Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Iran er helt sikkert et spennende land å reise til, de har jo en fantastisk rik historie, men det går an (det forventes til og med, særlig av journalister) å ha flere tanke i hodet på en gang. Drit i politikk og menneskerettigheter vi hadde jo en fin ferie og traff hyggelige mennesker holder ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måte å komme ut av noe sånt med æren i behold er jo å sørge for å være den første som ler :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har varm te, mintsjokolade og hopprenn på tv* :nigo:

*har også fortsatt et lite Take That-hangup på youtube* :plystre: 

Mark Owen ca 1994 :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den konserten på vhs. Retail therapy i sin reneste form - kjøpt den dagen Robbie forlot gruppa...Han vil alltid ha min takknemlighet for sin upåklagelige timing - nyheten kom mens jeg var på ferie på Shetland og dermed hadde full tilgang til britiske medier. En stor fordel i en tid uten internett...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

124 km/t. På ski. Med staven tapet fast til en skadet hånd. Man lurer igjen litt på hva Aksel Lund Svindal egentlig er laget av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt så smått å tenke på en ny mobiltelefon - en som har litt mer lagringsplass og ikke er fullt så treg. Men som vanlig sliter jeg med å mønstre nok interesse og engasjement - og ikke minst kunnskap - til å faktisk ta et valg. Det hjelper så lite med lange spesifikasjonslister nå jeg strengt tatt ikke aner hva det er jeg har fra før av... At den ene modellen finnes i lilla er vel heller ikke noe argument i seg selv, egentlig. Og ikke minst, siden jeg ikke bryr meg så voldsomt er jeg heller ikke villig til å legge så altfor mye penger i det - når nettbutikken kommer med store annonser for en imponerende fantastisk ny telefon til bare 9000 er jeg ikke så interessert, for å si det pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensker... Jeg sendte bordbestillingsforspørsel for middag 31.12 til en restaurant og får til svar Det är nyårsafton denna dag. Næh, virkelig, det var jeg ikke klar over... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavehandelen er offisielt i gang :opplyser: Dessuten fikk jeg kjøpt nye vintersko (dagens primærmål) - og julekalender. Kom over en fra Anthon Berg, det ble litt vanskelig å stå imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Daria skrev:

Svensker... Jeg sendte bordbestillingsforspørsel for middag 31.12 til en restaurant og får til svar Det är nyårsafton denna dag. Næh, virkelig, det var jeg ikke klar over... :rolleyes:

Dessa norrbaggar... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Ooooo Anton Berg... :sikle:

Jeg vurderte om den skulle bli bursdagsgave til søster, men så generøs var jeg visst ikke :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og skal bestille te fra Sverige (jeg begynner å se bunnen i boksen med spice blend fra Stockholm Tea Centre, og det kan man jo ikke ha noe av), og sjekket på forhånd med DNBs valutakalkulator for å sjekke at jeg holde meg under 350-grensen. I følge dem er 350 NOK = 37,88 EUR - førsteutkast av handlekurven kom på 37,29 € :filer: 

Om jeg tar sjansen på å ligge så tett på grensen jo en annen sak - her må nok noe ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Daria skrev:

Sitter og skal bestille te fra Sverige (jeg begynner å se bunnen i boksen med spice blend fra Stockholm Tea Centre, og det kan man jo ikke ha noe av), og sjekket på forhånd med DNBs valutakalkulator for å sjekke at jeg holde meg under 350-grensen. I følge dem er 350 NOK = 37,88 EUR - førsteutkast av handlekurven kom på 37,29 € :filer: 

Om jeg tar sjansen på å ligge så tett på grensen jo en annen sak - her må nok noe ut... 

Det er alltid tollvesenets kalkulator som teller...... og den følger ikke alltid bankenes. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg har spart masse penger i dag jeg. Ikke behov for nye briller i denne omgang så da ble kreditkortet lykkelig. :ler: 

Det er fort litt penger spart - minst en helgetur :fnise: 

1 minutt siden, Skravla skrev:

Det er alltid tollvesenets kalkulator som teller...... og den følger ikke alltid bankenes. :ler: 

Jepp - derfor ble det tre pakker te i stedet for fire... Det kan jo være man ramler innom Nilssons ostaffär om en måneds tid også :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daria skrev:

Det er fort litt penger spart - minst en helgetur :fnise: 

Jepp - derfor ble det tre pakker te i stedet for fire... Det kan jo være man ramler innom Nilssons ostaffär om en måneds tid også :plystre:

Håper du ikke tørker inn av temangel, da. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...