Mokkon83 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 24. juli 2010 Går det bedre nå..? Håper du har en finfin helg! går bedre.. ikke vært så flink til å skrive.. vi hadde en ulykke med båten vår torsdag.. går bra med oss, men båten er borte er enda ikke helt over sjokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 24. juli 2010 #342 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) uff så skummelt med båtulykke. Godt og høre at alt går bra med dere. Når alt kommer til alt er jo det det aller viktigste Endret 24. juli 2010 av cami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2010 #343 Del Skrevet 24. juli 2010 oi, hjelpe meg! Godt det gikk bra med dere! Hva skjedde? Om du vil/kan si noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 24. juli 2010 uff så skummelt med båtulykke. Godt og høre at alt går bra med dere. Når alt kommer til alt er jo det det aller viktigste ja.. men er utrolig ekkelt når man ser båten sin gå ned... og så rar man blir når det står på.. etter at jeg fikk delt ut redningsvester til alle så var det veske + babycompen jeg tenkte på å redde.. men nå må vi prøve å få treffes snart! hva med en shisha til uka, mazilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2010 #345 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, hadde vært moro det! Jeg drar bort til helga da, men er hjemme resten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, hadde vært moro det! Jeg drar bort til helga da, men er hjemme resten av uka da prøver vi å møtes til uka da reiser nordover til fredag, så en dag før det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. juli 2010 #347 Del Skrevet 25. juli 2010 Tirsdag, onsdag eller torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 26. juli 2010 Tirsdag, onsdag eller torsdag? tirsdag passer suverent! sender deg en pm med når og hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #349 Del Skrevet 27. juli 2010 Trist med båten, men godt å høre at dere fikk reddet dere selv ut i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2010 #350 Del Skrevet 27. juli 2010 Kjempekoselig å møte deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 27. juli 2010 Kjempekoselig å møte deg i dag! Det var kjempekoselig å møte deg også! bare å si fra når du vil finne på noe igjen håper jeg ikke pratet hull i hodet på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2010 #352 Del Skrevet 27. juli 2010 I like måte! Og hvem som pratet hull i hodet på hvem kan vel diskuteres.. Tror vi tar en delt førsteplass der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 28. juli 2010 Endelig litt avslapping i sofaen Dro rett bort til dyreklinikken sammen med Mannen og dyret.. Vi gikk tur sammen (Ja, han ventet på meg Mazzi, men han var ikke sur.. bare lei av å vente ) i går kveld og da oppdaget vi at halen på bikkja bare hang rett ned... så nesten knekt ut.. og han hadde vondt da vi var borti den Så i dag bar det til dyrlegen, og han sa at han hadde pådratt seg noe som kalles vannhale! :klø: overanstrengt halen sin da vi var og vasset her om dagen... kortisonsprøyte ble det på han! nå venter vi på pizza fra pizzabakeren! begge to er helt utslitt i dag.. deilig å slippe middagsmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 28. juli 2010 satt og regnet litt på syklusen her... siste mens var 30 juni... pleier ha 28 dagers syklus.. så da skulle tanta vært her i går... ingen antydning en gang.. håper syklusen ikke har endret seg får vel kjøpe en test just in case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2010 #355 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, tenk om det er en ekte mirakelbaby der?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, tenk om det er en ekte mirakelbaby der?! Da hadde den jaggu meg vært et mirakelt Vi har vært så forsiktige at! Men mener jeg så antydning i går kveld til tr.. men det er bare helt greit, for da kan vi begynne prøvingen igjen om ca to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #357 Del Skrevet 29. juli 2010 hmm.. ikke kommet... ned til byen straks og kikke.. får raske med meg en test just in case! Være med Mazzi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juli 2010 #358 Del Skrevet 29. juli 2010 Synd det ikke passa sånn. Vi får ta det igjen! Krysser fingrene for trilleturer sammen etterhvert, men hvis ikke så får vi ta en fest istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 29. juli 2010 Synd det ikke passa sånn. Vi får ta det igjen! Krysser fingrene for trilleturer sammen etterhvert, men hvis ikke så får vi ta en fest istedet.. Krysser fingrene for det moro med fest, men ikke noe problem å ofre det ei stund nei!! håper dere koser dere i byen! her har vi spist kveldsmat og ser nå undercover boss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 29. juli 2010 siste oppdatering! tanta har kommet! da er det bare å vente på EL nå reiser jeg i morgen og blir borte i ni dager, men tenker el kommer etter det det blir da rundt 12 august jeg har el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå