Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)


Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå

En liten oppdatering:

Var hos legen forrige dagen. Alt ser bra ut, men det er alltid litt proteiner i urinen, men han velger å ikke gjøre noe med det enn så lenge.

Blodtrykket er bra, men han fant ikke hjerterytmen til baby, men det bekymrer oss ikke, da vi har hørt den på angelsound flere ganger.

Ligger på en mja...140 og noe i minuttet.

Vi har fårr ordinær UL om 3Uker, så gleder oss masse masse! JEg har ikke snøring på hva det kan være, men de fleste tipper jente da:)

Har forresten lagt på meg 2 kilo, og synes ikke at det er noe stas, men ja jeg vet jeg må legge på meg, men hun sa at det var nok masse vann i kroppen!

Hmhm, tenkte for moro skyld at jeg skulle ta den ringtesten i går, og da viste den gutt.

Hmhm, kjekt hvis dere vil gjette da:)

Symptomer så langt er:

Litt kviser( Men kan være all sjokoladen jeg spiser ( :gjeiper: )

Like glad i sjokolade som surt godteri.

Var kvalmen ( hele dagen)fra uke 4-9

Veldig trøtt når kveldene kommer...

Ja, kommer ikke på så mye mer akkurat nå!

skal prøve å stikke innom littt oftere, og skal lese mer igjennom bøkene deres etterhvert.

Er så travelt med do som lekker, vask som lekker, osv osv, hehe:)

Håper dere orker å titte innom å legge igjen spor:)!!

Lykke til alle dere gravide og prøvere:)

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Luremegpå! :klem:

Godt å høre at du har det bra!

Jeg skal gjette! Jeg gjetter.... :babyjente:

Men nå skal det sies at statistikken min er DÅRLIG!! :ler: Så da blir det vel det motsatte ;)

2 kilo er vel helt normalt er det ikke? Og gled deg til UL!! Vi var her om dagen og fikk se vår lille gutt! :rødme: Det var utrolig gøy. Det blir liksom enda mer reelt når man får en så grundig gjennomgang av lille nurket.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger er ikke de flinkeste å finne hjertelyden synes jeg, JM har mye bedre kunnskap for å lete etter den ;)

140+ i hjerteslag.....vil nesten tippe det er jente da :babyjente: .....har ikke du begynnt å vise litt mage da??hadde vært artig å få se bilde :jepp: Morsomt uansett å ha noe å se forskjell på senere vettu......Har du eller mannen noe følelse selv for hva det er??

2 kilo og kommet til uke14, er nok veldig normalt....nå vet jeg ikke hva du veide i utgangspunktet...men tipper at det ikke er vann...det blir det neppe så tidlig vel....det finnes oversikt over hva man skal legge på seg(i utgangspunktet for normalvektige da) så varierer det vel fra kvinne til kvinne også.

Hva er det leiligheten som faller sammen og lekker her og der eller ?? har dere blitt samboere enda?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hjerteslagene fikk vi avkreftet noe grundig! Her var det målt 160, 150 og så 150 igjen. Og der var det en godt synlig tut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei Luremegpå! :klem:

Godt å høre at du har det bra!

Jeg skal gjette! Jeg gjetter.... :babyjente:

Men nå skal det sies at statistikken min er DÅRLIG!! :ler: Så da blir det vel det motsatte ;)

2 kilo er vel helt normalt er det ikke? Og gled deg til UL!! Vi var her om dagen og fikk se vår lille gutt! :rødme: Det var utrolig gøy. Det blir liksom enda mer reelt når man får en så grundig gjennomgang av lille nurket.

Ha en fin dag! :klem:

Hei du! Lenge siden!!

Ja, vi har faktisk vært på Ul allerede, så ja er en veldig livlig krabat der inne, spratt rundt hele tiden faktisk.

Men ja, tror og det er en jente, men vi får se da! Er jo veldig glad uansett:)

Ja, den gjettingen din leste om i stad! Hehe, så moro at du tok så feil, don't get me wrong altså. Men det blir spennende å se hva som gjemmer seg når vi skal på Ul da:) Fikk brev i posten ang ordinær UL i dag, der var det mye info! Er jo 3 uker til sånn ca:)

Neida,k 2 kilo er ikke mye, men magen min ser så stor ut syned jeg, synes den er høgt oppe altså:)

Tok en titt på det kinesiske kart opplegget, der står det jente...hmhm!!

Stikker innom boken din litt senere og gratulerer jeg vet du!

Ha ein like fin dag du også:)

Ciao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Det med hjerteslagene fikk vi avkreftet noe grundig! Her var det målt 160, 150 og så 150 igjen. Og der var det en godt synlig tut :fnise:

hehe, ja jeg tar alt det med en klype salt! JEg er ikke så overtroisk av meg heller, men noen av de kjerringrådene må jo testes:)

Så bra at dere fikk se tuten da, er ikke tvil da nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Leger er ikke de flinkeste å finne hjertelyden synes jeg, JM har mye bedre kunnskap for å lete etter den ;)

140+ i hjerteslag.....vil nesten tippe det er jente da :babyjente: .....har ikke du begynnt å vise litt mage da??hadde vært artig å få se bilde :jepp: Morsomt uansett å ha noe å se forskjell på senere vettu......Har du eller mannen noe følelse selv for hva det er??

2 kilo og kommet til uke14, er nok veldig normalt....nå vet jeg ikke hva du veide i utgangspunktet...men tipper at det ikke er vann...det blir det neppe så tidlig vel....det finnes oversikt over hva man skal legge på seg(i utgangspunktet for normalvektige da) så varierer det vel fra kvinne til kvinne også.

Hva er det leiligheten som faller sammen og lekker her og der eller ?? har dere blitt samboere enda?

:klem:

Ja, skal vi se hos jordmor i uke 12 viste hjertelyden: 160, kan det stemme mon tro? Skal jeg lese der det sto FL./ min??

Hehe, kløna meg!

Leiligheten går meg på nervene, og jeg har ingen planer om å skifte alt ut, tror doen er littt fikset nå. Selger bare etterhvert, badet må nok fikses litt uansett gitt!

Samboere...kremt, nei vi er ikke det gitt, men det er deilig sånn det er nå på en måte, men ja, vi snakket om det i går at nå må han få fingenut, men er ikke bare bare alt dette her. Mye så skal ordnes, + at vi skal på noe hver helg fremover, så vi får ta det så det kommer!

:):)

Må bare svare på noe du skrev tidligere: Jeg har ikke kjent noe liv nei, men det kommer vel:) Hehe:)

Skal få lagt inn et bilde, men jeg har ikke gravid mage enda, er mer michellin dekk spørr du meg...arg! :)

Som nevnt litt lengre oppe, jeg har ikke noen følelse av hva det blir.

Greiern er at jeg hadde så lysst på gutt, så da klarer jeg på en måte ikke tenke meg hva det kan være.

Men jeg tror det er en jente altså, men vi er jo like happy uansett.

Skal ha to kids, så får vi jente nå, så satser vi på gutt neste gang..hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det med mage....ja jeg følte meg jo ikke ordnlig gravid før etter kanskje uke20...tror det var uke22 jeg hadde ordnlig rund kul og da følte jeg meg mer gravid en bare tjukk liksom :fnise: men gøy å sammenligne nå med første bildet i uke14.

Joda liv kan jo variere...jeg var tidlig med å kjenne allerede i uk14....men mellom 16-20 for førstegangs er normalt. har også noe med plassering av morkaken og sånt også.

hjerteslag på 160 sier meg mer at det er en jente, men såklart finnes det alltid unntak....er ikke noe fasit sånn sett.....

Dere får vel flyttet in sammen før baby kommer ihvertfall ;) men jeg kan si det er letter ettersom magen vokser at man ikke er alene....jeg er "tvunget" å være alene og det synes jeg til tider er sååå vanskelig.

Ja en av hver hadde vært kjekt.....jeg har lyst på gutt neste gang :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hyggelig at det går bra! Nå er det lenge siden jeg har vært her og lest faktisk!

Hvordan går det med kvalmen? Har den gitt seg?

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heisan! Vært på jentetur i helgen, så blir ikke my KG da.

Joda, det går så ganske så bra! Har hatt så vondt i ryggen, og var hos kiropraktor i dag, så var det låsning på flere steder i bekkenet, så skal gå noen ganer til, så satser jeg på at det bare bir bedre. Får ikke lov til å sitte mye, og det er jo det jeg gjør dagen lang, men får bli enda flinkere til å stå da.)

Ellers, er jeg bare trøtt, men aja, er jo bare til å sove det, er jo alene så ofta uansett:)

Legger ved et bilde her....Føler meg feit allerede,men hehe, er vel normalt?

Hvordan legger jeg ved bilde da?++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å "se" deg igjen :klem:

Jeg pleier å linke til bilde som jeg har lastet opp på photobucket.com

ellers er jeg ikke flink å legge in bilde her.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Koselig å "se" deg igjen :klem:

Jeg pleier å linke til bilde som jeg har lastet opp på photobucket.com

ellers er jeg ikke flink å legge in bilde her.... :sjenert:

Nei, den vil ikke godkjenne brukernvanet der inne, prøvd ange nå...arg! Jaja, da får jeg bare øa være:(!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

15 uker ca:)

Ikke fått gravid magen enda, ser bare ut som michellin dekk!

post-32501-1276541286,1625_thumb.jpg

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der fiksa du det, jeg aner ikke hvordan man gjør det sånn :sjenert:

Du ser jo ut som du er slank fra før, og jeg ser en liten kul som begynner å vise seg :rødme:

husk, vi alle har følt oss bare litt lubne før ordnlig gravide kulen kom....tror jeg var rundt 22-23 uker før jeg begynnte å føle det var ordnlig gravid mage ;)

Når er UL da??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest luremegpå

Hehe, slank og slank, jeg er nok helt normal . men du er så søt:) Godt å ha deg innom her:)

Ul er 1 1 Juli, så det er ikke så lenge tiL:) Da er jeg akkurat 19 uker på vei:)

Gleder oss sånn!!!!!!

Det var jo enkelt å legge inn bilde, me feel so stupied:) hihi...

Når du har skrevet innlegg, så står det nedenfor her:

Hjelp for å legge ved filer

Så forstår du det:) Men bildet kan bare være 2Mb, så det er ikke så mye, men du fiikser det, er ganske enkelt nå:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaaaaaaaa :dåne: silly me :rolleyes:

ja 1 juli er ikke lenge til :hoppe:

nå har jeg da ikke sett hele deg, men ihvertfall en deeeel slanker en meg :sjenert: lille korte meg med nå snart F/G cup i pupper....uffameg jeg får sikkert dolly parton pupper snart når melken kommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei jenter!

Ja, da var det to kiropraktor timer bortkastet, og en sykemelding til neste fredag. Ryggen har låst seg, og i dag har vært en dum dag.

Må til fysio osv, er ikke bekkenet tror fysio og lege, men ja, arg! Skal egentlig bare holde meg liggende, men jeg klarer det ikke, må jobbe litt iallfeall, ellers så blir det dårlig stemning over hele jobben.

Men dere da? Står til? Fortell noe kjekt!! Me need it!

Klemmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...