Twinkle* Skrevet 4. mars 2010 #81 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg vil også ha en tur til frisøren! Men det er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 4. mars 2010 #82 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, det tror jeg ikke på Bare finn en frisør du liker! Men du kan kanskje vente til ho legger ut en video med krøller da. Så får du et inntrykk av det også! Hvis ikke må du stresse med rettetang hver dag for å være fornøyd, og det er litt kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #83 Del Skrevet 4. mars 2010 :superhelt-smiley: Vah? Finnes den ikke? bare hyggelig! Den frisyren var jo veldig fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #84 Del Skrevet 4. mars 2010 Hm, du også? Wind fikk jo heller ikke til YouTube-video før i dag... Rart :klø: DØH! Det var/er forumet sin skyld! Jeg gjorde ikke noe feil, altså!! ALTSÅ! Fin frisyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mars 2010 #85 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg vil klippe håret mitt jeg men blir liksom aldri fornøyd har masse krøller så ser i grunn litt ut som en sau Sauer er søte! Og krøller er sjeeeeempefint! Hei forresten! Stakk innom for å takke for de positiv-listene, men jeg ser du har stjælt 'em du også Uansett, de gjør jo underverker for sjelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #86 Del Skrevet 4. mars 2010 frisører er dyrt ja så blir nok ikke time på meg med det første. men om en stund kanskje skal studere "krøllefilmen" hennes nøye først ja orker ikke rettetanga mer, er så lei av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 4. mars 2010 #87 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis du bruker en lærling er det en god del billigere! Men med variabelt resultat da... Ehh, ja. Det hjalp deg vel mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #88 Del Skrevet 4. mars 2010 Sauer er søte! Og krøller er sjeeeeempefint! Hei forresten! Stakk innom for å takke for de positiv-listene, men jeg ser du har stjælt 'em du også Uansett, de gjør jo underverker for sjelen ja, har ingen anelse hvor de listene startet jepp, merker jeg blir i godt humør når jeg skriver en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #89 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis du bruker en lærling er det en god del billigere! Men med variabelt resultat da... Ehh, ja. Det hjalp deg vel mye resultatet er absolutt variabelt ja. har opplevd frisører som sender lærlingen på meg, for de vet ikke hvordan de skal klippe håret mitt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 4. mars 2010 #90 Del Skrevet 4. mars 2010 Oooookey... Tror kanskje det er lurt å velge en litt ung frisør som har jobba i noen år. Skummelt om de bruker deg som prøvekanin uten at du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #91 Del Skrevet 4. mars 2010 Oooookey... Tror kanskje det er lurt å velge en litt ung frisør som har jobba i noen år. Skummelt om de bruker deg som prøvekanin uten at du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #92 Del Skrevet 5. mars 2010 god morgen jeg er syk, mer syk enn jeg var i går. trodde jeg var blitt litt bedre jeg har fri fra jobb, det er helg sitter å ser på animal planet de skal operere en rotte ! (de er jo så små, tenk viss de dør? edit: den døde) å å jeg glemte nesten! min bestevenn har gjort det slutt med dama si de hadde ikke noe bra forhold. og han var ikke hadde det ikke bra i forholdet lenger. var ikke forelska i ho engang så jeg er glad på hans vegne (og ja han er BARE min bestevenn. jeg har ikke lyst på han selv! viss noen skulle tro det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 5. mars 2010 #93 Del Skrevet 5. mars 2010 Så bra at bestevennen din er ute av et dårlig forhold! Kjipt at du er syk da... Godt du slipper å ta fri fra jobben i det minste God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #94 Del Skrevet 5. mars 2010 Så bra at bestevennen din er ute av et dårlig forhold! Kjipt at du er syk da... Godt du slipper å ta fri fra jobben i det minste God bedring! ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #95 Del Skrevet 5. mars 2010 dagens positive liste har snakka me bestis har slappa av heele dagen har hatt kylling til middag vært i god humør spist freia - sjokolade egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #96 Del Skrevet 5. mars 2010 *snoker og sniffer...prøver å finne et forbudt sjokoladeegg her inne....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #97 Del Skrevet 5. mars 2010 *snoker og sniffer...prøver å finne et forbudt sjokoladeegg her inne....* hihi jeg bestemte at jeg fikk lov i dag prøver egentlig å holde sånt til helgene. men siden det er fredag sa jeg at det var greit til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #98 Del Skrevet 5. mars 2010 hihi jeg bestemte at jeg fikk lov i dag prøver egentlig å holde sånt til helgene. men siden det er fredag sa jeg at det var greit til meg selv Fredag er helg !! Gjorde du rett i ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #99 Del Skrevet 5. mars 2010 Fredag er helg !! Gjorde du rett i ! ja det er vel i grunn det, i hvertfall fredag ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #100 Del Skrevet 5. mars 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå