Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Rosalie skrev:

Er vi litt frøken Ansvarsfraskrivelse i dag? :erter:

Æres den som æres bør, heter det - man skal jo ikke påberope seg andres arbeid...

52 minutter siden, Rosalie skrev:

Ellers takk, så nok av dem på twitter forleden - den linken ser jeg ingen grunn til å åpne (men mange grunner til å la være...).

20 minutter siden, Roadrunner skrev:

:bond: 

Jeg må ut herfra - NÅ!

Takk skal dere ha - begge to! :murvegg:

Klor? :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ta til orde for straffetiltak - økonomiske, korporlige, akademiske - for bedrifter som faktisk skriver kjangse i stedet for sjanse på facebook :pisk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en plan om at dagen skulle sentrere rundt aktiviteter i vaskekjelleren, men så ble det sol og blå himmel, og det må man jo utnytte når man kan på denne tiden av året. Ergo havnet resten av frokostteen i en termokopp, klesvasken ble utsatt til morgen og jeg vandret ned til sjøen og hilste på svanene. Lese-ute-sesongen er dessverre over selv om det så fristende ut - to minutter på en benk (og jeg valgte en av de få uten synlig rimlag...) er alt som skal til for å bli ubehagelig kald, selv gjennom ullkåpe og ytterligere tre lag med klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden gårsdagens Børli-forestilling varte lenger enn jeg hadde regnet med og jeg var lur og gikk og la meg uten å ta veien om sofa og skjermer da jeg kom hjem (uten at jeg var noe tidligere våken i dag av den grunn...), ble det ingen julekalender i går. Dermed ble det to episoder på rappen i dag, og jeg kan fortelle at Jon Blund-episodene for 4. og 5. desember foregår i samme omgivelser. samme skøytebane (med ishockey den ene dagen og kunstløp den andre), samme blokk og samme stue, med de samme broderte bildene i hylla.  Er dere ikke glade for at jeg legger merke til sånne ting og videreformidler dem...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 22.10, Daria skrev:

Fortsatt 03.12: En lest, en kjøpt.

Årets svært lokale trend er åpenbart selvbiografiske oppvekstromaner fra Oslo - nå Sigrid Undset.

05.12: To lest, en kjøpt.

Tolv år ble ikke utgitt i Undsets levetid, manuskriptet ble funnet først i 1997 - og slutter midt i en setning, med et komma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

La meg etter første omgang i går, så jo heller stusselig ut det der. Norge som pleier å ha solid forsvarsspill surret jo som bare det. Og hvis ALLE skyter høyt på keeper, og ALLE treffer tverrligger/treverket, hvorfor er det ingen som vurderer å sette skuddene noe lavere? :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jo det er forferdelig unødvendig av ryggen å begynne å krangle sånn helt uten videre. Heldigvis ikke så ille som det har vært et par ganger tidligere - jeg kan reise meg uten støtte og ta på meg sokker og sko, det lover jo godt... Legevaktlegen sist konstaterte jo nesten uanstendig munter at Det er helt ufarlig - men ganske vondt, så så lenge jeg er noenlunde mobil er det neppe så alvorlig. Dristet meg ut på en tur i retning apoteket - bevegelse skal jo være bra, utvalget smertestillende tilgjengelig i heimen var minimalt og om det skulle gå helt skeis går det både buss og trikk (og taxi) i retning legevakta rett utenfor apoteket *planlegger for alle eventualiteter* Utflukten ble kronet med hell, det er nå både voltarol og paracet i huset (og i meg) - dessuten snødde det ute :hoppendeglad::sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gang ryggen klikket skikkelig (jeg våknet en morgen og oppdaget at jeg ikke klarte å reise meg...), fikk jeg voltaen i sprøyteform på legevakta - jeg følte meg som Lasarus :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet sier julestemning som skjønnsyngende og velstelte menn i dress (det måtte i så fall være paljettbefengte homser, og deres tid skal komme...) - jeg har fått min livsnødvendige desemberdose nordiske tenorer og alt er vel i verden... :tree:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer avventende til kveldens Ti på topp - 2009? Hørte jeg på musikk da...? :vetikke: Og nei, Stian - legekontoret mitt har ikke Se & Hør, verken fra 2009 eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de fire deltagerne har jeg hørt om Sofie Elise - det er jo ikke til å unngå - de andre tre er fullstendig ukjente. Kanskje jeg skal vie kvelden til min nye gode pærete og de siste kapitlene til Madeleine Albright istedet...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...