Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7037063 Malmø tømmes for jøder, forfølgelsene gjør det farlig for familier å bli. I Oslo er det ca like manger jøder, også her trues og mobbes de. Demonstrasjonen mot Gazakrigen i Oslo for et års tid siden endte opp i at mobben jaktet rundt i gatene etter jøder, sukkerklumpen Arfan Bhatti skjøt mot synagogen, og barn plages og trues i Oslo-skolene hvis de er jøder. Lærere tør ikke stå opp mot jødehatet, de vet at de pådrar seg mektige fiender hvis de viser ansikt. Vi har en diskrimineringsaksept fra en likegyldig og berøringsuvillig diskrimineringsminister. Hvis jødene tvinges til å flytte fra Oslo også, så er det mange som vil glede seg. Og det er stor skam.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Det er vel bare å be IDF bombe de som kommer i nærheten av dem?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Ja, vi kommer til å merke mer til dette ettersom vi slipper inn flere og flere muslimer i landet. Ble helt kvalm av reportasjen. De indoktrinerer til og med barna med jødehatet sitt, og lovpriser Hitler. Skremmende at så mange nordmenn sitter og ser på dette uten å ta et oppgjør med disse folkene. Jødene skal altså måtte flytte på grunn av denne mobben?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Ja, vi kommer til å merke mer til dette ettersom vi slipper inn flere og flere muslimer i landet. Ble helt kvalm av reportasjen. De indoktrinerer til og med barna med jødehatet sitt, og lovpriser Hitler. Skremmende at så mange nordmenn sitter og ser på dette uten å ta et oppgjør med disse folkene. Jødene skal altså måtte flytte på grunn av denne mobben? Dette er noe man må forvente når Israel holder på som de gjør...
Lumê Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Dette er noe man må forvente når Israel holder på som de gjør... Så derfor legitimerer vi at muslimer regelrett hetser norske jøder? De er vel like ansvarlige for Israels handlinger som den jevne tysker er ansvarlig for Hitlers handlinger på 40-taller Jeg blir kvalm av dagens samfunn. Å hetse jøder er greit, men muslimer skal man sy puter under armene på og lage spesialregler for
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jeg blir kvalm av dagens samfunn. Å hetse jøder er greit, men muslimer skal man sy puter under armene på og lage spesialregler for Jeg har ikke intrykk av at det gjelder muslimer. Jeg synes samfunnet er mye mer åpen for jøder enn muslimer.
Gjest realist Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7037063 Malmø tømmes for jøder, forfølgelsene gjør det farlig for familier å bli. I Oslo er det ca like manger jøder, også her trues og mobbes de. Demonstrasjonen mot Gazakrigen i Oslo for et års tid siden endte opp i at mobben jaktet rundt i gatene etter jøder, sukkerklumpen Arfan Bhatti skjøt mot synagogen, og barn plages og trues i Oslo-skolene hvis de er jøder. Lærere tør ikke stå opp mot jødehatet, de vet at de pådrar seg mektige fiender hvis de viser ansikt. Vi har en diskrimineringsaksept fra en likegyldig og berøringsuvillig diskrimineringsminister. Hvis jødene tvinges til å flytte fra Oslo også, så er det mange som vil glede seg. Og det er stor skam. Og når jøder er reist kommer tid til ale som ikke er muslimer.......
Gjest Konsekvens Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Dette er noe man må forvente når Israel holder på som de gjør... Da bør vi kanskje gjøre det samme med muslimer da? Så lenge muslimer holder på som de gjør i Saudi-Arabia, Iran, Afghanistan og Somalia? For ikke å glemme de ulike terrorgruppene som skjærer strupen over på tilfeldige vestlige offere for så å distribuere videoene på internett... Er det ikke litt feil å holde norske jøder ansvarlig for det den israelske regjering gjør?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Så derfor legitimerer vi at muslimer regelrett hetser norske jøder? De er vel like ansvarlige for Israels handlinger som den jevne tysker er ansvarlig for Hitlers handlinger på 40-taller Jeg blir kvalm av dagens samfunn. Å hetse jøder er greit, men muslimer skal man sy puter under armene på og lage spesialregler for Enig med deg, og de andre i tråden som blir forbannet over dette. Muslimene tror de kan tillate seg alt. Hadde jeg vært en av de lærerne som møter disse holdningene, hadde jeg blitt fly forbannet. De tør ikke en gang stå frem, av frykt for represalier fra disse muslimene. Det er virkelig fine forhold vi er i ferd med å få, når mennesker ikke lenger tør å snakke fritt i dette landet.
Gjest Dorey Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Jeg synes det er skremmende, den utviklingen vi ser i den voksende antisemittismen vi ser i dag. Det var en artikkel i A-Magasinet på fredag om en nynazist-gruppe i USA, som fikk stadig større oppslutning. Vet ikke hvordan det er med Vigrid her i Norge. Får de flere medlemmer, eller har det stilnet etter at Tore Tvedt gav seg som leder? Så også på tv for ikke så lenge siden om stor oppslutning til nynazistiske demonstrasjoner i europa. Skremmende tendenser. (Demonstrantene fikk problemer når de ble sultne ut på natten da, ikke kunne de gå på McDonalds for de er visstnok eid av Jøder og ikke kunne de spise kebab... )
Berentsens Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Dette er noe man må forvente når Israel holder på som de gjør... Enig! Selvsagt vil jødehatet vokse så lenge Israel holder på som de gjør. Så lenge jødene ikke sier noe mot Israels herjinger, vil de møte motstand.
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Jeg synes det er bekymringsverdig at lærerne på skolen ikke turde å stå fram av frykt for represalier. Enhver trakassering av elever i skolen må slås hardt ned på. Slik oppførsel som de muslimske barna utviser må få konsekvenser.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Jeg tror de fleste mennesker ikke har noe i mot jøder, men at de reagerer på staten Israels opptreden i forhold til palestinerne og til dels i forhold til sine naboland. Jeg synes det er greit å kunne kritiserer et lands politikk uten å måtte ta stilling til om jeg liker befolkningen der eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 Dere som sitter og lovpriser jøder på nettet, jeg kan garantere at dere aldri har gjort business med noen av dem.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Så lenge jødene ikke sier noe mot Israels herjinger, vil de møte motstand. Så lenge den gjense muslim ikke sier noe mot radikale muslimer, så fordømmes de og.
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Enig! Selvsagt vil jødehatet vokse så lenge Israel holder på som de gjør. Så lenge jødene ikke sier noe mot Israels herjinger, vil de møte motstand. Så lenge Israel holder på som de gjør?! Hva med det muslimene får seg til å gjøre? Det er i orden, altså? Lærere tør ikke engang stå frem av frykt for represalier, her i Norge. Hva slags tilstander er det? Kan det unnskyldes? Nei. Muslimene lager barne-TV der de hyller Hitler, og mener naziene gjorde for dårlig jobb med å utrydde jødene. Ufattelig. Dette er altså folk du forsvarer? Det er bare greit at de lar småbarn her i Norge leve i frykt? Jødene skal fordrives for å få plass til disse "mønsterborgerne"? Det begynner å bli temmelig ille når vi ikke kan ta til motmæle mot slikt i vårt eget land, fordi du da står i fare for å bli angrepet av muslimer.
Gjest jo Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 Jeg synes det er skremmende, den utviklingen vi ser i den voksende antisemittismen vi ser i dag. Det var en artikkel i A-Magasinet på fredag om en nynazist-gruppe i USA, som fikk stadig større oppslutning. Vet ikke hvordan det er med Vigrid her i Norge. Får de flere medlemmer, eller har det stilnet etter at Tore Tvedt gav seg som leder? Så også på tv for ikke så lenge siden om stor oppslutning til nynazistiske demonstrasjoner i europa. Skremmende tendenser. (Demonstrantene fikk problemer når de ble sultne ut på natten da, ikke kunne de gå på McDonalds for de er visstnok eid av Jøder og ikke kunne de spise kebab... ) det er ikke nynaszister eller vigrid som trakasserer jøder eller skytter mot sinagoga,det er Norges nye landsmenn....
oslotur Skrevet 14. mars 2010 #18 Skrevet 14. mars 2010 er det noe rart folk hater jøder sånn som de holder på i israel? etter holocaust trudde man de skulle lære noe av det. og IKKE gjøre det i reprise med palestinerne. og forresten hvorfor nevner ingen at akkurat det samme, bare værre skjer med palestinere i israel, både muslimer og kristene på skolene der.
oslotur Skrevet 14. mars 2010 #19 Skrevet 14. mars 2010 er det noe rart folk hater jøder sånn som de holder på i israel? etter holocaust trudde man de skulle lære noe av det. og IKKE gjøre det i reprise med palestinerne. og forresten hvorfor nevner ingen at akkurat det samme, bare værre skjer med palestinere i israel, både muslimer og kristene på skolene der.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #20 Skrevet 14. mars 2010 Mhm godt poeng oslotur! Jødenes oppførsel er skammelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå