Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Joo, vi skulle jo egentlig vente, men da må jeg jo samtidig vente til jeg har jobba en stund også, for å få betalt under permisjonen osv. Lønner seg jo å få barn mens man studerer, sånn i forhold til Lånekassen.

Det passer jo "aldri" med barn, så vi kan like gjerne prøve nå.. ;)

ser den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er eggløsningssmerter? Jeg pleide å ha det :)

God bedring :kose:

hmm.. :sjokkert:

det har faktisk ikke falt meg inn ettersom jeg trodde jeg hadde el på fredag.. antok at det var 14 dager før/etter mens.. ettersom jeg har en syklus på 28 dager..

frister ikke akkurat med :humpe: med disse smertene.. men er bedre i dag, så jeg får prøve å forføre Mannen :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å forføre Mannen i kveld :):lol:

men en ting jeg er litt usikker på.. Mannen vil at vi skal ta oss noen pils på onsdag ettersom jeg har fri torsdag.. grille og kose oss.. er det umoralsk ettersom jeg ønsker å bli gravid?

hvordan gjør andre prøvere det mon tro?

tenkte at jeg kunne ta en sånn graviditetstest som viser tidlig graviditet på onsdags morgen... hvis det ikke vises noe der så er jeg nok ikke gravid på denne pp. eller? usikker... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drikk du :) Jeg gjorde hvertfall det med god samvittighet før jeg fikk påvist en graviditet. For noen kan det ta mange mnd/år å bli gravid, og man kan ikke sette hele livet sitt på vent :) Fosteret har en plommesekk som den får næring fra i starten.

Sikkert noen som vil være uenige med meg, men du får bare føle på hva du syntes selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drikk du :) Jeg gjorde hvertfall det med god samvittighet før jeg fikk påvist en graviditet. For noen kan det ta mange mnd/år å bli gravid, og man kan ikke sette hele livet sitt på vent :) Fosteret har en plommesekk som den får næring fra i starten.

Sikkert noen som vil være uenige med meg, men du får bare føle på hva du syntes selv :)

takk!! :) jeg så det ikke fra den siden :) but it makes sence!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Heisann.

Spennende å lese i boka di! :kaffekopp: Jeg er prøver selv, i 3. pp nå.

Lykke til med prøving og kos deg med grillings og pils. Det ville jeg gjort også. Man må nyte det mens man kan. Regner ikke med at det er grøftefyll dere skal bedrive.

Drakk en clausthaler igår, jeg, ganske godt det også faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Spennende å lese i boka di! :kaffekopp: Jeg er prøver selv, i 3. pp nå.

Lykke til med prøving og kos deg med grillings og pils. Det ville jeg gjort også. Man må nyte det mens man kan. Regner ikke med at det er grøftefyll dere skal bedrive.

Drakk en clausthaler igår, jeg, ganske godt det også faktisk!

Hei hei :) koselig med spor i boka mi :)

Lykke til med prøvinga til dere også! Har ingen forhåpninger til at det skal klaffe ved første forsøk her, men et ørlite snev av håp har man selvfølgelig :)

Gleder meg skikkelig til grilling i morgen!! Dessverre så tåler jeg kun noen typer øl ettersom jeg har cøliaki.. :(

vi skal kose oss med marinert kyllingfilet, salat ++

og til kvelden blir det nok muligens å prøve ut kontiki-spillet som vi fant på tilbud :)

jeg kommer og kikker i boka di!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer på evt graviditet.. men det er helt greit, jeg hadde ikke forventet det :)

neste pp blir det mer :humpe: ettersom jeg ikke er helt sikker på når jeg har el.

temping og sånt føler jeg bare blir stress

Mannen foreslo her at vi bare kunne kjøpe en sånn måler som viser når jeg har el..

lete litt i forum på erfaringer, de koster vel en hel del også?

nå skal jeg avgårde og kose meg på jobb!! :)

nydelig vær her i sør :):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

o herlige Mannen min :):hjerter_rundt:

isted sa han at han syns vi skal kjøpe el tester før neste PP slik at vi har større sjanse for at det skal klaffe :)

Han sa at han er veldig klar for å bli far her nå! :)

visste det fra før, men guuud så deilig det er å høre det da!! :)

fri i morgen! passe niesen min, det blir stas :)

natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt skikkelig symptomjeger jeg, blir helt overgitt over meg selv! :sjenert: Når venter du mensen? Om en uke-halvannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at mannen engasjerer seg :)

Jeg har kjøpt mine tester på ebay. De koster nesten ingenting. 1-2 kr pr test tror jeg. Eventuelt kan du kjøpe sånn monitor (pearly, babycomp, ladycomp), men de koster flere tusen. Men de holder styr på syklusen din, og kan brukes som prevensjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt skikkelig symptomjeger jeg, blir helt overgitt over meg selv! :sjenert: Når venter du mensen? Om en uke-halvannen?

hehe :)

jeg venter mensen om ei uke...torsdag i neste uke.. spennende!

men regner med at tr kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg!

for en gangs skyld skal Mannen og jeg på vorspiel og dansegalla etterpå!

det blir spennende, aldri vært på det :) tenker vi drar ned gjennomsnittsalderen en hel del, men må si jeg synes det er mer interessant å feste med folk som er eldre enn meg enn yngre!

var ute på shopping i går!

merker at jeg sjeldent fornyer garderoben.. det var jaggu meg en spesiell stil på klærne i butikken...

men fant meg en tunika/topp/kjole, en bluse i silkeaktig stoff, cardigan, en løs kose cardigan, eyeshadow, leppestift, ansiktsrens med tea tree oil og rougekuler (?)

phew! med andre ord.. DYRT :)

men godt å unne seg noe!

Ellers så har jeg begynt å få menssmerter.. syns det var veldig tidlig ettersom jeg ikke venter før torsdag.. rasler i eggstokkene føles det som.. :lol:

nå må jeg snart gi beskjed til jobben om når jeg vil ta ut ferieukene mine også.. vi hadde tenkt oss en sydentur i juni, men det er jo vanskelig å planlegge ettersom jeg kanskje er gravid da.. kan jo ikke reise med fly før det har gått tre mnd, eller?

og tenkte ta ei uke i begynnelsen av desember, men om da er jeg kanskje høygravid.. vanskelig! får bare ta ut ukene og gamble på det. ikke bestille billetter før ei uke før avreise.. :)

nå skal mokka legge seg i badekaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det helst var de siste ukene før fødsel man ikke skulle fly jeg? :klø:

Ha det moro i kveld! :jepp: Håper eggstokkraslingen er et godt tegn, ikke et tegn på at TR er i anmarsj! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi hjemme fra dansegalla!

Mannen var mektig imponert over mokka sine danseferdigheter!

det tar jeg som et godt tegn ettersom han har danset profesjonelt :)

nå står Mannen og lager deilig nattmat!

lukter egg,bacon,sopp og bønner! Mmmm

(utrolig glad jeg har en "lage-mat-glad" Mann :))

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at mannen er såpass engasjert!

Kos deg med niesa i dag! :)

glemte å svare her!!

veldig glad jeg har en KLAR Mann :)

(han nevnte faktisk for en times tid siden at han syns vi skal kjøpe inn el-tester om det ikke klaffer i 1PP. ivrig?? )

storkoste meg som barnevakt for mi herlige niese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menssmerter :(

venter tr til torsdag, men hun har begynt å torturere meg allerede...

begynner på min andre pakke med folat/omega-3 i dag!

tida går så fort til vanlig, men nå når jeg er prøver føler jeg tida for testing går forferdelig seint.. og dette er bare 1pp!! :frustrert:

nå er det himmelblå og hjemmelaget kinamat! :)

skal lete og se om jeg finner oppskrift på karrisaus og sweet&sour også :) vi har blitt noen kløppere på chop suey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menssmerter :(

venter tr til torsdag, men hun har begynt å torturere meg allerede...

tida går så fort til vanlig, men nå når jeg er prøver føler jeg tida for testing går forferdelig seint.. og dette er bare 1pp!! :frustrert:

Har jeg logga inn som deg og skrevet dette eller? :klø: Det er jo som å lese om meg jo! ;)

Godt å vite at man ikke er alene da, om ikke annet! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...