philippa starck Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Inspirert av "hva har du på deg i dag?" tråden, lager jeg nå min egen klesdagbok. Sikkert skrekkelig uinteressant for mange, men kjekt for meg selv - så slipper jeg å dukke opp i møter med de samme folkene i de samme klærne. Idag har jeg på meg: Lys beige topp med lange ermer og krave fra Ichi Rød draktbukse Beige sandaler, veske, belte og sko Tag Heuer (fake, da!) på armen Hestehale med kanindusk i. Ingen ytterjakke, for idag er det ganske varmt ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 6. september 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 6. september 2003 Lørdag og jobbedag... Hvit topp m/ svarte striper fra Massimo Rossi Sort skjørt Sorte høye støvletter og sort veske Sort CK-klokke Ytterjakke: sort velur dressjakke Så får vi se hva jeg skal og hva jeg tar på meg i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 8. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. september 2003 Idag har jeg på: grønn langermet topp fra HM Grønn dressbukse fra Lene Sand Grønn Sandgenser over skuldrene Lysebrunt belte, støvletter og veske Kraftig sølvarmbånd rundt armen Ytterjakke: jeansjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 9. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2003 Sort kortermet topp med hvite stikninger fra HM Sort stretchskjørt sorte spisse støvletter sort CK-klokke, 5 perlearmbånd sort veske Ytterjakke: sort fløyelsjakke i jeansfasong fra M-A-P-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2003 Lys rosa Sand-skjorte Beige ullskjørt fra benetton Brunt belte, støvletter og veske Rosa strass-armbånd Ytterjakke: rosalilla fløyelsjakke fra Vila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. september 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. september 2003 Sort topp med krave fra HM Gråbeige "tung" dressbukse Gråbeige slangemønstret belte og sandaler sort CK-klokke Ytterjakke: sort velur dressjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 11. september 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 12. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 12. september 2003 Beige ullskjørt fra Benetton Sort, smal v-genser fra Benetton Sorte, spisse støvletter Sort, smalt hoftebelte Gullarmbånd Sort CK-klokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 15. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 15. september 2003 Til Oslo i: svart buksedrakt fra Tricot lys grå semskede støvletter Tag Heuer klokke og sølvlenke rundt armen svart veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 16. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 16. september 2003 Svart høyhalset genser fra Sand Lys beige bukse med press fra Filippa K Svart belte med strass-spenne Svakt krokomønstrede støvletter Lys beige hårstrikk m/blomst i hestehalen Tag Heuer og sølvarmbånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #12 Del Skrevet 17. september 2003 ... Naken med andre ord???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 17. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. september 2003 Marianne: Interessant tolkning! Men jeg hadde bare klart å få med innlegget 3 ganger.... hihi! Idag er det kontordag, og jeg har på: Hvit stretchbluse m/striper fra Trend Svart bukse fra Tricot Krokomønstrede støvletter Gullenke rundt armen Svart veske Ytterjakke: svart velurjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #14 Del Skrevet 17. september 2003 Ikke for og være smart-ass her, men er ikke det litt kjedelig og føre en dagbok over hva slags klær du har på deg? Kan da umulig være spennende lesestoff...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 17. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 17. september 2003 Egentlig forferdelig uinteressant - enig med det!! Vet ikke hvorfor jeg synes det var en god ide i utgangspunktet, men... Pussig nok ser jeg at det er endel som er innom her - så kanskje noen synes det er spennende? Men jeg skriver heller ikke for at andre skal synes det er så rasende festlig - jeg noterer bare ting sånn i stillhet for meg selv, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. september 2003 #16 Del Skrevet 17. september 2003 Egentlig forferdelig uinteressant - enig med det!! Vet ikke hvorfor jeg synes det var en god ide i utgangspunktet, men... Pussig nok ser jeg at det er endel som er innom her - så kanskje noen synes det er spennende? Men jeg skriver heller ikke for andre, jeg skriver for meg selv, jeg. Det finnes jo en 'hva har du på deg i dag ' tråd også. Jeg synes jo det er interessant lesning - godt noen tok opp tråden etter Minnie som også pleide å skrive mye om hva hun hadde på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #17 Del Skrevet 17. september 2003 Egentlig forferdelig uinteressant - enig med det!! Vet ikke hvorfor jeg synes det var en god ide i utgangspunktet, men... Pussig nok ser jeg at det er endel som er innom her - så kanskje noen synes det er spennende? Men jeg skriver heller ikke for at andre skal synes det er så rasende festlig - jeg noterer bare ting sånn i stillhet for meg selv, jeg. Glad du ikke tok det som drittslenging. Det var ikke ment slik! Kanskje litt kjekt og, så man ikke blir "stående fast" i det samme hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 17. september 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 17. september 2003 Glad du ikke tok det som drittslenging. Det var ikke ment slik! Nei, det hadde jeg heller aldri trodd om deg...! Hvertfall ikke nå som jeg gjør mitt ytterste for å få tak i Crash Bandicot 1 så jeg kan hjelpe deg med å komme videre!!! (risikerer å bli spillegal og greier!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #19 Del Skrevet 17. september 2003 Nei, det hadde jeg heller aldri trodd om deg...! Hvertfall ikke nå som jeg gjør mitt ytterste for å få tak i Crash Bandicot 1 så jeg kan hjelpe deg med å komme videre!!! (risikerer å bli spillegal og greier!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 18. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 18. september 2003 Lang dag på jobb og regn ute... Beige langermet topp fra Ichi Beige dressbukse fra Filippa K Sort belte med strass-spenne Sorte, spisse støvletter og ditto veske (Don Donna) sort CK-klokke Ytterjakke: sort velur dressjakke Og for å matche ytterligere: kjører svart bil... (Audi A4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå