Gjest luremegpå Skrevet 4. juli 2010 #281 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hellu, ja nei de sier jo det at man bør drikke brus osv..hehe Ja, takst tar vi i august, dårlige tider nå! Skriver mer nedenfor! Endret 4. juli 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 4. juli 2010 #282 Del Skrevet 4. juli 2010 Heia! Da har vi vært på UL, og det va jo megaspennende! Men ja, alle vennene våre uteom en trodde jo det var jente, .men inni magen min er det en ' Legen sa han så pung og tissen ..haha, direkte han er, og han sa det var 100% sikkert! Vi er så happy happy,men må nå finne gutttenavn, så det er en stor utfordring! Eller så var det veldig rolig i magen, men da vi dyttet litt på magen, så beveget han seg...aaaaaaaw:) Stas dette! Termin er satt til en dag før, så har fikset tickerern:)! Vi har ikke kjøpt noen babyting enda nesten, men emmaljunga vogn har vi hentet, fikk en til steinbra pris, og den ser helt ny ut:)! Så det kommer seg:)! Tenkte å kjøpe en stilig ting til kjæresten min, body der det står noe tøft på , body eller et eller annet! Noen linker dere veil dele, så kjør på! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #283 Del Skrevet 4. juli 2010 nawwwwww en liten grattis!!! blir stas å kjøpe noe til gutten da! Jeg kjøpte body til pappaen på H&M som sto I DAD, var veldig popular! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 4. juli 2010 #284 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) nawwwwww en liten grattis!!! blir stas å kjøpe noe til gutten da! Jeg kjøpte body til pappaen på H&M som sto I DAD, var veldig popular! Ja, må ha en sånnen, får gå på jakt. Det sies at butikken TING og har mye bra, så får finne noe lækkert:)! Endret 4. juli 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. juli 2010 #285 Del Skrevet 4. juli 2010 Ååh, gratulerer med ! Spennende Vi syns også guttenavn er en liten utfordring, men det finnes mange fine, så dere finner nok et dere blir fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #286 Del Skrevet 4. juli 2010 Eller om du titter på ebay finner du utrolig mye fint og morsomt.....den her synes jeg var søt da body Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 5. juli 2010 #287 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Neytri Ja, mye søtt der! I dag vandret jeg rundt litt på en butikk, og var veldig skeptisk til å kjøpe noe jeg får meg ikke til å gjøre det. Men så fikk jeg en dårlig nyhet på jobb i dag,, om at jeg ikke får jobbe lengre enn sluttenn av august, så da blir det Nav på meg. Tok dermed "Mot" til eg i dag og handlet følgende babytøy: - 2 stk ullbody - 1 ullstømpebukse - 1 par ullstrømper - En lue Legger ved bilde:) Måtte ha kjæresten min sin sandal med, så man kan se hvor små de søde klærene er:) ! Må jo handle alt annet enn sommerkler jeg da:) Rar følelse at det er min lille gutt som skal bruke dette. Aaaaaaaaw:) Sjokkert over hvor dyrt det er med klær, men jeg var kanskje ikke i den rimeligste butikken heller! Hehe Passer meg perfekt at det er en gutt da, jeg som elsker blått:) Spennede tid fremover!! Natti natten:) Endret 5. juli 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 6. juli 2010 #288 Del Skrevet 6. juli 2010 Her er bildet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 7. juli 2010 #289 Del Skrevet 7. juli 2010 19 uker !!! Hipp hurra !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #290 Del Skrevet 7. juli 2010 19 uker synes det går så fort! Er jo godt å begynne litt og litt så man ikke ender opp med å betale alt på en måned...det har vi gjort og ikke kjent at det blir MASSE penger brukt liksom. søte klær forresten. men vanskelig å finne "vinter" klær nå i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 7. juli 2010 #291 Del Skrevet 7. juli 2010 19 uker synes det går så fort! Er jo godt å begynne litt og litt så man ikke ender opp med å betale alt på en måned...det har vi gjort og ikke kjent at det blir MASSE penger brukt liksom. søte klær forresten. men vanskelig å finne "vinter" klær nå i butikkene. Ja, det stemmer, men hun gikk på lageret, snille damå! Så fikk jeg 30% på noe av det:) Men blir dyrt i lengden ja! Men må kjøpe bilsete og, og det føler jeg er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #292 Del Skrevet 7. juli 2010 Titt allerede nå på bilsete og ha dere kan tenke dere.....ha øye med det i butikkene for plutselig kan du finne den på salg Vi kjøpte acta graco og de er ikke de dyreste men veldig fine og gode stoler.....kostet med base her i sverige 1500SEK da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 12. juli 2010 #293 Del Skrevet 12. juli 2010 Titt allerede nå på bilsete og ha dere kan tenke dere.....ha øye med det i butikkene for plutselig kan du finne den på salg Vi kjøpte acta graco og de er ikke de dyreste men veldig fine og gode stoler.....kostet med base her i sverige 1500SEK da.. ah, ja jeg følger med! Hvis ikke får vi ta oss en deilig tur til Sverige,,men er litt langt da:) Hehe Mye man skal ja gitt!! Får holde utkikk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juli 2010 #294 Del Skrevet 13. juli 2010 Jøss...du er jo nesten halveis jo nå kan du snart begynne telje nedover i uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 13. juli 2010 #295 Del Skrevet 13. juli 2010 Heia Må få ut litt frustrasjon her jeg da. Jeg er så trøtt om dagen,men det er nå iallefall normalt Nen ah, jeg har snart ikke jobb lengre, og det er et hekkan, vi som hadde tenkt til å kjøpe hus, ny bil osv. Sjefene våre krangler, alle er sure, leie og føler seg vel ubrukelige. Jeg merker at det sliter sånn på mentalt, det har et gjort de siste mnd, men nå kommer smellen. Så alt er ikke like enkelt, men ja, var jo ikke sånn det skulle bli. Og nå ender jeg på nav nesten 3 mnd før jeg skulle, og ja..off! Piss og lort asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juli 2010 #296 Del Skrevet 14. juli 2010 Det med jobb forstår jeg veldig godt, og er lov å klage og være frustrert Dette går bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 14. juli 2010 #297 Del Skrevet 14. juli 2010 Det med jobb forstår jeg veldig godt, og er lov å klage og være frustrert Dette går bra skal du se! Takk gullet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 14. juli 2010 #298 Del Skrevet 14. juli 2010 20 UKER!!!! Wuhuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. juli 2010 #299 Del Skrevet 14. juli 2010 for 20 uker!! :D Tenk, nå er du halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 23. juli 2010 #300 Del Skrevet 23. juli 2010 Livet er topp, tommel opp:) !! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå