Mokkon83 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 3. juni 2010 var nede på sykehuset og tok blodprøve rundt kl ti.. skal ringe ned etter tolv.. krysset fingrene mens jeg tok prøven, tilfelle det skulle hjelpe.. kom en ganske stor slimklump ut i går, tror dessverre at det ikke er noe håp.. hvis den skulle vise seg å være der enda og er ok, så er det jaggu meg et mirakel! jeg blør mye friskt blod enda ellers så var jeg hos fysioterapeuten i dag, det er ei virvelskive (thorlakal(?)) som er skjev eller noe.. fikk noen øvelser. har også fått to nye timer til. satser på at jeg blir bedre snart, så jeg kan jobbe igjen! Mannen skal å hente varene fra nettauksjonen i dag også det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. juni 2010 #262 Del Skrevet 3. juni 2010 Krysser fingrene sammen med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 3. juni 2010 Det gikk dårlig Hcg nivået hadde sunket, så det er dessverre ikke noe håp Skal ringe legen på sykehuset klokka 09.15 i morgen, så finner han et tidspunkt. skal faste fra kl 24.. så det var det... helt forferdelig dette...! og det kommer til å bli noen: -men nå vet dere at dere kan bli gravide iallefall -det går flere tog - veldig mange aborterer første gang - man blir raskt gravid igjen som regel - det var ikke meningen at det skulle vokse opp ettersom det skjedde så tidlig alle mener det godt, men aller helst vil jeg bare lukke ørene og ønske at jeg ikke hadde blitt gravid... og aner ikke hvordan jeg skal takle det når jeg blir det igjen. vil jeg kunne glede meg da? nå blir jeg med Mannen og henter tingene fra netthandelen.. greit å komme seg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. juni 2010 #264 Del Skrevet 3. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 #265 Del Skrevet 3. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. juni 2010 #266 Del Skrevet 3. juni 2010 Oisann... Ikke hva jeg hadde forventet å lese! Kjempestor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 3. juni 2010 #267 Del Skrevet 3. juni 2010 det var leit og høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2010 #268 Del Skrevet 3. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. juni 2010 #269 Del Skrevet 3. juni 2010 Det gikk dårlig Hcg nivået hadde sunket, så det er dessverre ikke noe håp Skal ringe legen på sykehuset klokka 09.15 i morgen, så finner han et tidspunkt. skal faste fra kl 24.. så det var det... helt forferdelig dette...! og det kommer til å bli noen: -men nå vet dere at dere kan bli gravide iallefall -det går flere tog - veldig mange aborterer første gang - man blir raskt gravid igjen som regel - det var ikke meningen at det skulle vokse opp ettersom det skjedde så tidlig alle mener det godt, men aller helst vil jeg bare lukke ørene og ønske at jeg ikke hadde blitt gravid... og aner ikke hvordan jeg skal takle det når jeg blir det igjen. vil jeg kunne glede meg da? nå blir jeg med Mannen og henter tingene fra netthandelen.. greit å komme seg ut.. I know, I know... Det kommer til å bli mange sånne kommentarer ja... Og det hjelper ingen verdens ting... Skulle ønske jeg kunne tatt litt av sorgen din bort fra deg, selv om det er umulig. Jeg håper du og mannen din finner støtte i hverandre, og klarer å glede dere til neste svangerskap og ikke blir for nervøse når det en dag skjer. Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. juni 2010 #270 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette var trist å lese :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #271 Del Skrevet 4. juni 2010 fra Alabama. Trist å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 4. juni 2010 Da var jeg hjemme fra sykehuset.. litt av en dag.. vi kom ned i ti tida, og fikk undersøkelse av den samme overlegen som jeg har gått til alle gangene. han hadde egentlig ikke noe ledig, men klemte meg inn imellom. på skjermen kunne han se at embryoet/fosteret (?) fremdeles var der inne, men at det ikke var hjerteaktivitet og at det var klappet sammen rundt.. ble lagt inn på venting, og lå og ventet til ca kl tre. var heldig som kom inn ettersom det var fullt,men legen tok noen snarveier for meg. fikk en hel haug tabletter en time før jeg skulle inn. Mannen var med på undersøkelsen osv, men jeg sa at han bare kunne reise hjem når jeg lå der og ventet. de ringte han da jeg ble trillet inn på operasjonssalen, så han var der da jeg våknet opp igjen. det hele gikk bra, men mens det sto på følte jeg meg litt redd og alene.. jeg lå og ventet, og plutselig gikk forhenget fra og en ung pleier trillet meg gjennom korridorene. måtte vente litt utenfor operasjonsstuen, fikk på hårnett og de flyttet meg til ei annen seng.. inne på operasjonsstuen satte de nål oppå hånden min, og jeg fikk et middel som gjorde at jeg ble litt groggy og kvalm. fikk beskjed om å puste i ei maske. vanskelig, fordi jeg grein så.. triste greier.. etter at jeg pustet inn i maska så husker jeg ikke noe før jeg våknet opp og fikk spurt etter Mannen.. Hadde saltvannsdrypp, ei slags klype i øret og blodtrykksmåler på armen da jeg våknet.. måtte få ei ekstra sprøyte i skinka ettersom jeg har blodtype rhesus minus som visstnok innebærer at en må ha ekstra stoff i etter narkose? pga koagulering ellerno.. fikk mat å spise og det var herlig etter å ha fastet siden kl 23 i går.. Mannen hadde med roser til meg elsker den mannen nå er det avslapping, har leid masse filmer.. Mannen snakket om at han vil ta seg noen drinker i kjelleren ikveld.. føler ikke at jeg har lyst til at han skal det.. life really goes on... men han blir ikke så happy om jeg nevner det, så jeg lar være og kikker på film til jeg skal sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juni 2010 #273 Del Skrevet 4. juni 2010 Forferdelig opplevelse når man ønsker barnet Snill mann som kom med roser til deg da :rødme: Men syntes han kan være sammen med deg i kveld altså Slapp godt av, og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #274 Del Skrevet 4. juni 2010 Vi skulle troppet opp på trappa di alle sammen med roser, om vi bare visste hvor du bodde! Uff, høres forferdelig trist ut. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2010 #275 Del Skrevet 4. juni 2010 Tenker på deg jeg og... Håper det går veien igjen fort som fy! Fæle greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2010 #276 Del Skrevet 4. juni 2010 ..og forresten, med mannen din.. Kan det ikke tenkes at det er hans måte å takle det på? Han har jo innstilt seg på dette han og, så det er vel garantert ikke enkelt for han heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 4. juni 2010 ..og forresten, med mannen din.. Kan det ikke tenkes at det er hans måte å takle det på? Han har jo innstilt seg på dette han og, så det er vel garantert ikke enkelt for han heller.. sant det... men er veldig lytt her og jeg hører han sitter i telefonen og ler.. føles bare som om ingenting skulle ha skjedd bare har en hund som maser fordi han vil på tur også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #278 Del Skrevet 4. juni 2010 Da kan du høre på hunden og ta deg en tur ut Fint å komme ut og lufte tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 4. juni 2010 Da kan du høre på hunden og ta deg en tur ut Fint å komme ut og lufte tankene. Mannen gikk tur med han Jeg orker ikke ut å trimme nå..litt sliten i formen! men snart må det bli trenings igjen, har ikke vært så bevisst som jeg pleier når det gjelder godtespising de siste 2 mnd... I morgen skal jeg ta med hunden på en lang gåtur i skogen! tenker Mannen kommer til å sløve hele morgendagen uansett, så da blir det nok av tid til å tenke alene igjen. Han sitter ute på verandaen, prater med folk på telefonen som han pleier når han drikker. tok opp temaet isted, og ja.. det er hans måte å takle det på og det må jeg bare finne meg i.. den som kunne takle slike ting med en liter sprit og en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juni 2010 #280 Del Skrevet 4. juni 2010 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå