Gjest luremegpå Skrevet 17. juni 2010 #261 Del Skrevet 17. juni 2010 4 mnd <3<3<3 Hurra Hurra <3 Me looooooooooove u bebeissen te mamma og pappa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. juni 2010 #262 Del Skrevet 17. juni 2010 Måtte innom her også å oppdatere meg litt! Magen ser da ut som den har kommet litt den! Jeg føler meg fortsatt bare feit jeg.. Selv om folk faktisk tør å spørre om jeg er gravid når de ser magen Blir spennende med UL! Vi skal nå på tirsdag, er vel også høvelig akkurat 19 uker når jeg skal! Er så spent på om vi får se hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #263 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hei jenter! Ja, da var det to kiropraktor timer bortkastet, og en sykemelding til neste fredag. Ryggen har låst seg, og i dag har vært en dum dag. Må til fysio osv, er ikke bekkenet tror fysio og lege, men ja, arg! Skal egentlig bare holde meg liggende, men jeg klarer det ikke, må jobbe litt iallfeall, ellers så blir det dårlig stemning over hele jobben. Men dere da? Står til? Fortell noe kjekt!! Me need it! Klemmen! Hvorfor var kiropraktor timene bortkastet??? Må si at om du har plager sånn i ryggen så er det faktisk kroppen som sier ifra at du skal IKKE anstrenge deg....dårlig stemning på jobb fordi du er dårlig og ikke kan jobbe....haha har du ikke lest i boka mi eller....DET vet jeg for godt om....og konklusjonen er DET MÅ DU DRIIIIIIIIITE I!!!!! Det er faktisk ikke bare deg du må tenke på nå, har en liten en inni magen som også må ha det bra fremover......hadde jeg ikke stoppet så hadde jeg mistet lille Bumba, for jeg stresset så mye at jeg fikk en del kynnere som snart kunne bli tidlige rier(var 20uker på vei!) Men uansett om det er bekkenet eller ikke anbefaler jeg deg svømmebasseng trening.......er heeeelt utrolig hvor mye det gjør for rygg, armer, bekken, og sjelen Å bli liggende ville jeg tro låse ryggen mer?? p.s. glemte å hoppe for 16 uker, eller 4 mnd Endret 17. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 20. juni 2010 #264 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, legen mente det. Han mener jeg heller må gå til fysio, kanskje litt svømming, eller bassengtrening osv. Men skal til fysio på Tirsdag, og håper virkelig ikke jeg å betale det selv. Hun sa hun måtte se på meg først, hva det kunne være, men ja, blir bra uansett, og få litt hjelp til treningsøvelser:) Jeg tåler ikke klor, så kan bli en utfordring med bassengtrening..hmmmmmmhmmmmmm Ja, har ikke ligget noe heller nesten, men har gått turer, tatt noen øvelser hjemme, og tatt det ganske rolig. Merker ryggen er bedre, og nå kan jeg bøye meg ned å ta opp ting!! Wuhuuuuuu!! Små gleder:) :) Savner kjæresten in altså, ikke sett han på leeeeenge! Vet at din er vekke lengre, men ja, forholdet vårt har jo vært sånn siden vi ble sammen, og nå savner jeg tiiiiiiiiid sammen!! lalalalaaaaaaa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 21. juni 2010 #265 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Heia! Får vel oppdatere litt da:) Jeg kjeder meg ihjel rett og slett! Hehe, vil tilbake på jobb, føler eg bedre, men ja, får se hva hvordan det går hos fysio i morgen:) I dag har jeg vært hos ei vennine, hu fikk 3 ungen for halvannen mnd siden, og ja, jeg nød hver sekund. Jeg har roen med barn ,og det sier jeg ikke for å skryte, men fordi det gjør det så utrolig deilig for meg å gå på besøk til disse små også Men in unge, blir jeg sikkert syperstressa og mister den roen.. Herrlig! Ellers har jeg kjøpt inn masse sandpapir, maling( for gravide), og skal i gang å ale vinduene inne, og stuen i helgen med min kjære! Tenkte å få til en takst på leiligheten, for å se hvor vi ligger i løypen:) Hmmmmm, Solen skinner på vestlandet, og jeg ønskermeg solvendt hus! Hehe Lurer på hvordan jeg kjenner livmoren jeg? Magen min er helt rar...Hver natt blåser den seg skikkelig opp og blir helt rar.snodig.. Hehe! Endret 21. juni 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 21. juni 2010 #266 Del Skrevet 21. juni 2010 9 Dager til Ord UL:)!!! Må snart telle over hva dere tror det blir:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 #267 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. juni 2010 #268 Del Skrevet 22. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. juni 2010 #269 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. juni 2010 #270 Del Skrevet 23. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 24. juni 2010 #271 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Da er stillingen 2-2 Hehe Forresten så har jeg glemt å fortelle at jeg var på treff for andre gravide i byen, det var en utrolig herrlig opplevelse. Jeg mener, vi storkoset oss med go mad, og litt babysnakk selvfølgelig! Men jeg kjenner kun ei jente som har termin i nærheten av min, så ja BIM er ganske genialt sånt sett:) Håper dere har det bra jenter!!! Klemmmmmmmmmmmmmmer!! Endret 24. juni 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 24. juni 2010 #272 Del Skrevet 24. juni 2010 Åjaaaaaaaaa, 17 uker i dag! EN UKE TIL UL!!! Weeeeeeeeeeeeeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. juni 2010 #273 Del Skrevet 24. juni 2010 Veldig koselig med sånne treff....bli kjent med jenter som også skal få barn 17 uker det går fremover.....nesten halveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 28. juni 2010 #274 Del Skrevet 28. juni 2010 Hellu! Jada, det går da fremover, og jeg føler virkelig at jeg kommer til å bli BIG! Hehehe:) Gleder meg veldig til UL ja! Håper bare alt ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 28. juni 2010 #275 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei jenter! I helgen har vi malt masse i leiligheten, kjøpt nye mbler, og skrudd og skrudd! Nå er sofa bestilt, og vi skal straks ut å se på tv! Ah, det er deilig å få litt orden her, slik at det ser nydelig ut til en eventuell visning:) Litt om graviditeten så langt:) Føles som om navlen skal sprekke til tider, og jeg er sikker på at jeg har en gedigen livmor, for magen er så hard ofte. Blir jo spennende å se! Ryggen er mye bedre, så da er det tilbake i 50% jobb akkurat nå Fantastisk! Håper dere har det bra jenter, og de som har en litt kjip dag, sender jeg mange goe :klemmer: til!! Endret 28. juni 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 28. juni 2010 #276 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei jenter! I helgen har vi malet masse i leiligheten, kjøpt nye mbler, og skrudd og skrudd! Nå er sofa bestilt, og vi skal straks ut å se på tv! ah, det er deilig å få litt orden her, slik at det ser nydelig ut til en eventuell visning:) Litt om graviditeten så langt:) Føles so o navle skal sprekke til tider, og jeg er sikker på at jeg har en gedigen livmor, for magen er så hard ofte. Blir jo spennende å se! Ryggen er mye bedre, så da er det tilbake i 50% jobb akkurat nå Fantastisk! Håper dere har det bra jenter, og de so har en litt kjip dag, sender jeg mange goe :klemmer: til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 29. juni 2010 #277 Del Skrevet 29. juni 2010 Gruer/gleder meg til UL Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. juni 2010 #278 Del Skrevet 29. juni 2010 Så bra dere får ordnet sånn i leiligheten da, skal du selge og kjøpe noe med kjæresten eller??? lykke til på UL, når er det igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 30. juni 2010 #279 Del Skrevet 30. juni 2010 Heia UL er i morgen, så det blir bra:) ja, vi må få en takst, også selge etterhvert. akkurat nå venter vi på sofa, den kommer om 3 uker ca, så ja, gleder meg til å få takst:) Trenger noe større, men finner vi ikke noe, så klarer vi oss fint der "vi" bor nå og:) Men du Neytri...Er det noe spesielt jeg må tenke på angående UL? Må jeg har med urinprøve? hehehe Dumme meg..hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. juni 2010 #280 Del Skrevet 30. juni 2010 Heia UL er i morgen, så det blir bra:) ja, vi må få en takst, også selge etterhvert. akkurat nå venter vi på sofa, den kommer om 3 uker ca, så ja, gleder meg til å få takst:) Trenger noe større, men finner vi ikke noe, så klarer vi oss fint der "vi" bor nå og:) Men du Neytri...Er det noe spesielt jeg må tenke på angående UL? Må jeg har med urinprøve? hehehe Dumme meg..hehe:) spennende! Dere skal vite kjønnet hvis de ser det eller?? Ordinær UL trenger du nok bare helsekortet ditt Noen mener på 2D UL at det er bra å drikke noe søtt før man går inn så babyen beveger seg godt.....jeg gjorde det og alikevel sov Bumba ganske godt :dåne: SPennende å se om dere får god takst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå