Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24081 Del Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Akkurat slått på tv'n her, etter at besøket har dratt. Så det eneste jeg har sett av årets norske artister er oppsummeringen Men er det bare jeg som legger merke til at i sangen "Pray for me" så veksler hun på å synge "Pray for mi" og "Pray for me"? Sånn helt plutselig? Hørtes rart ut.... Hun burde ta en prat med Didrik ST - han vet jo litt om hvilke følger uttale-unøyaktigheter kan få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24082 Del Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Skravla skrev: To av tre.... ikke verst. Eller to av fire... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24083 Del Skrevet 15. februar 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24084 Del Skrevet 15. februar 2020 Relativt folkelig pauseunderholdning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24085 Del Skrevet 15. februar 2020 Pray for mæ, pray for mæ, pray for mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24086 Del Skrevet 15. februar 2020 13 minutter siden, Roadrunner skrev: Akkurat slått på tv'n her, etter at besøket har dratt. Så det eneste jeg har sett av årets norske artister er oppsummeringen Men er det bare jeg som legger merke til at i sangen "Pray for me" så veksler hun på å synge "Pray for mi" og "Pray for me"? Sånn helt plutselig? Hørtes rart ut.... La merke til det nå- det var jo litt merkelig. Men hun synger me på alle de lange tonene, som fort blir litt skingrende når man synger dem på i, mulig det er derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24087 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Relativt folkelig pauseunderholdning... Jeg skrudde av lyden i det øyeblikket en 12-åring begynte å synge Nocturne og konsentrerte meg om twitter, så jeg gikk glipp av det meste, men studentkor-gutta var jo søte Endret 15. februar 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24088 Del Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, Daria skrev: La merke til det nå- det var jo litt merkelig. Men hun synger me på alle de lange tonene, som fort blir litt skingrende når man synger dem på i, mulig det er derfor. Men da kunne hun i det minste vært konsekvent på me/mæ og kuttet hele mi? Første jeg la merke til og nå eneste jeg legger merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. februar 2020 #24089 Del Skrevet 15. februar 2020 Mute-knappen er kveldens store vinner her i huset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24090 Del Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Daria skrev: Jeg skrudde av lyden i det øyeblikket en 12-åring begynte å synge Nocturne og konsentrerte meg om twitter, så jeg gikk glipp av det meste, men studentkor-gutta var jo søte 12-åringen var ingenting mot bussjåføren og bridgeklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24091 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg er, som så ofte før, fascinert over hvor mye raseri folk kan mønstre over egentlig uviktige ting. Ja, det er en skandale at stemmesystemet sviktet, men det er faktisk ikke full krise og verdens undergang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. februar 2020 #24092 Del Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Daria skrev: Jeg er, som så ofte før, fascinert over hvor mye raseri folk kan mønstre over egentlig uviktige ting. Ja, det er en skandale at stemmesystemet sviktet, men det er faktisk ikke full krise og verdens undergang... Joda, vi kan jo ikke sende en sang Norge ikke har stemt frem helt selv..... Det har lizm aldri skjedd før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24093 Del Skrevet 15. februar 2020 Vi sender ikke Liza til Rotterdam, da kan jeg uansett leve med resultatet (selv om jeg fortsatt insisterer på at det må jo bli Ulrikke...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24094 Del Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Skravla skrev: Mute-knappen er kveldens store vinner her i huset..... Den er i hyppig bruk her også - jeg trenger ikke hørte om deres hjerte, smerte og relativt grunne tanker... 2 minutter siden, Roadrunner skrev: 12-åringen var ingenting mot bussjåføren og bridgeklubben Tviler ikke Akkurat nå, Skravla skrev: Joda, vi kan jo ikke sende en sang Norge ikke har stemt frem helt selv..... Det har lizm aldri skjedd før. Nei, dette med juryer er noe helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24095 Del Skrevet 15. februar 2020 Disse som nå roper på twitter om at de trodde vi hadde demokrati i Norge trenger kanskje litt av den valiumen jeg nevnte...? Samme med de som skrur sammen konspirasjonsteorier om at NRK har rigget det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24096 Del Skrevet 15. februar 2020 Stemmesystemet har det visst fortsatt ikke helt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24097 Del Skrevet 15. februar 2020 -Kjære MGP, takk for at dere har gjort meg rik... ...på minner og opplevelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2020 #24098 Del Skrevet 15. februar 2020 Midt-Norge velger Pray for me... Øst-Norge reddet inn Attention Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24099 Del Skrevet 15. februar 2020 Ulrikke - as it should be... Hun var jo forhåndsfavoritt, det redder nok litt av stemmeskandaleetterspillet. Og etter en haug annenplasser både som artist og låtskriver ble det endelig en seier for Christian Ingebrigtsen, han så også ganske fornøyd ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2020 Forfatter #24100 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) 6 minutter siden, Roadrunner skrev: Midt-Norge velger Pray for me... Øst-Norge reddet inn Attention Jeg ble litt redd da hun fikk så mange flere stemmer fra Midtnorge - vi østlendinger er ofte ikke like patriotiske i sånne sammenhenger... Skal vi tro både adrenalinnivå og puls er relativt høyt nå? Det er lov å ikke levere på sitt beste når man synger seiersreprisen Endret 15. februar 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå