Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daria skrev:

Det blir nok Skomakergata i år også... Ikke at jeg hadde planer om noe annet uansett, men det er jo kjekt å få bekreftet det.

Blir Skomakergata av nostalgiske grunner - og jeg tipper jeg ser innom Snøfall på nrk også. 

Julekalendere på tv2 og tvNorge ser jeg ikke på. De har som regel ikke humor etter min smak så jeg ender opp med å frese eller bli puteflau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Julekalender kan jeg se på - den er jo så gammel at det er nostalgi involvert der også. De e jo berre lækkert... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

The Julekalender kan jeg se på - den er jo så gammel at det er nostalgi involvert der også. De e jo berre lækkert... :fnise: 

Ja, den er nostalgisk - og den var litt morsom den gang den gikk også. Men Jul i Blodfjell, Nissene på låven etc er ikke noe som frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så fornøyd med meg selv da jeg allerede i forrige uke husket å sjekke om jeg hadde lilla lys, for så å kjøpe inn da det viste seg at jeg ikke hadde fire hele. Det jeg derimot ikke tenkte på å sjekke var om jeg hadde oksputer å feste dem med - og eter å ha endevendt fire skuffer kan jeg konkludere meg at det har jeg ikke... Da blir det den gode gamle løsningen med aluminiumsfolie istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og opp av sin innholdsrike hatt trakk youtube plutselig en islandsk versjon av O helga natt - sunget av min gamle MGP-venn Eythor Ingi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Det blir jo ikke helt det samme uten sminke og kostymer :fnise: 

Ble nesten bedre. Skulle likt å se flere dresskledde menn gjøre det der :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første lys er tent, stjerna lyser i stuevinduet og staken i kjøkkenvinduet.Sjokoladekalender og Skomakergata får vente til i kveld, hvis jeg finner en luke i all tv-sporten. Når fotballsesongen og skisesongen overlapper blir søndagen full... :fnise: Jeg har fått klemt inn en liten søndagstur, da, og fått roser i kinnene og god samvittighet, samt lyst på kakao. Og kjøpte jeg forresten ikke muffins på fredag...? 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skomaker Andersen og Tøfflus har åpnet sesongen, og årets første kalendersjokolade (plomme i madeira. Ingen kjedelig melkesjokolade her...) fortært. Nå skal fotballsesongen avsluttes, det er jo på tide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serieavslutning er ikke for de med svakt hjerte. Særlig ikke i år, når det eneste som var sikkert før kampstart var hvem som tok gullet og seks lag kunne rykke ned... :ball: Det ble bronse  - med tanke på hvordan sesongen har vært får man jo være fornøyd med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av førjulens viktigste dager i dag - den store fagott-dagen :danser: Ingen jul uten glitrende homser og julehjerter 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt at Josh Groban hadde annonsert ny konsert i Oslo spektrum - og så våknet jeg... :sukk: 

Men fagottene var fantastiske i går :strix: Bedre enn de har vært på et par år, vil jeg påstå - de begynner å venne seg til Folketeaterets muligheter og begrensninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...