Nótt Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #382 Skrevet 26. mars 2010 De var ikke dumme! Nei, de ser ganske greie ut. Den hvite er helt grei og kostet ikke så mye, mens den lilla er stilig.
Saeria Skrevet 26. mars 2010 #383 Skrevet 26. mars 2010 Trenger du enda en stor, kan du få froskeposen av meg.
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #384 Skrevet 26. mars 2010 Gratulerer til Mannen på etterskudd! (var ikke på KG i går, så jeg fikk det ikke med meg da...) God helg og god påske til dere alle tre!
Minttu Skrevet 26. mars 2010 #385 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Er det en pose man har tøybleiene i? :klø: Den lilla var veldig stilig God helg, og god påske! Endret 26. mars 2010 av Minttu
dreia Skrevet 26. mars 2010 #386 Skrevet 26. mars 2010 Stilig lilla bleiepose. Eg kikkar også litt på tøybleier for tida, så eg prøver å følgja med på kva som blir anbefalt her inne. BG er allerede notert som ein favoritt. God påske!
Saeria Skrevet 26. mars 2010 #387 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er poser til oppbevaring av brukte bleier frem til vask.
Saeria Skrevet 26. mars 2010 #388 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Applecheeks er også favoritt hos mange. Jeg elsker itti bitti for tida. Muksut og blueberry står også høyt i kurs. Om natta bruker vi formsydd og ull. Da i hovedsak sustainablebabyish. Vanvittig gode bleier! Endret 26. mars 2010 av Saeria
Nótt Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #389 Skrevet 26. mars 2010 Trenger du enda en stor, kan du få froskeposen av meg. Er du helt sikker???? Er det en pose man har tøybleiene i? :klø: Den lilla var veldig stilig God helg, og god påske! Det er poser til å ha tøybleiene i ja, som Saeria så fint svarte. Stilig lilla bleiepose. Eg kikkar også litt på tøybleier for tida, så eg prøver å følgja med på kva som blir anbefalt her inne. BG er allerede notert som ein favoritt. God påske! Du kan få låne noen bleier av meg når du kommer så langt om du vil det. ------------------------------------------------------------------------------------------- Da har vi kommet hjem etter en lang dag på tur. Først tok vesla og jeg banen til sentrum og hadde tenkt oss på Oslo City, men heisen fra stasjonen og opp sto så da hoppet vi bare på banen videre til jobben til Mannen. Før vi gikk på banen hjemme så sov vesla så søtt og det gjorde hun helt til vi kom til svigers og det uten å våkne da vi satte henne i bilstolen på jobben til Mannen. Så da gikk det faktisk nesten 5 timer mellom to måltider - dvs at hun var veldig sulten når hun først fikk mat. Bursdagsmiddagen for Mannen gikk nesten knirkefritt, hun var ikke helt enig i å liggge alene mens vi andre satt og spiste. Og da jeg var ferdig med å spise måtte hun i sjalet for å klare å roe seg ned - litt sliten og vondt i magen. Men da sovnet hun i løpet av 10 minutter og det gjorde godt for et mors hjerte. Da vi dro fra svigers dro vi innom en barndomskompis av Mannen og hentet en kasse pils (som Mannen hadde vunnet). Og fikk se deres nye leilighet, den var skikkelig fin - men så har de gjort en kjempejobb med å pusse opp hele også da.
Saeria Skrevet 26. mars 2010 #390 Skrevet 26. mars 2010 Jada, jeg er helt sikker. Slit an med ny bruktpose.
Nótt Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #391 Skrevet 26. mars 2010 Jada, jeg er helt sikker. Slit an med ny bruktpose. Tusen takk!!
Nótt Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #393 Skrevet 26. mars 2010 Nå har jeg en liten jente som sover på armen min. Det er så herlig når hun sovner i armene mine når hun spiser kveldsmaten.
Minttu Skrevet 26. mars 2010 #394 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er poser til oppbevaring av brukte bleier frem til vask. Okei, det skjønner jeg er veldig kjekt! Nå har jeg en liten jente som sover på armen min. Det er så herlig når hun sovner i armene mine når hun spiser kveldsmaten. :rødme:
dreia Skrevet 26. mars 2010 #395 Skrevet 26. mars 2010 Mannen kan ikkje forstå at nokon vil finna på å kjøpa (og bruka) brukte bleier. Men får eg overbevist han om at brukte (og nyvaska ) bleier er vel så bra som nye, takkar eg gjerne ja til tilbudet. Det er jo litt av ei investering når me ikkje ein gong er sikre på om me faktisk kjem til å satsa på tøybleier, men vil prøva det ut først. Så herlig med ei lita sovande jente på armen. :rødme:
Saeria Skrevet 26. mars 2010 #396 Skrevet 26. mars 2010 Så herlig! Vi har en større tass som sover søtt i senga. Klokka kvart på sju i kveld begynte han å gni seg i øynene, og halv åtte var han kubbet. Måtte få kveldsmaten først, så bar det avsted på potta, så tannpuss, nattbleie og i seng. Pappaen la han, og han synger for G hver kveld.
Nótt Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #398 Skrevet 27. mars 2010 Mannen kan ikkje forstå at nokon vil finna på å kjøpa (og bruka) brukte bleier. Men får eg overbevist han om at brukte (og nyvaska ) bleier er vel så bra som nye, takkar eg gjerne ja til tilbudet. Det er jo litt av ei investering når me ikkje ein gong er sikre på om me faktisk kjem til å satsa på tøybleier, men vil prøva det ut først. Så herlig med ei lita sovande jente på armen. :rødme: Bruke tøybleier er faktisk like bra som nye - nesten bedre enn nye for de er allerede vasket de antall ganger de må for å oppnå optimal sugeevne. Og det er helt genialt og låne bleier først for å finne ut om det er noe man vil satse på faktisk. Så bare si i fra du - ikke noe problem. Så herlig! Vi har en større tass som sover søtt i senga. Klokka kvart på sju i kveld begynte han å gni seg i øynene, og halv åtte var han kubbet. Måtte få kveldsmaten først, så bar det avsted på potta, så tannpuss, nattbleie og i seng. Pappaen la han, og han synger for G hver kveld. Herlig!! Håper du får en fin påske Nótt! Takk i like måte. Da har vi vært en tur og besøkt momo, og hun er helt forgapt i vesla. Hun kan rett og slett ikke få nok av vesla og skulle mer enn gjerne ha overtatt henne for kosens skyld. Vi var innom storsenteret en tur for Mannen skulle se etter en cd og jeg endte opp med en cd med vuggesanger og to trim dvd'er. En yoga dvd og en "bli-kvitt-mammamagen", tenkte å begynne så smått her hjemme nemlig.
Nótt Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #399 Skrevet 27. mars 2010 Vesla er ikke helt i form og i dag har det kommet ganske godt frem. Hun har ikke spist så mye som hun pleier, siste måltidet hun spiste var sånn i 18-tida. Vi har prøvd å gi henne flaske to ganger etter det, men hun vil ikke ha - blir sur og grinete når hun får den. Puppen derimot tar hun gjerne, så selvom jeg ikke har så mye mat der så får hun den gjerne. Håper matlysten hennes tar seg opp i løpet av natten, liker ikke at hun ikke er interessert i maten sin.
Saeria Skrevet 27. mars 2010 #400 Skrevet 27. mars 2010 Det går nok over. Håper hun blir bedre ila natten, slik at hun spiser bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå