Gjest luremegpå Skrevet 20. april 2010 #201 Skrevet 20. april 2010 Hey Neytri;) hehe, okei, skal teste teknikken din:) Jo, men han har ikke fortalt noen han kjenner det. Han er jo ikke ofte hjemme heller. Men mine foreldre vet det, noen på jobb, mine beste veninner. Greia er når de spørr meg, så klarer jeg ikke lyge, de ser det p卸ynene mine..arg! Så nå holder jeg meg hjemme! Hehehehehe, neida! Dårlig savittighert, føler jeg har sagt dert til for mange, men gjort er gjort da. Ja, jeg eer ikke bekymret for at jeg ikke hører hjertelyd Jeg har egene øreplugger også, og synes de er bedre! Gleder mmeg masse til UL. I dag strekker det mye i magen, men begynner jo å ble vant til det og ikke bekymret lengre, og det er en deilig følelse:) Nå har jeg spist jordbær og melk, og en liten brownies:)mmmmmm
Neytiri Skrevet 20. april 2010 #202 Skrevet 20. april 2010 jeg holdt på å dø å ikke kunne bare skrive det på facebook for alle å se Mannen ville være hjemme å fortelle familie....utenom svigers min mor og våre søsken så viste ingen egentlig før uke13 når mannen kom hjem. Men må inrømme at jeg fortalte et par gode veninner(som bor i utlandet) og jeg VET de ikke kjenner folk her så da viste jeg at de ikke kom til å fortelle og annonsere det overalt.......Jeg ble faktisk aldri bekymret å fortelle folk tidlig sålenge jeg viste de kom til å støtte meg om det skulle gå galt....men faktisk var det sjeldent jeg tenkte negativt....for jeg var jo såååååå dårlig
Gjest luremegpå Skrevet 21. april 2010 #203 Skrevet 21. april 2010 Hehe, ja, verker etter å fortelle det til alle at jeg er gravid! Men jeg føler jeg har lagt på meg sånn at alle ser det. Huff! Men bare noe jeg innbiller meg. Kanskje lagt på meg et kilo, men selv ser jeg det ganske lett, for magen det legger seg på gitt! Hehe..akk ja.. Jeg har skikkelig angst for å bli feitere, og sliter når jeg tenker på det. Andre som har det slik? Bortsett fra det, så er det en toppers dag! Jeg er ikke vant me kvalmen, men takler den bedre. Kjøpt inn masse grønnsaker, frukt som jordbær ++, deilig! Spise jordbær nå mens jeg kan:) Annet enn det, så snakker jeg med hun som mer sjef for avd, når andre sjefen ikke er der. Hun er så forståelig i det at jeg jobber litt redusert, og kommer litt senere på dagen. Så det var en lettelse. Er jo sykemeldt 50%, men jobber litt lengre, er ikke noen hjemme og vente på meg uansett:) Han mellomste broren min hentet meg på jobb i dag, så kjøpte vi takeaway. Men var koselig:)!! Brødrene min er mye yngre enn meg, så koselig at de tar seg tid til gamla! Hihiiiiii:) Klemmer!
Gjest luremegpå Skrevet 21. april 2010 #204 Skrevet 21. april 2010 Forresten...har dere lagt merke til endringer på håret deres..mitt er knusktørt ...enda jeg kurer det ! Hmmmmmmmm!
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #205 Skrevet 22. april 2010 Ja jeg har jo ekstra kilo fra før så jeg fikk skikkelig angst for at jeg kom til å være en stor ku, men sålangt har jeg i 1.trimester tatt av 6kg(sikkert pga ) Så fra uke 12-16 la jeg på meg 2,5kg, for så nå å ha tatt de av igjen.....skjønner ingeting men er jo godt å se at jeg ikke legger på meg for mye for legen mente jeg ikke trengte de nødvendige 12kg. Fleste sier til meg nå at jeg ser tynnere ut men med større kul på magen, fleste mener graviditeten har gjort meg godt Så ikke nødvendigvis at man legger på seg for mye....men nå vet jeg ikke om du er normalvektig eller tynn fra før, det har også noe å si... Så godt å høre jobben din tar det bra, det må jeg si jeg missunner! Håret mitt har vært rart fra dag en, tørt og røyter som en bikkje kurer det hver gang men ingeting hjelper. Så nå har jeg gått over til kerastase sine håravfallsprodukter.....de er milde og gode og hjelper sirkulasjonen sånn at man får et sunnere hårstrå med glans og bevarer hårsekkene.....men graviditet er jo så mye hormonelt, og ikke snakk om når man skal amme, da røyter de fleste halvparten av hodet
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #206 Skrevet 22. april 2010 Hehehe, stemmer! Løyen du Neytri;)! Ja, nei jeg er 180 cm, og veier 79 kilo, så veier nok litt for mye egentlig. Men ja, nei, sikkert tvillinger..hehehe:) Eller den cola drikkingen i begynnelsen gir jo noen kilo ekstra. hehe.. Men ja, håret er det så mye fall i , men nå ser det så brusette ut, me don't like! Keratase ja, skal kjøpe det! Ja, her er de snille, men over all foventning!
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #207 Skrevet 22. april 2010 Ifølge BMI er du normalvektig....så ingeting å bekymre seg for tror jeg Jeg er mye lavere en deg, og veier litt mer, så er nok litt overvektig fra før Ja cola er nok ikke det beste man kan drikke med tanke på sukker da.....men 1 trimester brydde jeg meg ikke sålenge jeg klarte å holde noe nede.... Håper du får en strålende dag
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #208 Skrevet 22. april 2010 Ja, sant det, men hehe, stoler ikke helt på BMI, men ja, e nå bare lykkelige eg:)! Snart helg! Ha en superduper dag du og:)
Småkjekset Skrevet 22. april 2010 #209 Skrevet 22. april 2010 Håper du har hatt en flott dag i det fine været
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #210 Skrevet 22. april 2010 Håper du har hatt en flott dag i det fine været Hallaisen!Takk for at du stikker innom;)! Du, ja her på vestlandet har det regnet, sol, jada, alt på en gang. Hehe
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #211 Skrevet 22. april 2010 8 uker jo!!! Handlet to kjoler i dag, skal i bryllup i sommer, og ville bare bli ferdig med de;) Hehe Vært hos frisøren igjen! Hehe, men deilig å få klippet av masse tørt hår, også er jeg forelsket i sebastian shampo og balsam, omg, håret ble jo fantastisk, og det lukter yum yum!! Håer dere ikke er lei boken min allerede...hehe
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #212 Skrevet 22. april 2010 Aldri lei av skravlebøtta neida tuller 8 uker allerede Hvor har det blitt av tiden......så morro! 4 uker til magiske 12
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #213 Skrevet 22. april 2010 Jaaaaaa, nærmer seg!!! Ulalala, så nå kommer kjæresten i morgen, vi skal på visning på rekkehus Lørdag, på Tirsdag er det UL. Jippi jajei! Eneste jeg gruer meg til er legen i morgen, lurer på hva han sier om jobb osv. Selv om der er forståelsesfulle, går det allikevel sent med tilretteleggingen, så.... Skravlebøtte? Moa? Kom her, så skal jeg skravle mer, mens jeg serverer Jordbær!! mmmmmmm:)
Småkjekset Skrevet 22. april 2010 #214 Skrevet 22. april 2010 Hallaisen!Takk for at du stikker innom;)! Du, ja her på vestlandet har det regnet, sol, jada, alt på en gang. Hehe Hehe, kjenner igjen det kjente vestlandsværet ja. Savner det innimellom, men har det godt i solfylte Vestfold for tiden Håper det går fint hos legen i morgen, og at det er mulig å tilrette ting for deg. Jeg er gjerne med på servering av jordbær altså, det er så godt atte!
Gjest luremegpå Skrevet 22. april 2010 #215 Skrevet 22. april 2010 Brownies har jeg og! Hehehe;) Kom kom! Jeg har bodd i Vestfold så vet at det er mmye deilig sol der!! Ja, men det er akkurat som legen ( mann), ja de har ikke helt forståelig for det med kvalme osv..meeeeen, ordner seg nok;) Digger det programmet som kommer på tv3 nå! Sett det?
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #216 Skrevet 22. april 2010 Jaaaaaa, nærmer seg!!! Ulalala, så nå kommer kjæresten i morgen, vi skal på visning på rekkehus Lørdag, på Tirsdag er det UL. Jippi jajei! Eneste jeg gruer meg til er legen i morgen, lurer på hva han sier om jobb osv. Selv om der er forståelsesfulle, går det allikevel sent med tilretteleggingen, så.... Skravlebøtte? Moa? Kom her, så skal jeg skravle mer, mens jeg serverer Jordbær!! mmmmmmm:) ohhhh deilig å få mannen hjem, jeg får min om en uke...bare om en uke Tilrettelegging burde være mulig, hvis ikke kan du da ikke presse deg å jobbe når du først har fått sykemelding! Ja du, skravlebøtter liker vi islendinger vettu, synes folk på østlandet noen ganger kan være for sjenerte jeg Skulle gjerne stukket innom for noen jordbær og det vestlandsværet(oppvokst med vær og vind vettu) men er nok LITT langt for meg å dra
Småkjekset Skrevet 22. april 2010 #217 Skrevet 22. april 2010 Brownies har jeg og! Hehehe;) Kom kom! Jeg har bodd i Vestfold så vet at det er mmye deilig sol der!! Ja, men det er akkurat som legen ( mann), ja de har ikke helt forståelig for det med kvalme osv..meeeeen, ordner seg nok;) Digger det programmet som kommer på tv3 nå! Sett det? Håper han har klart å fått litt mer fornuft til du ska linn til han i morgen, slik at han kan prøve å sette seg inn i hva som skjer med deg Hvilket program er det som kommer? Alltid gøy med nye programmer å følge med på
siebaeo Skrevet 27. april 2010 #218 Skrevet 27. april 2010 hei hei Er det noen hjemme..? Går det bra med deg? Lenge siden du hadde vært her ser jeg.. Håper alt er ok! Skulle ikke du ha UL i dag? Spent på oppdatering!
Gjest luremegpå Skrevet 27. april 2010 #219 Skrevet 27. april 2010 Hei hei Ja, i dag har jeg vært på UL:) Var en liten babsemums der inne;) Moro! Jeg lo bare hele tiden, så uvirkelig. Så hadde jeg helt rett på tickeren min, så det var hun imponert over Hehe Termin 4 Desember Ja, er ikke her inne så ofte, funnet ut at jeg er for mye på dataen gitt..hehe
Jesse Skrevet 27. april 2010 #220 Skrevet 27. april 2010 Å, så morro!! :D Gøy å høre at det var liv der inne! Gleder meg til det er min tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå