Skravla Skrevet 30. november 2019 #23461 Del Skrevet 30. november 2019 1 minutt siden, Daria skrev: Det blir nok Skomakergata i år også... Ikke at jeg hadde planer om noe annet uansett, men det er jo kjekt å få bekreftet det. Blir Skomakergata av nostalgiske grunner - og jeg tipper jeg ser innom Snøfall på nrk også. Julekalendere på tv2 og tvNorge ser jeg ikke på. De har som regel ikke humor etter min smak så jeg ender opp med å frese eller bli puteflau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23462 Del Skrevet 30. november 2019 The Julekalender kan jeg se på - den er jo så gammel at det er nostalgi involvert der også. De e jo berre lækkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. november 2019 #23463 Del Skrevet 30. november 2019 Akkurat nå, Daria skrev: The Julekalender kan jeg se på - den er jo så gammel at det er nostalgi involvert der også. De e jo berre lækkert... Ja, den er nostalgisk - og den var litt morsom den gang den gikk også. Men Jul i Blodfjell, Nissene på låven etc er ikke noe som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23464 Del Skrevet 30. november 2019 Det blir jo ikke helt det samme uten sminke og kostymer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. november 2019 #23465 Del Skrevet 30. november 2019 Litt oppvarming må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23466 Del Skrevet 30. november 2019 ...been an awful good girl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23467 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg var så fornøyd med meg selv da jeg allerede i forrige uke husket å sjekke om jeg hadde lilla lys, for så å kjøpe inn da det viste seg at jeg ikke hadde fire hele. Det jeg derimot ikke tenkte på å sjekke var om jeg hadde oksputer å feste dem med - og eter å ha endevendt fire skuffer kan jeg konkludere meg at det har jeg ikke... Da blir det den gode gamle løsningen med aluminiumsfolie istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23468 Del Skrevet 30. november 2019 Lys i staken, stjerne i vinduet. Da er det viktigste på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23469 Del Skrevet 30. november 2019 Og opp av sin innholdsrike hatt trakk youtube plutselig en islandsk versjon av O helga natt - sunget av min gamle MGP-venn Eythor Ingi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2019 #23470 Del Skrevet 30. november 2019 3 timer siden, Daria skrev: Det blir jo ikke helt det samme uten sminke og kostymer Ble nesten bedre. Skulle likt å se flere dresskledde menn gjøre det der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2019 #23471 Del Skrevet 30. november 2019 2 timer siden, Daria skrev: oksputer Nå tuller du fælt. Jeg tror ikke oksene har puter når de sover. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2019 Forfatter #23472 Del Skrevet 30. november 2019 Når det finnes kumadrasser burde det da finnes okseputer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. desember 2019 #23473 Del Skrevet 1. desember 2019 9 timer siden, Daria skrev: Når det finnes kumadrasser burde det da finnes okseputer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #23474 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Første lys er tent, stjerna lyser i stuevinduet og staken i kjøkkenvinduet.Sjokoladekalender og Skomakergata får vente til i kveld, hvis jeg finner en luke i all tv-sporten. Når fotballsesongen og skisesongen overlapper blir søndagen full... Jeg har fått klemt inn en liten søndagstur, da, og fått roser i kinnene og god samvittighet, samt lyst på kakao. Og kjøpte jeg forresten ikke muffins på fredag...? Endret 1. desember 2019 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #23475 Del Skrevet 1. desember 2019 Gløggte kommer min vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #23476 Del Skrevet 1. desember 2019 Skomaker Andersen og Tøfflus har åpnet sesongen, og årets første kalendersjokolade (plomme i madeira. Ingen kjedelig melkesjokolade her...) fortært. Nå skal fotballsesongen avsluttes, det er jo på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #23477 Del Skrevet 1. desember 2019 -Det var to meter nervøs kanarifugl... Bildene i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #23478 Del Skrevet 1. desember 2019 Serieavslutning er ikke for de med svakt hjerte. Særlig ikke i år, når det eneste som var sikkert før kampstart var hvem som tok gullet og seks lag kunne rykke ned... Det ble bronse - med tanke på hvordan sesongen har vært får man jo være fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #23479 Del Skrevet 2. desember 2019 Det er en av førjulens viktigste dager i dag - den store fagott-dagen Ingen jul uten glitrende homser og julehjerter 🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2019 Forfatter #23480 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg drømte i natt at Josh Groban hadde annonsert ny konsert i Oslo spektrum - og så våknet jeg... Men fagottene var fantastiske i går Bedre enn de har vært på et par år, vil jeg påstå - de begynner å venne seg til Folketeaterets muligheter og begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå