heller om å få låne dem senere. Men jeg handler gjerne en bok eller tre til meg selv samtidig... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Åja, hahaha! Jeg misforstod! :fnise: 

Da er det bare jeg som er fæl da! :sjenert: Nå ble jeg skikkelig flau! Men det er INGEN som merker det, jeg lover! Selv om jeg er flau, så har jeg tenkt å bla litt i Hyttebok fra helvete før jeg pakker den inn! Huff, jeg mener det ble skikkelig flau, trodde jeg kunne være ærlig om dette siden du også gjorde det og så bare gikk jeg skikkelig på snørra! :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Daria skrev:

11.12: Tre lest, to kjøpt.

Det var disse farene forbundet med å kjøpe bokjulegaver til andre... :plystre:

Første bok av selvbiografien til Gro er forøvrig i hus, men der nøyer jeg meg med bibliotekets eksemplar. 

12.12: Tre lest, tre kjøpt.

En pocketbokrorman på Fretex. Vit at det ligger stor selvkontroll bak dette resultatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...