Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har så lite til over for Cristiano Ronaldo, men det er jo vanskelig å ikke bli litt imponert... Hat-trick i første vm-kamp, ny scoring før det har gått fem minutter av kamp to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 12.24, Daria skrev:

19.06: Seks lest, en kjøpt. Havnet innom Fretex på vei hjem i dag og fikk med meg en antologi med Oslo-dikt (samt en cd med Beatles-sanger framført som barokkmusikk...). Dessuten har jeg tatt med med Bøler-kvartetten hjem fra jobb for sommeren, samt Tante Ulrikkes vei. Oslo i flere aldre...

20.06: Seks lest, fire kjøpt.

Bokklubb-bestillingen min har kommet (les: har blitt hentet på posten) :nigo: SATC-analyse, Sarah Millicans selvbiografi (ja, Skravla, du står øverst på låne-lista :fnise: ) og en veskevennlig metalitteratur-klassiker i form av Wide Saragossa Sea. Det er tross alt en lang sommer, og jeg har bare lånt ti biblioteksbøker...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at for mye fakta er ødeleggende for enhver diskusjons, for ikke å si vits :ler: Men det sto at norske menns IQ synker - og det sto ikke noe om norske kvinner... :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sol ute. Det burde man jo ikke klage på, men yr sa det skulle regne i hele dag og jeg la planer deretter. Da er det ikke snilt å plutselig tenne sola rett før Danmark skal spille og gi meg dårlig samvittighet for å ikke være ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det mest imponerende skjegget Russland har sett siden Rasputin... :fnise:

Australias kaptein hadde ikke trengt løsskjegg for å soille Tevje, det er Eggen-takter over den skjeggveksten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange år i bransjen, og fortsatt har ingen tatt på seg å fortelle Drillo at det heter sjanse, ikke kjangse... *får mark*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argentina, med en kamp mer spilt, ligger bak Island på gruppetabellen. God stemning i garderoben nå, vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kategorien "Jo, det har noe å si hva du har på deg" presenteres i dag Melania Trumps jakke, båret på vei til interneringsleire for barn i grenseområdet. På ryggen står det med store bokstaver I really don't care, do u? Da bildene dukket opp på twitter var de fleste reaksjonene en blanding av vantro og "Dette må da være photoshop?!", men neida, det hvite hus bekrefter at hun faktisk hadde den på seg og sier at 

Sitat

Det var en jakke. Det var ikke noe skjult budskap. Etter dagens viktige besøkt til Texas, håper jeg mediene ikke kommer til å fokusere på garderoben hennes

At det ikke var noe skult budskap har de forsåvidt rett i - det sto bokstavelig talt i klartekst. Men vil man ikke at andre skal ha fokus på garderoben, bør man ha det selv på forhånd... Hun må da ha både stylister og rådgivere, er virkelig alle i staben der fullstendig inkompetente? Jeg kan faktisk ikke tenke meg noen situasjoner hvor en jakke med den teksten vil være passende for en førstedame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har brukt halve sommerlunsjen til den klassiske "gravid eller bare lagt på seg"-gjettingen om en kollega jeg ikke har sett på en stund, setter jeg pris på at noen gir meg svaret i en tilfeldig kommentar *liker å ha oversikt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Han er jo ikke i nærheten av ballen!

...sa nrks kommentator og jeg i kor. Full enighet om Islands straffe :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså plutselig at det ikke var baren i første som spilte ekstra høy musikk - det er et lite arrangement på Rådhusplassen i kveld, og vindretningen er tydeligvis (u)gunstig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...