loffen Skrevet 18. mars 2010 #141 Del Skrevet 18. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 18. mars 2010 #142 Del Skrevet 18. mars 2010 Fant du ut av det, loffen? Du må velge GO>Manage your blogs> [velg din egen bloggs]Options>Manage settings, og nederst på den siden du kommer til, skriver du inn de du vil ha inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2010 #143 Del Skrevet 18. mars 2010 Ingen som kan hjelpe? Jeg vil jo ikke opprette en ny blogg. Jeg finner IKKE ut av hvor jeg skal gi tilgang lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2010 #144 Del Skrevet 18. mars 2010 Nei, jeg finner ikke noe som heter OPTIONS!! Utenom til hvert innlegg, 'make draft' 'publish' eller 'delete' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2010 #145 Del Skrevet 18. mars 2010 Uff jeg gir opp. Går og legger meg. Faens KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mars 2010 #146 Del Skrevet 18. mars 2010 Men helt ærlig Skravla: jeg synes da du bør fortelle hvem det var som fant ut at vi måtte legge til tilgangene på nytt. Må vi? Crap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mars 2010 #147 Del Skrevet 18. mars 2010 Kommer dere inn hos meg nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #148 Del Skrevet 18. mars 2010 Nei, jeg finner ikke noe som heter OPTIONS!! Utenom til hvert innlegg, 'make draft' 'publish' eller 'delete' Jeg har ikke kommet meg i seng enda. Skal prøve å forklare en gang til. Klikk på navnet ditt øverst til venstre. Da får du opp en meny. Der velger du kontrollpanel. øverst i det bildet du får da, kan du velge innstillinger, profil, forum eller blogger. Du velger blogger. Da får du opp en oversikt over de bloggene du har tilgang til. Til hver blogg finner du en blå rute det står options på. Velg den ruten i din egen blogg. I den rullegardin-menyen velger du manage settings. Litt nede på den siden du får opp da, kan du legge inn tilganger i private club. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2010 #149 Del Skrevet 18. mars 2010 Kommer dere inn hos meg nå? :klø: Jeg gjør ihvertfall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 18. mars 2010 #150 Del Skrevet 18. mars 2010 Sauen, du forklarte mye bedre enn meg. Annie, jeg tror ikke det? :klø: Ja, ikke at du nødvendigvis skulle slippe meg inn igjen, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 19. mars 2010 #151 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan noen sjekke min sånn en gang når de våkner? *tusler tilbake til senga igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 19. mars 2010 #152 Del Skrevet 19. mars 2010 Og Sauen: for detaljert fremgangsmåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 19. mars 2010 #153 Del Skrevet 19. mars 2010 Jøss. Jegskjønner hva helgen vil gå til. men 20 stk? Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 19. mars 2010 *fortsatt irritert* Tilgang kommer vel etterhvert (til de 20 utvalgte ), gidder ikke styre med det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 19. mars 2010 #155 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg blir helt svett jeg! Synes dette er dårlig jeg... Og jeg frykter at bloggen min lå ute i det fri?? Jeg fikk hvertfall ikke til å endre den, og det stod ikke, såvidt jeg kunne se, noen private blog der???? Dette er rett og slett for dårlig av KG, og jeg håper de fikser ting snart Ellers, ha en strååååålende fredag daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #156 Del Skrevet 19. mars 2010 Den lå ikke i det fri O'hara. Ikke i går i hvertfall. Jeg bladde nemlig gjennom sidene før jeg fant GO, for å lete etter "mine" blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 19. mars 2010 Men altså... I informasjonen som ble lagt ut om oppgradringen på forhånd ble vi lovet Bedre bloggfunksjonalitet. Nå er beskjeden at: Det ser rett og slett ut som om IPB har gjort bloggene dårligere i denne versjonen. [...] IPB er et velutviklet forum, og feil/bugs rettes som regel opp forholdsvis enkelt, men bloggene viser seg å kreve langt mer enn vi forutså. Med andre ord har de ikke engang visst hva de har fått? Strålende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. mars 2010 #158 Del Skrevet 19. mars 2010 Og mer kommer jeg ikke på å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #159 Del Skrevet 19. mars 2010 Innom her for å samle mot til å prøve meg på bloggene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #160 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er det vel ganske normalt at KG aldri vet hva de får ved endringer. Vi får løfter på forhånd (som sannsynligvis er ønskedrømmer fra "dreamteam") og så viser det seg at det ikke fungerer. Life is normal in the KG-world. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå